Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, Bente1234 said:

Ha ha ha.   Beklager folkens d var egentlig bare jeg som kjeda meg men nå fikk jeg meg en god latter på kvinne dagen ..

takk for svar da. Det gjorde dagen litt morsommere 😂😂😂

Synes folk som opprette tulle- og trolletråder framstår som mennesker med svært fattige liv.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ikke kan den dagen. En annen gang.

Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg tror jeg ikke kan den dagen. En annen gang.

Den er grei... till then... 😂

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Bente1234 skrev:

Ha ha ha.   Beklager folkens d var egentlig bare jeg som kjeda meg men nå fikk jeg meg en god latter på kvinne dagen ..

Takk for at du gjør verden fattigere ...
Dette var ikke i nærheten av morsomt.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Synes folk som opprette tulle- og trolletråder framstår som mennesker med svært fattige liv.

Men du måtte lese den? Synd d ikke tåles en spøk. Beklager d var ment for å få litt latter og humor jeg har ikke gjort noe annet enn å drite meg ut. Men kan jeg få noen til å dra på smilebåndet er det verd det. Ja jeg har ett vanskelig liv ig humor hjelper meg i vanskelige tider som alltid. Jeg eg bevisst på å bruke meg selv i humor og ikke andre .. deg er viktig for meg. 

Skrevet

Ogder kom  d grammatikk feil da kommer vel bokstavpolitiet 

Skrevet
4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Takk for at du gjør verden fattigere ...
Dette var ikke i nærheten av morsomt.

Værsegod du... 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Katten.2.0 said:

Derimot vi som klikket inn på og skrev i  kvinneguidetråden "Trenger kuk." fremstår som mennesker med et svært givende liv.  :ironi:

Anonymkode: e403c...d82

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derimot vi som klikket inn på og skrev i  kvinneguidetråden "Trenger kuk." fremstår som mennesker med et svært givende liv.  :ironi:

Anonymkode: e403c...d82

Det er fullt mulig å bli provosert og ønske å si sin mening om anonyme tulletråder selv om man har et givende liv. Jeg mener at det er mer givende å si i fra om hva man mener, enn å bare stilltiende godta at forumet forsøples. Da har man i hvert fall prøvd.

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dame 50+ trenger kuk hvor henvende meg?

Fant ingen kjekk nok på tinder😂

Anonymkode: 5b676...001

trolletråd 

Endret av DonKing
Skrevet
9 timer siden, Bente1234 skrev:

Haha, sier jeg selv😂...Vi trenger humor en gang i blandt her inne synes jeg...

...og under sex og i et forhold er det jo himmelsk forskjell på personligheten mellom ei som er dønn seriøs og ei med litt humor. Den dagen jeg ikke kan dra på smilebåndet er jeg ulykkelig🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...