AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #21 Skrevet 16. mars 2020 Til dere som har erfaring med dette; Tok det lang tid å få diagnosen? Vært igjennom noen tester hvor de ikke finner noe, men jeg har fremdeles etter 9 mnd skjult blod i avføringen... Laaaaange ventetider, og enda lengre blir de vel med coronaen som beslaglegger all kapasitet.. Anonymkode: 9f355...d65
jabx Skrevet 16. mars 2020 #22 Skrevet 16. mars 2020 På 9.3.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev: Sjekk ut Chris Beat Cancer. Han hadde tarmkreft. Anonymkode: f27a9...eb0 Og ble reddet av en operasjon: https://sciencebasedmedicine.org/chris-beat-cancer/
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #23 Skrevet 16. mars 2020 Et vennepar (mannen, i slutten av 60-åra) av foreldrene mine har hatt dette i mange år, på stadie 3. De betalte omtrent 300.000 og fikk en spesialist i sør-Tyskland til å utføre en svært omfattende operasjon. Ingen av oss hadde så mye håp, og dette var siste valg. Nå er han på bedringens vei. Det er trist at kun personer med god råd som kan velge slike alternativer. Utenlandske leger bruker metoder som vi ikke har her i Norge. Vi har en vei å gå der. Anonymkode: d0ada...0a1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #24 Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Et vennepar (mannen, i slutten av 60-åra) av foreldrene mine har hatt dette i mange år, på stadie 3. De betalte omtrent 300.000 og fikk en spesialist i sør-Tyskland til å utføre en svært omfattende operasjon. Ingen av oss hadde så mye håp, og dette var siste valg. Nå er han på bedringens vei. Det er trist at kun personer med god råd som kan velge slike alternativer. Utenlandske leger bruker metoder som vi ikke har her i Norge. Vi har en vei å gå der. Anonymkode: d0ada...0a1 Rettelse: de betalte 300.000 kontant først og deretter et større beløp like før operasjon. Så fikk de refundert et stort beløp tilbake igjen.. Anonymkode: d0ada...0a1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #25 Skrevet 17. mars 2020 Synes jo egentlig ikke det 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Et vennepar (mannen, i slutten av 60-åra) av foreldrene mine har hatt dette i mange år, på stadie 3. De betalte omtrent 300.000 og fikk en spesialist i sør-Tyskland til å utføre en svært omfattende operasjon. Ingen av oss hadde så mye håp, og dette var siste valg. Nå er han på bedringens vei. Det er trist at kun personer med god råd som kan velge slike alternativer. Utenlandske leger bruker metoder som vi ikke har her i Norge. Vi har en vei å gå der. Anonymkode: d0ada...0a1 Synes egentlig ikke det er så rart at det er kommet lenger andre land. Det er jo mye større fagmiljøer, veldig mange flere kirurger etc. Sikkert mange flere eksperimentelle behandlinger. Norge er bittelite. Finnes det godkjent behandling som pga kapasitet og lavt volum ikke tilbys i Norge tror jeg man får man dekket det. Anonymkode: 79f7c...427
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #26 Skrevet 17. mars 2020 http://oncolex.no/Tykktarm/Bakgrunn/Prognose Tror at spredning til lever regnes som fjernspredning. Anonymkode: 79f7c...427
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå