AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 I hvilken ev livshendelse oppsto den? Hvor lenge har den vart? Kan du våkne med glede for ny dag? Har dere barn? Har ikke et snev av lykkefølelse eller noe som helst form for en innvendig brusende følelse, noen gang. Går på ca 5 året. Det er så fortvilende.. Anonymkode: 93d65...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Aner faktisk ikke når den oppstod, men har hatt det sånn i mange år. Jeg har ikke barn. Noen ganger føler jeg meg glad, men aldri veldig glad og stort sett opplever jeg at jeg er nøytral og alvorlig. Kan glede meg til ting, men jeg savner å være skikkelig glad. Jeg har hatt det sånn så lenge at jeg nesten bare lurer på om det er sånn jeg er og kommer til å forbli. Anonymkode: f0e6e...976
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Kan ikke huske jeg noen gang har følt glede i hele mitt liv, så har hatt det så lenge jeg kan huske. Ingen motivasjon til noe som helst.. Er 24, bor hjemme og svært lei! Anonymkode: f1684...d98
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Jeg vil bare sende deg et ❤️ i natten. Anonymkode: 2c23c...532
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Jeg har vært konstant nede i 5 år, men kan ikke huske da det startet. Jeg ble sykemeldt etter å ha gått på veggen og kom meg ikke opp igjen. I terapi har jeg også fått innsikt og forståelse for at jeg hadde mye depresjoner helt fra jeg var et lite barn og oppover, så jeg føler på en måte at jeg er «født sånn».. Anonymkode: 08129...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 Har egentlig vært mildt til alvorlig nedfor hele livet, har sjeldent opplevelse av oppturer. Kan ha øyeblikk av glede, men aldri lengre perioder. Anonymkode: e8994...eaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå