AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Hvorfor liker gutter jenter som er jomfru? Anonymkode: c7cfd...e4a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #2 Skrevet 7. mars 2020 Fordi dersom de gjør det dårlig så vet ikke jenta noe bedre. Anonymkode: ffc93...479 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi dersom de gjør det dårlig så vet ikke jenta noe bedre. Anonymkode: ffc93...479 Eller fordi de er mindre «brukt» og trangere. Anonymkode: 31430...7e3 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 Hvorfor er de så bra å være trang da? Anonymkode: c7cfd...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Hvilke gutter mener du? Aldersmessig. Anonymkode: 6ae3c...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller fordi de er mindre «brukt» og trangere. Anonymkode: 31430...7e3 Dersom du oppriktig tror det er en ting, så er du enten 12 år gammel, dum eller et troll. Antall sexpartnere har ingenting å si for hvor trang en kvinne er, de er like ulike som menn og kan variere fra gang til gang alt etter tenning, igjen akkurat som menn. De er ikke like store og harde hver gang heller. Voks opp. Anonymkode: 303db...c84 9
FluffyJuggernaut Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 For at de har ingenting å sammenligne med.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 Tja, hvorfor liker jenter gutter som har vært med mange? Kjønnene liker ofte motsatte ting. Kvinner liker store menn, menn liker små damer. Kvinner liker menn som er eldre, menn liker yngre. Kvinner liker menn som har hatt mange sexpartnere, menn gjør absolutt ikke det. Etc. Anonymkode: f6e62...21f 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 Ikke alle menn liker det. Min mann hadde sjansen med to jomfruer opp gjennom årene, men trakk seg da han fikk vite at de var jomfru. Tror han følte det forpliktende på en måte. Forklaringen var litt vag, men det hadde iallefall aldri fristet ham at noen var jomfru. Anonymkode: 006df...102 1
Gjest AnonymVestlending Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 Jeg ville likt jomfru bare fordi jeg syns det er veldig attraktivt med jenter som ikke har ligget rundt, og jeg ville følt meg viktigere for henne.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Skrevet 7. mars 2020 Trodde det var fordi det er .. eh.. upløyd mark. 😉 å gå dit ingen andre pikker før har vært og dermed ikke dele hulen en annen penis har rørt ( og med det på en skrudd måte føle en neeeeesten rører den forrige snabben med sin?😂) Har møtt de som helst lar det være også. En glemmer aldri den første. Ligger litt prestasjon i det. Dame. Anonymkode: 871cc...77c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 Jeg likte før å ha sex med gutter som ikke hadde hatt sex før. De var ofte veldig usikker, å da fikk jeg en enorm selvtillit og følte meg som en læremester 😂 Man blir ikke videre nedentil av å ha mange sexpartnere, Jeg har hatt ca 70 partnere og MYE sex, og jeg får endra klager av mannfolk at jeg er for trang. Anonymkode: acbc6...898 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, hvorfor liker jenter gutter som har vært med mange? Kjønnene liker ofte motsatte ting. Kvinner liker store menn, menn liker små damer. Kvinner liker menn som er eldre, menn liker yngre. Kvinner liker menn som har hatt mange sexpartnere, menn gjør absolutt ikke det. Etc. Anonymkode: f6e62...21f Nja....liker ikke menn med mange partnere nei, men seff så er de typiske kjekkasene også de som har pult rundt, men ingen positiv greie å finne ut at han har pult for mange. De som vil ha jomfru er enten religiøse eller den typiske egosentriske "jeg skal lære henne opp" tankegangen. Anonymkode: 253cc...3aa 2
wintergirl Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, hvorfor liker jenter gutter som har vært med mange? Kjønnene liker ofte motsatte ting. Kvinner liker store menn, menn liker små damer. Kvinner liker menn som er eldre, menn liker yngre. Kvinner liker menn som har hatt mange sexpartnere, menn gjør absolutt ikke det. Etc. Anonymkode: f6e62...21f Bare tull! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 Fordi dem er urørt og fordi øyeblikket betyr ekstra mye for henne, og da også meg. Anonymkode: 95c4d...f90 1
Bamseklemmer Skrevet 8. mars 2020 #17 Skrevet 8. mars 2020 Jeg har hatt sex med en del jomfruer mellom 20 -35 år, merket ingen vesentlig forskjell, kanskje litt lengre forspill men det er jo bestandig bra🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå