Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg bare må få ut litt frustrasjon! Bedre å få det ut her enn å sende han tusen meldinger.

Vet ikke helt hva vi er, men for litt siden fant eksen hans ut om oss og det ble et helvette! Hun er drama Queen delux og manipulerende så det holder. Alt har vært annerledes med oss.

Han er blitt mer tilbaketrukket og pga alt hun har stelt i stand er alt kaos. Dagene går litt opp og ned, også for meg! Begeret rant over for meg sist helg, men vi fikk snakket ut. Vi ble enige om akkurat nå å ikke ta opp det temaet hver eneste gang vi møtes! Og er enig.. viktig og snakke om, men ikke hver eneste dag.

Denne uka har han bare vært sur og grinete, først gikk det utover noen andre men torsdag/ fredag var han grinete mot meg også. Ikke ille, og jeg tenker med alt som har skjedd så er det lov å være sur. 
han skulle til en kompis i helgen, og de skulle drikke. Det er lenge siden han har sett denne kompisen.

han kjørte meg på toget( jeg glemte husnøkkelen min i bilen hans), så skulle han la bilen stå på togstasjonen i morgen så jeg kunne ta bilen( er noe feil med min). 
Hadde ikke forventet å høre noe fra han i helga, og tenkte det er greit med en hel timeout! Så ble overraska da han sendte meg god morgen melding på lørdag( han sender alltid det vanligvis). Så skrev vi litt, og så skrev jeg god natt til han på kvelden. Fikk svar med sov godt og kysse smily. 
i dag har jeg ikke hørt et pip! Prøvde å ringe han utpå dagen for å si at jeg glemte nøklen i bilen! Og at jeg reiser ned tidlig med toget. Fikk ikke noe svar! Sendte melding med info, ikke fått svar på det heller🙄

Han kan være vanskelig og få tak i når han er på fylla( og han  blir skikkelig dårlig etterpå).

Kjenner jeg blir så innmari forbanna på det! Er ikke en slik person som ringer hundre ganger, og jeg vet han hater det.

Og så sur som han var sist uke blir han vel enda surere om jeg ringer igjen🙄 Jeg er en planlegger og vil vite at det ikke er blitt en ny plan siden fredag. Uansett for fyllesjuk man er går det vel an å svare på en melding!( forventer ikke på sekundet, men løpet av dagen)

Vet at å sende irritert meldinger bare gjør alt verre! Derfor skriver jeg her i stede! 

Anonymkode: 5e101...785

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det er forbanna irriterende, men hvor oftes møtes dere om jeg tør å spørre? Kanskje det er bedre å ta det med han face2face. 

og hvordan kan eksen hans komme i veien for deres forhold? Han burde absolutt holde hun til helvete unna. Ekser er bare jævlig slitsomme hvis de skal lage scener.

Anonymkode: c3aec...81a

AnonymBruker
Skrevet

Ring til han. Han må skjønne at slikt kan skje, men han kommer sikkert til å svare så fort han er på telefonen? 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at det er forbanna irriterende, men hvor oftes møtes dere om jeg tør å spørre? Kanskje det er bedre å ta det med han face2face. 

og hvordan kan eksen hans komme i veien for deres forhold? Han burde absolutt holde hun til helvete unna. Ekser er bare jævlig slitsomme hvis de skal lage scener.

Vi møtes ganske ofte.  Bare at noen helger har han sønnen sin. 
vel de har en sønn sammen, og hun bruker sønnen mot han for alt det er verdt. 

Har sagt til han at jeg håper en dag han ser hvor manipulert han er av henne.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring til han. Han må skjønne at slikt kan skje, men han kommer sikkert til å svare så fort han er på telefonen? 

Prøvde og ringe tidligere! Vil tro han svarer så fort han er «tilbake». Bare irriterende og ikke vite om jeg blir stående der på togstasjonen😳 Han starter på jobb 06 i morgen, så håper han sender melding da😳

ts

Skrevet

Huff av meg.. jeg synes du helt ærlig skal trekke deg litt tilbake. Med mindre hun er nødt til å være i livet hans av en grunn, og han ikke er over henne - eller hun er sjalu fordi hun ser han går videre med deg, men han ikke klarer å si tydelig ifra til henne, synes jeg du fortjener bedre enn dette. Han må lære seg å ikke bli diktert av eksen.

Skrevet

Han har satt igjen bilen på togstasjonen fordi du skulle ha den? Og husnøkkelen ligger i den bilen? 
Ser ikke helt hva problemet er. Med mindre han har beholdt bilnøkkelen. Da må du isåfall selvsagt få svar/kontakt. Blir han sur for det så er det ikke mye å samle på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Midnight skrev:

Huff av meg.. jeg synes du helt ærlig skal trekke deg litt tilbake. Med mindre hun er nødt til å være i livet hans av en grunn, og han ikke er over henne - eller hun er sjalu fordi hun ser han går videre med deg, men han ikke klarer å si tydelig ifra til henne, synes jeg du fortjener bedre enn dette. Han må lære seg å ikke bli diktert av eksen.

Hun er nødt i den grad av at de klarer og ha et samvær med sønnen dems.

Tror ikke han er tydelig nok med henne fordi han er manipulert og at han ser hvilket rabalder det blir.

Jeg har bestemt meg for å trekke meg unna, men bor langt unna venner nå pga jobb så det blir veldig ensomt. Ja, syntes jeg fortjener en som klarer og sette ned beinet litt.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...