Gå til innhold

hvordan holder dere håpet oppe..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...dere som er voksne( 30år++) som har veldig vanskelig for å få sex eller kjæreste, har ingen eller veldig få venner og føler dere mye ensomme her i livet.

Tror jeg nærmer meg en midtlivs krise her.

Anonymkode: ae664...cca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 30 og er midt i en livskrise selv. Har ikke noe kjærlighet igjen. Har et par gode venner, men føler meg helt malplassert ellers. En skikkelig taper som ingen vil høre på. Har brukt tinder og funnet meg en sengekamerat da, utrolig nok. Men det er null kjærlighet, og selv om det passer meg helt perfekt akkurat nå, har jeg en slags sorg over livet og kjærligheten jeg aldri har hatt.

Anonymkode: 39533...0e3

• Liker 1
Skrevet

jeg hadde jobbet med å finne meg venner hvis jeg var deg. Du er nok avhengig av venner for å få dame. Ingen dame vil være interessert i deg samme hvordan du ser ut. Venner er det viktigste. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å melde seg inn i en forening? 
Jeg fikk veldig mange nye gode venner da jeg begynte med utstilling av dyrene mine og ble aktiv i min nærklubb.
Veldedig arbeid kan gi deg omgangskrets feks.
Prøv det ut, det skader ikke :)
For mange sitter hjemme foran pcen og tror at ting skal ordne seg, men det enkleste er jo å ta litt tak i saken selv.

Anonymkode: 1b1f0...71b

• Liker 3
Skrevet

Ja, venner betyr alt! 

Google «hvordan skaffe venner « ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og har ingen venner. Har prøvd nettdating, men ingen interesse der. Jeg er ikke interessert i noe tilfeldig.

Jeg har ikke noe håp akkurat nå. Tror ikke at jeg finner kjæreste sånn som ting er nå i hvert fall. Fokuserer heller på andre ting akkurat nå. De fleste er uansett altfor overfladiske.

Ja, dette var nok hjelpsomt, Ts :P

Anonymkode: b6e31...a63

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 30 og er midt i en livskrise selv. Har ikke noe kjærlighet igjen. Har et par gode venner, men føler meg helt malplassert ellers. En skikkelig taper som ingen vil høre på. Har brukt tinder og funnet meg en sengekamerat da, utrolig nok. Men det er null kjærlighet, og selv om det passer meg helt perfekt akkurat nå, har jeg en slags sorg over livet og kjærligheten jeg aldri har hatt.

Anonymkode: 39533...0e3

Story of my life.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Samme her og beskyldt idag for å ha ett fattig liv på kg. Så skjønner hvordan du har det. Jeg har i tillegg flyttet til nytt sted og kjenner ingen. Mistet alle venner osv... 

Men jeg tenkte faktisk på å joine Røde Kors sitt hjelpe korps... liker hester så var inne på å hjelpe folk som trenger hjelp med hesten sin. Har holdt på mye med hest og vært interessert i d hele livet. Røde kors vet jeg bra vært med før. Lufte hunder hvis du er interessert i d. Følg med på sånne Det skjer i .... grupper på Facebook. Skaff en ung søndags kjæreste etc 👍🏻

Anonymkode: 5aa11...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger jeg ikke ny partner da jeg er gift men jeg synes kg er fantastisk fordi når jeg er lei så bare lukker jeg fanen. 

Når det gjelder damevenner så synes jeg faktisk at det er et ork, og det er fordi jeg føler de vil finne på noe hele tiden og det føler jeg ikke at jeg har overskudd til. Og når jeg ikke er på bølgelengde med å ha kontakt hver dag så blir de liksom snurt.. Menn er lettere å ha kontakt med, jeg har alltid hatt kompiser men det er ikke gubben så begeistret over, sikkert fordi han blir sjalu eller noe. Så da velger jeg heller å være vennelløs... 🙈

Anonymkode: 45aef...68b

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her og beskyldt idag for å ha ett fattig liv på kg. Så skjønner hvordan du har det. Jeg har i tillegg flyttet til nytt sted og kjenner ingen. Mistet alle venner osv... 

Men jeg tenkte faktisk på å joine Røde Kors sitt hjelpe korps... liker hester så var inne på å hjelpe folk som trenger hjelp med hesten sin. Har holdt på mye med hest og vært interessert i d hele livet. Røde kors vet jeg bra vært med før. Lufte hunder hvis du er interessert i d. Følg med på sånne Det skjer i .... grupper på Facebook. Skaff en ung søndags kjæreste etc 👍🏻

Anonymkode: 5aa11...1d5

Jeg klarer ikke å skaffe meg noe form for "kjæreste" eller seksuell partner. Noen dates her og der, og innimellom ONS, men thats it. Har heller ikke noen sære krav til en partner,  vill bare møte en oppegående person som er sunn og frisk og hvor vi deler litt av de samme verdiene. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går igjennom den samme midtlivskrisen her. Er 31, fyller 32 i år og klarer ikke få meg kjæreste. Uansett hvor hardt jeg prøver eller ikke prøver. Gir helt opp. Lite venner. Blir mye TV og sånt. Føler meg helt sinnssyk ensom. 

Anonymkode: 0e45e...be1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Cya89 skrev:

jeg hadde jobbet med å finne meg venner hvis jeg var deg. Du er nok avhengig av venner for å få dame. Ingen dame vil være interessert i deg samme hvordan du ser ut. Venner er det viktigste. 

Sjarm og selvrespekt er viktigst. Ikke venner.

Jeg er mann og har 0 venner. Men har fortsatt ikke noe problem å få kjæreste hvis jeg vil. Selvsikkerhet, sjarm og respekt for seg selv er alfa omega. Først og fremst sjarm( uten å gjøre deg selv til en klovn). 

Bare for guds skyld ikke vær for påtrengende imøte med andre. Og ikke vær en bitter person.

Anonymkode: 5e98d...0f2

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjarm og selvrespekt er viktigst. Ikke venner.

Jeg er mann og har 0 venner. Men har fortsatt ikke noe problem å få kjæreste hvis jeg vil. Selvsikkerhet, sjarm og respekt for seg selv er alfa omega. Først og fremst sjarm( uten å gjøre deg selv til en klovn). 

Bare for guds skyld ikke vær for påtrengende imøte med andre. Og ikke vær en bitter person.

Anonymkode: 5e98d...0f2

Du har nok ikke forstått realitetene ennå. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Cya89 skrev:

Du har nok ikke forstått realitetene ennå. 

Dra på et utested ? Eller singletreff? Er ikke absolutt avhengig av venner for å dra på sånne steder. 

Skrevet
28 minutter siden, Hr11 skrev:

Dra på et utested ? Eller singletreff? Er ikke absolutt avhengig av venner for å dra på sånne steder. 

dra på utested alene? hahaha! du kan værsegod gjøre det. skal vi se hvordan det går med deg da. og hva er singletreff?

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, Jean-Jaques said:

Ja, venner betyr alt! 

Google «hvordan skaffe venner « ?

Tror du bør finne ut hvem du egentlig er først .....ingen vil være venn eller kjæreste med noen de eller du ikke vet hvem er. 

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg har hatt noe håp. Blir avvist av både arbeidsgivere og dates, venner har stort sett forsvunnet inn i karriere og familieforhold, og jeg står på stedet hvil. Men hva kan man gjøre? Må vel veksle litt mellom å prøve videre uten å lykkes, eller ta en pause fra hele greia, låse døra, lese bøker og se på filmer.

Av og til kommer det et avbrudd i form av mennesker som kommer inn i livet, eller et kortvarig jobbprosjekt som kan gi et avbrekk fra fattigdommen. Noen ganger er man nyttig gjennom frivillig arbeid. Det er også en slags trøst at det aldri er for sent å hoppe ut av vinduet. Det kan jeg i det minste velge selv.

Anonymkode: f3cc3...80f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...