AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Er det noen som kan fortelle meg hvordan dette foregår? Har fått post om at jeg har blitt innkalt til dialogmøte med Nav hos fastlegen min. Hva er det jeg må forberede? Hvilke spm blir stilt? Hvor lenge varer dette og skal jeg betale for legetimen? Anonymkode: c1757...5f0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Så lenge du ikke har frikort så må du betale. Du kan jo ta et møte hos legen din på forhånd sånn at dere har en plan. Anonymkode: 5ae0d...e44
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du ikke har frikort så må du betale. Du kan jo ta et møte hos legen din på forhånd sånn at dere har en plan. Anonymkode: 5ae0d...e44 Du skal ikke betale om NAV innkaller deg til dialogmøte 2 -at det skjer hos legen er tilfeldig, jeg hadde dialogmøte 2 hos NAV hvor lege var tilstede. Betalte ingenting for det. Du blir spurt litt rundt din nåværende situasjon, jeg hadde med arbeidsgiver og HR også. Om det er noe som gjør at jeg tenker jeg kunne komme tilbake, om det var noe arbeidsgiver kunne bidra med. Så litt tips om hva jeg selv kunne fokusere på for å prøve å komme tilbake. Spørs litt grunne til din sykemelding. Lykke til. Anonymkode: 32606...2a4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Du skal ikke betale for det! Jeg har hatt dialogmøter med både psykolog, fastlege og saksbehandleren min tilstede uten å betale de to første en eneste krone! Psykologen min sa en gang jeg spurte at sånne møter går på andre takster ennå de pasientene betaler😊 Anonymkode: 106cb...aaa
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du skal ikke betale for det! Jeg har hatt dialogmøter med både psykolog, fastlege og saksbehandleren min tilstede uten å betale de to første en eneste krone! Psykologen min sa en gang jeg spurte at sånne møter går på andre takster ennå de pasientene betaler😊 Anonymkode: 106cb...aaa Så det er altså NAV som må betale fastlege og behandler! Anonymkode: 106cb...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå