2a1m Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg er på tinder, vanlig ikke betalende. Innimellom får jeg denne meldingen " ops, du gikk glipp av en match!" Men, når jeg ser på matchene mine er jo alle der enda. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 De mener at noen du sveipet til venstre har sveipet deg til høyre Anonymkode: ef23b...173 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De mener at noen du sveipet til venstre har sveipet deg til høyre Anonymkode: ef23b...173 Men hvorfor vil man matche med noen man sveiper bort uansett? Hm, merkelig taktikk av tinder det der. Anonymkode: 6f1ef...f28 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvorfor vil man matche med noen man sveiper bort uansett? Hm, merkelig taktikk av tinder det der. Anonymkode: 6f1ef...f28 Haha, ja sant. Kanskje de vil man skal tenke «å nei, en likte meg og nå kan jeg ikke gå tilbake for en ny vurdering, da må jeg kjøpe tinder gold» Anonymkode: ef23b...173 3
2a1m Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor vil man matche med noen man sveiper bort uansett? Hm, merkelig taktikk av tinder det der. Anonymkode: 6f1ef...f28 D lurer jeg og på, uff så tullete 😬
2a1m Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja sant. Kanskje de vil man skal tenke «å nei, en likte meg og nå kan jeg ikke gå tilbake for en ny vurdering, da må jeg kjøpe tinder gold» Anonymkode: ef23b...173 Hahaha, tenk om folk var så lettlurte 😅 Jaja, takk for svar folkens! 1
exictence Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Jeg ser at tråden er gammel. Men jeg har lurt på dette, hva det egentlig betyr: "obs, du gikk glipp av en match"? Jeg er ikke betalende. Det som er rart er at jeg fikk nesten alle matcher i begynnelsen av de som jeg likte. Nå derimot, etter å ha vært en stund på Tinder, med den helt samme profilen, får jeg ingen matcher. Men det kommer opp noen ganger: "obs, du gikk glipp av en match". Er det sånn laget at man ikke kan være ikke betalende på tinder over lang tid?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 Det er jo svart lengre opp. Den kommer opp noen ganger når du sveiper en som har likt deg til venstre, og er rett og slett et lokkemiddel for å få folk til å betale så de kan se hvem som har likt profilen deres. Du kan nok betale på Tinder så lenge du orker, de ønsker jo å tjene mest mulig penger. At du ikke får matcher nå er da ganske enkelt fordi du ikke sveiper noen av de som har likt deg til høyre. Kanskje har du for høye krav? det er naturlig at det blir færre matcher med tiden også, det er jo litt begrenset hvor mange nye brukere som kommer til. Hvis du derimot får den beskjeden opp uten at du har sveipet i det heletatt så er det nok noe feil et sted. Anonymkode: ffda7...de2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 2a1m skrev (På 8.3.2020 den 18.02): Jeg er på tinder, vanlig ikke betalende. Innimellom får jeg denne meldingen " ops, du gikk glipp av en match!" Men, når jeg ser på matchene mine er jo alle der enda. Noen som vet? det er noen du sveipet nei på som har sveipa ja på deg Anonymkode: 8c3ec...102
exictence Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 Ja, men jeg sveiper ja, og får ingen match lenger. Men får obs, du gikk glipp av en match
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 exictence skrev (16 timer siden): Ja, men jeg sveiper ja, og får ingen match lenger. Men får obs, du gikk glipp av en match Du sveiper alle til høyre, og får likevel den meldingen? Da er det noe rart. Du kan jo prøver å slette profilen, opprette ny og sterte helt på nytt evt. Anonymkode: ffda7...de2
exictence Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du sveiper alle til høyre, og får likevel den meldingen? Da er det noe rart. Du kan jo prøver å slette profilen, opprette ny og sterte helt på nytt evt. Anonymkode: ffda7...de2 Nei, jeg har ikke gjort det, men trykket liker på en del. I morges hadde jeg fått en melding fra Tinder: "Du vil se alle som er hypp på deg-det skjønner vi godt. Kjøp Tinder Gull så vil du få se 💛". Jeg har ikke kontaktet tinder, altså. Endret 10. desember 2021 av exictence
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 exictence skrev (4 timer siden): Nei, jeg har ikke gjort det, men trykket liker på en del. I morges hadde jeg fått en melding fra Tinder: "Du vil se alle som er hypp på deg-det skjønner vi godt. Kjøp Tinder Gull så vil du få se 💛". Jeg har ikke kontaktet tinder, altså. Tinder sender stadig de meldingene, de vil jo ha folk til å betale. Det er derfor de sier ifra når du har sveipet bort noen som har likt deg også, for at du skal bli nysgjerrig og kanskje betale. Jeg har betalt en gang, og fant INGEN blandt de som hadde likt med som var interessante. De som var interessante hadde jeg sveipet til høyre uansett. men jeg treffer nok litt bedre for jeg får noen matcher stadig vekk selv om det ikke er veldig mange. Anonymkode: ffda7...de2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå