Gå til innhold

Ta kontakt igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var med en for noen dager siden fra Tinder. Ikke helt min type men ønsker fast regelmessig sex og han hadde ok kropp og virket grei. Vi hadde veldig god sex tre ganger på en dag før jeg dro igjen. Etter dette har jeg ikke hørt noe, han svarer på snap men det er alt. Jeg ønsker å ha sex mer men helst men en fast, og siden vi klaffet bra i sengen tenker jeg at det hadde vært fint å fortsette. Men hvorfor skriver han aldri noe? Han skriver jeg er deilig og lignende når jeg sender bilder, men hvis ikke jeg tar kontakt snakker vi ikke. 

Anonymkode: 9d583...86f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at da er han ikke interessert i mer? Men vanskelig å si. Kan også være at han er litt usikker og venter på hint om at du vil at det skam skje igjen . Hvem vet🤷🏻‍♀️. Mannfolk er rar🤪

Anonymkode: 60801...4dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at da er han ikke interessert i mer? Men vanskelig å si. Kan også være at han er litt usikker og venter på hint om at du vil at det skam skje igjen . Hvem vet🤷🏻‍♀️. Mannfolk er rar🤪

Ja tenker at dette kan være årsaken også 🤷‍♀️ men han var ikke noe flink å ta kontakt før vi møttes heller så vanskelig å vite ja. Han må jo ha likt sexen siden han ville fortsette flere ganger

Skrevet

Hvorfor spør du ikke om dere kan møtes igjen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, petterm skrev:

Hvorfor spør du ikke om dere kan møtes igjen? 

Fordi jeg har prøvd å sende litt snap, hvor han svarer men han sender aldri noe tilbake. Så da blir jeg usikker 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenker at dette kan være årsaken også 🤷‍♀️ men han var ikke noe flink å ta kontakt før vi møttes heller så vanskelig å vite ja. Han må jo ha likt sexen siden han ville fortsette flere ganger

Spør om han er interessert i å møtes igjen å se hva han svarer. Svarer han nei så sier du bare «ikkje eg heller egentlig for du var ikke spesielt god i sengen😆» 🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør om han er interessert i å møtes igjen å se hva han svarer. Svarer han nei så sier du bare «ikkje eg heller egentlig for du var ikke spesielt god i sengen😆» 🤣🤣

Så blokkerer du han🙈

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂👌

Anonymkode: 5e1e5...36c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alt du ønsker er en å møtes for å ha sex med, hvorfor trenger du å prate med ham innimellom disse møtene? Alt dere trenger vel bare å avtale tid og sted? 

For meg høres det ut som om du egentlig ønsker noe mer enn kun sex. 

Anonymkode: 1ee1e...860

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alt du ønsker er en å møtes for å ha sex med, hvorfor trenger du å prate med ham innimellom disse møtene? Alt dere trenger vel bare å avtale tid og sted? 

For meg høres det ut som om du egentlig ønsker noe mer enn kun sex. 

Anonymkode: 1ee1e...860

Fordi om man er/skal bli fuckfriends er det gjerne normalt med litt kontakt. Slik har jeg hatt det før og jeg føler at dersom vi blir kjent blir vi tryggere på hverandre i senga, og kan ha drøyere sex. Hadde jeg vært ute etter noe mer hadde ikke hovedfokuset i innlegget vært at jeg ønsker fast regelmessig sex men at jeg ønsker ett forhold. Jeg er bare kåt 24/7 etter jeg ble singel da før hadde jeg sex 1 gang om dagen med eksen 

AnonymBruker
Skrevet

Bare send en sånn "Hey, ute og shaker æssen i kveld?" når helga kommer så får dere avtalt møte.

Jeg tror jeg har en pulevenn, vi har null kontakt i ukedagene men avtaler tid når helga er her. Vi vet begge at det bare er sex. Jeg skrev det i tinderprofilen min for å gjøre det helt klart. Det kan gå et par uker mellom hver gang, men jeg føler ikke at det blir rart å plutselig sende melding etter såpass lang tid med null kontakt, han gjør det samme sjæl.

Anonymkode: 9d75b...9fb

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare send en sånn "Hey, ute og shaker æssen i kveld?" når helga kommer så får dere avtalt møte.

Jeg tror jeg har en pulevenn, vi har null kontakt i ukedagene men avtaler tid når helga er her. Vi vet begge at det bare er sex. Jeg skrev det i tinderprofilen min for å gjøre det helt klart. Det kan gå et par uker mellom hver gang, men jeg føler ikke at det blir rart å plutselig sende melding etter såpass lang tid med null kontakt, han gjør det samme sjæl.

Men hvordan kan dere ha bedre sex om dere ikke snakker sammen? Altså sexen var god men når jeg har en fuckfriend liker jeg å være trygg på han så vi kan eksperimentere eller prøve nye ting, finne ut hva vi liker for å ha best mulig sex. Klarer ikke det om vi ikke snakker noen ting

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan dere ha bedre sex om dere ikke snakker sammen? Altså sexen var god men når jeg har en fuckfriend liker jeg å være trygg på han så vi kan eksperimentere eller prøve nye ting, finne ut hva vi liker for å ha best mulig sex. Klarer ikke det om vi ikke snakker noen ting

Vi snakker jo når vi er sammen. Nå likte jeg sexen fra starten av, så kanskje jeg har sluppet billig unna.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så blokkerer du han🙈

Hvor gamle er dere? Dere er klar over at oppegående folk ser rett gjennom slik oppførsel, og ser at det bare er en barnslig reaksjon på avvisning?

Anonymkode: b113f...6ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Dere er klar over at oppegående folk ser rett gjennom slik oppførsel, og ser at det bare er en barnslig reaksjon på avvisning?

Anonymkode: b113f...6ac

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å gjøre dette her. Jeg er i slutten av 20 årene men er ikke jeg som har skrevet det 

AnonymBruker
Skrevet

Spør om han vil hooke opp en kveld så finner du ut av det. Har et par ff fra tinder nå og er ikke i tvil om at begge vil igjen. Snappes når vi vil og det blir ca hver 14 dag med han ene. 

Anonymkode: ee7eb...cb8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør om han vil hooke opp en kveld så finner du ut av det. Har et par ff fra tinder nå og er ikke i tvil om at begge vil igjen. Snappes når vi vil og det blir ca hver 14 dag med han ene. 

Ja jeg hadde også en fra tinder som jeg snakker med hver dag egentlig, men han gidder å møtes 1 gang i mnd og jeg kunne godt tenkt meg sex 2-3 ganger i uken 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2020 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Ja jeg hadde også en fra tinder som jeg snakker med hver dag egentlig, men han gidder å møtes 1 gang i mnd og jeg kunne godt tenkt meg sex 2-3 ganger i uken 🤷‍♀️

Derfor har jeg to. 😈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...