boblevann Skrevet 9. mars 2020 #21 Skrevet 9. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare nysgjerrig, har du barn? Jeg husker jeg syntes dette virket skummelt før jeg fikk barn. Etter en stund med barn så begynte vi meg samsoving. Jeg merka at kroppen er skrudd sammen på en helt annen måte da, akkurat som hele meg var en radar på baby sine bevegelser, lyder osv. Mye hormoner. Anonymkode: 0664f...9e3 Dette. Jeg sover også ekstremt lett ovenfor baby etter jeg ble mor! Kan sove igjennom bomberegn tror jeg (er jo temmelig utslitt), men hvis babyen min knirker eller vifter med tærne så våkner jeg pronto 🤷🏽♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #22 Skrevet 10. mars 2020 På 8.3.2020 den 23.16, AnonymBruker skrev: Dette skjønner ikke jeg heller hvordan man løser i praksis - jeg var så redd for at baby skal bli liggende klemt i sprekk mellom mellom vegg og seng, eller bli most i veggen av meg hvis jeg ruller meg, og mellom meg og far er ihvertfall risky. Så baby lå i bedside crib. 🙈 Creds til dere som får til samsoving, her i hus er vi for utrolige om natta til å få til noe sånt. Baby var forøvrig godt fornøyd med krybba si da. Anonymkode: dfaf6...4aa Jeg brukte bb-hug me puta til å dekke igjen eventuelle sprekker mellom vegg og seng. Funker susen, og baby har samsover med meg siden dag 1. Nå 15 mnd gammel Anonymkode: 68464...ca5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå