Gå til innhold

Kristian Valen


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper han får den hjelpen han trenger, over lang nok tid. Heier på han💛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at han slet sånn, stor respekt for at han søker hjelp. Heier veldig på han ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo tidligere slitt med dette, så godt han endelig oppsøker hjelp ❤️❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sitt beste helt genial i sine "stand up" komedier. Suksessen han hadde over lang tid førte han nok inn i noen dårlige miljøer der rus florerte. Ikke lett å komme seg ut av dette, det er å bryte all bruk av dette om det skal gå, og han virker som en person som liker å "herje" litt. Men begynner jo og bli godt voksen nå han også. Så da må han komme seg ut av dette, eller så går han til grunne. Håper han klarer dette nå, og kan levere nye gode show! De beste av hans show er jo helt fantastiske.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest lillepersille123
Dise skrev (7 timer siden):

Ja hva i alle dager! Er det ekte eller noen som har vært litt for ivrig med facetune? 

Plastikkirurgi - facelift ala 'catwoman'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (15 timer siden):

Bra han fikk hjelp. Men hva har skjedd med ansiktet hans? Ikke til å kjenne igjen ....

https://www.seher.no/kjendis/kristian-valen-la-seg-inn-pa-avvenningsklinikk/73500574

Vel, kopiert fra VG-artikkelen til TS:" Jeg innser nå at jeg trenger hjelp og at jeg vil gjøre alt for å kunne komme tilbake som en ny og bedre Kristian".

Nei, hvem hadde vel trodd at han mente det med å komme tilbake som en ny Kristian så bokstavelig.

Synes dette var synd og unødvendig, han så da helt fin ut før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
ti10 skrev (13 timer siden):

Vel, kopiert fra VG-artikkelen til TS:" Jeg innser nå at jeg trenger hjelp og at jeg vil gjøre alt for å kunne komme tilbake som en ny og bedre Kristian".

Nei, hvem hadde vel trodd at han mente det med å komme tilbake som en ny Kristian så bokstavelig.

Synes dette var synd og unødvendig, han så da helt fin ut før.

Veldig synd. Han så da bra ut fra før han.

Håper det går bra med ham, tenker at berømmelse ikke er for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfyll med botox og fillers pluss filter. Jeg skvatt da jeg så forsiden av Se og Hør. 😆

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Påfyll med botox og fillers pluss filter. Jeg skvatt da jeg så forsiden av Se og Hør. 😆

Det var vi to om for å si det sånn 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Justlooking skrev (På 9.3.2021 den 19.44):

Bra han fikk hjelp. Men hva har skjedd med ansiktet hans? Ikke til å kjenne igjen ....

https://www.seher.no/kjendis/kristian-valen-la-seg-inn-pa-avvenningsklinikk/73500574

Kalles vel aldring med fornektelse. Dama er mye yngre og er stiv som en voksdukke av botox. Er ikke ukjent at Valen har brukt botox tidligere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking-girl skrev (4 timer siden):

Kalles vel aldring med fornektelse. Dama er mye yngre og er stiv som en voksdukke av botox. Er ikke ukjent at Valen har brukt botox tidligere. 

Dama er 34 år. Ville tippet 44. De har levd hardt begge to.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Mannen er jo ikke til å kjenne igjen. Jeg kjøper ikke forklaringen om at medikamenter under behandlingsoppholdet har gjort ansiktet pløsete.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (3 timer siden):

Mannen er jo ikke til å kjenne igjen. Jeg kjøper ikke forklaringen om at medikamenter under behandlingsoppholdet har gjort ansiktet pløsete.

Rusmisbrukere får jo ikke tabletter som går under kategorien B- eller A-preparater når de er under behandling. De fleste vil se mye sunnere og freshere ut når rusen er ute av kroppen. Uavhengig av type rusmidler du har misbrukt. Her tyder alt på innsprøyting av noe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...