Katten.2.0 Skrevet 8. mars 2020 #21 Skrevet 8. mars 2020 6 hours ago, Bente1234 said: Ha ha ha. Beklager folkens d var egentlig bare jeg som kjeda meg men nå fikk jeg meg en god latter på kvinne dagen .. takk for svar da. Det gjorde dagen litt morsommere 😂😂😂 Synes folk som opprette tulle- og trolletråder framstår som mennesker med svært fattige liv. 6
MortenMinstelønn Skrevet 8. mars 2020 #22 Skrevet 8. mars 2020 Jeg tror jeg ikke kan den dagen. En annen gang.
GrønnNellik68 Skrevet 8. mars 2020 #23 Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg tror jeg ikke kan den dagen. En annen gang. Den er grei... till then... 😂 1
Ardwinna Skrevet 8. mars 2020 #24 Skrevet 8. mars 2020 6 timer siden, Bente1234 skrev: Ha ha ha. Beklager folkens d var egentlig bare jeg som kjeda meg men nå fikk jeg meg en god latter på kvinne dagen .. takk for svar da. Det gjorde dagen litt morsommere 😂😂😂 Takk for at du gjør verden fattigere ... Dette var ikke i nærheten av morsomt. 2
GrønnNellik68 Skrevet 8. mars 2020 #25 Skrevet 8. mars 2020 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Synes folk som opprette tulle- og trolletråder framstår som mennesker med svært fattige liv. Men du måtte lese den? Synd d ikke tåles en spøk. Beklager d var ment for å få litt latter og humor jeg har ikke gjort noe annet enn å drite meg ut. Men kan jeg få noen til å dra på smilebåndet er det verd det. Ja jeg har ett vanskelig liv ig humor hjelper meg i vanskelige tider som alltid. Jeg eg bevisst på å bruke meg selv i humor og ikke andre .. deg er viktig for meg.
GrønnNellik68 Skrevet 8. mars 2020 #26 Skrevet 8. mars 2020 Ogder kom d grammatikk feil da kommer vel bokstavpolitiet
GrønnNellik68 Skrevet 8. mars 2020 #27 Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, Ardwinna skrev: Takk for at du gjør verden fattigere ... Dette var ikke i nærheten av morsomt. Værsegod du...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #28 Skrevet 8. mars 2020 54 minutter siden, Katten.2.0 said: Synes folk som opprette tulle- og trolletråder framstår som mennesker med svært fattige liv. Derimot vi som klikket inn på og skrev i kvinneguidetråden "Trenger kuk." fremstår som mennesker med et svært givende liv. Anonymkode: e403c...d82 1
Ardwinna Skrevet 8. mars 2020 #29 Skrevet 8. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derimot vi som klikket inn på og skrev i kvinneguidetråden "Trenger kuk." fremstår som mennesker med et svært givende liv. Anonymkode: e403c...d82 Det er fullt mulig å bli provosert og ønske å si sin mening om anonyme tulletråder selv om man har et givende liv. Jeg mener at det er mer givende å si i fra om hva man mener, enn å bare stilltiende godta at forumet forsøples. Da har man i hvert fall prøvd. 1
DonKing Skrevet 8. mars 2020 #30 Skrevet 8. mars 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame 50+ trenger kuk hvor henvende meg? Fant ingen kjekk nok på tinder😂 Anonymkode: 5b676...001 trolletråd Endret 8. mars 2020 av DonKing
Bamseklemmer Skrevet 9. mars 2020 #31 Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, Bente1234 skrev: Ha ha ha. Beklager folkens d var egentlig bare jeg som kjeda meg men nå fikk jeg meg en god latter på kvinne dagen .. takk for svar da. Det gjorde dagen litt morsommere 😂😂😂 Haha, sier jeg selv😂...Vi trenger humor en gang i blandt her inne synes jeg... ...og under sex og i et forhold er det jo himmelsk forskjell på personligheten mellom ei som er dønn seriøs og ei med litt humor. Den dagen jeg ikke kan dra på smilebåndet er jeg ulykkelig🙄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå