Gå til innhold

Spørsmål om mensen og blødning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Jeg ble ferdig med mensen på torsdag kveld, både torsdag og onsdag var sånn at jeg nesten ikke trengte bind.

Også hadde vi sex i går på morgenen (fredag) , og i går kveld måtte jeg på toalett, og i utfloden så var det et par dråper blod.Det har aldri skjedd at jeg har fått blod etter samleie, og det gikk ikke hardt for seg en gang. 

Idag har jeg skikkelig bekkensmerter som jeg pleier å få rundt eggløsning..

Har blødningen og smertene noe sammenheng med samleie? Mensen min var også en uke for sen om det har noe å si.. 

Anonymkode: 1b3a7...78b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Jeg ble ferdig med mensen på torsdag kveld, både torsdag og onsdag var sånn at jeg nesten ikke trengte bind.

Også hadde vi sex i går på morgenen (fredag) , og i går kveld måtte jeg på toalett, og i utfloden så var det et par dråper blod.Det har aldri skjedd at jeg har fått blod etter samleie, og det gikk ikke hardt for seg en gang. 

Idag har jeg skikkelig bekkensmerter som jeg pleier å få rundt eggløsning..

Har blødningen og smertene noe sammenheng med samleie? Mensen min var også en uke for sen om det har noe å si.. 

Jeg har noen ganger trodd jeg var ferdig med mensen, hatt noen orgasmer og da har det, etter en dag og ti med opphold, kommet litt mer blod. Har alltid tenkt på det som at orgasmene/muskelsammentrekningene som pusher en liten siste rest ut, som ellers ville dukket opp som brunt blod neste mensen :) 

Men har aldri spurt en gyn/lege om det da, kun brukt logisk tankegang 😅

Anonymkode: 4e456...767

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen ganger trodd jeg var ferdig med mensen, hatt noen orgasmer og da har det, etter en dag og ti med opphold, kommet litt mer blod. Har alltid tenkt på det som at orgasmene/muskelsammentrekningene som pusher en liten siste rest ut, som ellers ville dukket opp som brunt blod neste mensen :) 

Men har aldri spurt en gyn/lege om det da, kun brukt logisk tankegang 😅

Hehe det høres logisk ut 😊menstruasjonen har tulla så i det siste, så det skulle egentlig bare mangle.. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe det høres logisk ut 😊menstruasjonen har tulla så i det siste, så det skulle egentlig bare mangle.. 

Mente å skrive en dag og to 😅😂

Men ja er det som virker logisk 😄

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare være glad når mensen er lite ? 😀

Anonymkode: a12a3...a01

Skrevet

Undersøk om du har en polypp på livmotappen. Ufarlig, og fjernes på legekontoret. Kan gi blødninger ved sameie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...