Gå til innhold

.


Gjest 81mod

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan ikke ha vært analen, det hadde jeg kjent. Prøvde og trykke inn stikkpillen, men føltes som det var så trangt, og slik jeg beskreiv. Kan umulig vært skikkelig inni. Bare rett utenfor og stikkpillen så vidt innforbi skjeden. Kjentes litt rart ut. Men den kom ut igjen, og da ga jeg opp. 
 

Kanskje jeg skal få min mann til å bruke dildo på meg, og jeg se på med speil. Slik at jeg får se skikkelig når noe går inn. 

Anonymkode: b1348...814

Kan ha vært veldig tørt i skjeden bare. Da er det gjerne ubehagelig og trangt å føre noe inn. 
 

Hør med mannen din ang speil og dildo. HVIS det er noe du er nysgjerrig på. Men ikke stress med det hvis det er til belastning for deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også litt sånn og trodde jeg var den eneste 😂😂😂 

Skal sies at jeg har ført inn tampong og synes det er en veldig EKKEL følelse å kjenne inni der 🤯  Er lynkjapp å ta ut fingeren igjen ... elsker at andre fingrer inni der da, men liker bare ikke følelsen selv 😬

Anonymkode: b3258...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe du må, om du ikke føler på et savn. Personlig finner jeg ingen glede i å føre noe inn i skjeden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2020 den 14.26, 81mod skrev:

Er det er normal angst å ha? Jeg har aldri klart/prøvd å bruke tamponger. Fikk angst med tanken på å dytte noe selv inn der. Nå er jeg godt voksen, 39 år, og har aldri tatt/fingret meg selv inni skjeden. Høres sikkert helt sprøtt ut. Jeg er ikke jomfru. Liker sex og hard knulling. Også fingring. Og kunne godt tenke meg at en tok dildo inni meg. Men å gjør det selv, byr meg i mot. Mulig jeg går glipp av mye? Når jeg onanerer tar jeg kun på klitten og kommer fort. Så er egentlig ikke noe savn. Men forstår det bare ikke. Har ikke vært utsatt for seksuelt misbruk. Men husker jeg var livredd for sex mens jeg enda var jomfru. Livredd det skulle gjøre vondt. Kan ikke huske at det var så vondt. Husker jeg var livredd for å bli sjekket av jordmor før og under fødsel. Litt panikk for noe inni der på en måte. Men jeg elsker jo når partner både fingrer og knuller meg. Er dette noe jeg burde trene på? Få min partner til å føre mine fingre inn i skjeden? Lurer jo litt på hvordan jeg kjennes ut. 

Jeg er HELT lik deg på det punktet! Er 34 år gammel og har bare prøvd tampong 1 gang og aldri mer. Klarer heller ikke å ta inni min egen navle eller at andre gjør det. Merkelig, men slik er jeg skrudd sammen og det er ikke noe galt i det😊

Anonymkode: 60010...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som hjalp meg da jeg var "ny" der nede var å tenke på at det ikke går "oppover", men at skjeden faktisk er liggende. Jeg forsøkte å stikke tamponger rett opp, det var jo helt grusomt. Tipper det var det du opplevde med stikkpillen. Tenk "bakover" ikke "oppover" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...