Bewolf Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har så utrolig tørre lepper, har hatt det siden jeg ble gravid sommeren 2018. Vet ikke akkurat om graviditeten har noe med at jeg fikk tørre lepper å gjøre, for jeg sliter enda med helt sykt tørre lepper. I perioder blir de veldig såre og ømme, fordi jeg har vært enda tørrere litt før. Høres sikkert ut som en liten bagatell for mange, men i tillegg til at det er utrolig vondt er det ganske sjenerende også.. Lurer på om noen har noen tips eller også har slitt med dette før. Føler jeg har prøvd alt av leppomader, både carmex, eos, lypsyl, vaselin, leppomade fra Burts bees, Cosmica og Eucerin...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Har du prøvd Avene sin som er på krukke? (Apotek) Den redder mine lepper etter å ha prøvd «alt» Anonymkode: 71b1a...5c8
Million Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Jeg bruker PL3 lepomade (fås kjøpt bl.a. på VITA). Den er kjempegod. Null problem med tørre lepper, selv på vinteren.
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Bruker en fra Nuxe nå. Litt uvant konsistens men god. Veldig lite som skal til. Fikk 40% på den på Apotek 1 som kundemedliem. https://www.apotek1.no/produkter/nuxe-reve-de-miel-leppekrem-15g-952023p
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Clarins Hydra-essentiel Moisture replenishing Lip Balm. Jeg slet masse med tørre lepper og måtte smøre hele tiden, etter jeg fikk denne til jul er problemet helt borte. Den koster litt, men varer lenge og er absolutt verdt pengene! Anonymkode: 1f559...ad2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 Jeg skrubber godt med frottéhandkle på kvelden. Smører så inn et tykt lag med elisabeth arden 8hour lip balm, og sover med det. Bruker minst mulig gjennom dagen, viktig å ikke gjøre leppene avhengig av fukt. Anonymkode: 4d5a8...666
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå