Gå til innhold

Hemoride som spekker- anyone??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vel min første etter graviditet og fødsel for 14 år siden- ikke mye plager. De går tilbake etter dobesøkene... 

men når jeg nå er litt hard i magen , så er det som at den sprekker- ser ut som det har skjedd et mord i doen... helt friskt blod- ikke mørkt. 

kan gå flere år mellom hver gang... er dette normalt? Noen med erfaring på dette litt kjipe området... :) 

Anonymkode: ef3b5...5c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Bare ubehagelig. Dersom du har smerter AC3comfort en fin krem å bruke for lindring. Jeg har operert vekk hemoroider og marisker,  men har fått en igjen nå som jeg håper forsvinner igjen. Ikke noe artig med dette, men mye vanligere enn man skulle tro. Så lenge det er friskt blod trenger du ikke bekymre deg. 

Anonymkode: fbb4c...730

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med hemoroider nå som gravid. Scheriproct, lactulose og å bite tenna godt sammen når jeg er på do er det som redder meg

Anonymkode: d0255...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svare dere :) 

har egentlig ikke smerter, vil denne kremen eller andre kunne hjelpe til å «skrumpe» den inn ??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også med hemoroider og marisker etter graviditet for 13 år siden. Innimellom så sprekker det en hemoroide ja, det drypper blod i skåla, kan se ut som noen har blitt myrdet oppi der ja. Som oftest så har jeg ikke vondt, så det er nok en indre hemoroide som sprekker. Jeg har ikke hard avføring, her er det diare som ofte er årsaken til de smertefulle hemoroidene.

Anonymkode: ab885...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det normalt at det blør? Kommer jo ikke noe når jeg kun tisser.

Er bare når jeg gjør nr 2... har vel skjedd 4-5 ganger de siste dagene... får gå å kjøpe meg en krem, kan virke som at den fylker seg med blod igjen etter hver gang, å så sprekker den på nytt ved neste do besøk 🙉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...