Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne som elsker å gå med tettsittende treningsklær. Har fått kommentarer når jeg er på treningsenter at det ikke passer seg. Kommentarene går på at jeg viser kroppen min med alle former,både nedentil og bryster. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker jo som at du kanskje prøver å vise deg frem, siden du har postet denne tråden under «seksualitet»?

Anonymkode: 6a424...3a6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Alle damer under 55 år går med tettsittende treningsklær på senteret mitt

Anonymkode: 1fbc6...8f0

• Liker 3
Skrevet

Synes dette høres veldig rart ut. Omtrent alle jenter uansett alder som jeg ser på treningssenter har jo stramme treningsklær?

Har du virkelig fått kommentarer om at dette ikke er OK? Hvordan er det ikke OK? 

• Liker 1
Skrevet

Det går på at de sier av de ser min vuvla

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Modent skrev:

Det er over streken om man ser bollemusen din. 

Anonymkode: b8c2c...eba

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Modent skrev:

Da går det vel mer på gjennomsiktig? For hvordan klare å trene i så trangt at vulva vises? Hvis det ikke er gjennomsiktig?

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 16-18 gikk jeg med stramme klær for å vise meg frem foran menn. 

nå er jeg 25 og bruker normal topp og joggebukse. Får ingen komentarer, men fikk da jeg brukte stramme klær! Og det var nok sant alt folk sa

Anonymkode: a0d97...f80

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er over streken om man ser bollemusen din. 

Anonymkode: b8c2c...eba

Neida, overhodet ikke. Bollemus på treningssenteret er jo en positiv ting :)

Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, Modent skrev:

Jeg er en voksen kvinne som elsker å gå med tettsittende treningsklær. Har fått kommentarer når jeg er på treningsenter at det ikke passer seg. Kommentarene går på at jeg viser kroppen min med alle former,både nedentil og bryster. 

Hvis man ikke kan gå med tettsittende klær på treningssenteret, hvor kan man det da? Jeg ser kvinner på i kompresjonstights over alt andre steder enn der de trenger det.
Gi beskjed om at du er på treningssenteret for å trene, og at du kler deg hensiktsmessig. 

Gjest Paramount
Skrevet

Treningstøy er tettsittende. De som bryr seg burde ikke bety noe i livet ditt. Om vulva vises er ofte et spørmål om anatomi, ikke bare klær. Uansett er det bare en kroppsdel, en fin kroppsdel. 

AnonymBruker
Skrevet

Det virker litt rart at du får kommentarer på det. Der jeg trener går nesten alle kvinner i alle aldre med tettsittende treningsklær og jeg personlig har aldri sett antydning til vulvaer eller noe, men så er jeg ikke mann som stirrer kvinner i underlivet heller da.

Går selv med tights og topp, men har aldri fått kommentarer på det. I tillegg lurer jeg på hvem som sier det? Må være folk du kjenner da?

Anonymkode: 290fc...90c

Skrevet
20 timer siden, Modent skrev:

Perfekt det. Fortsett sånn er du snill. 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...