Agatha Spinatha Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Jeg vet ikke helt hvor gammel du er, men var på nettby hvor jeg fikk kontakt med en type. Vi hadde veldig god tone og bestemte oss for å møtes til en kopp kaffe etter en god stund med meldinger frem og tilbake. Da vi møttes så begge to på hverandre, litt sånn hæææ - vi kjente hverandre fra før av via jobb 🤣 (møttes et par ganger etter det, men ble ikke noe par av oss. Har fremdeles kontakt da som venner) 1
Doge Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Har truffet noen i løpet av livet, og konkuludert med at mange lager profiler ut i fra hva de tror andre vil at de skal være, og ikke ut ifra hvem de faktisk er. Det er litt skuffende. 3
Cya89 Skrevet 7. mars 2020 #4 Skrevet 7. mars 2020 jeg tror at hvis du er mann så vil dine sjanser droppe med 95 prosent. Mange av kvinnene er ikke tiltrekkende og jeg sveiper til venstre 70 prosent. Andre sveiper jeg til venstre pga de ikke ser så seriøse ut, de ser altfor glade og likegyldige ut, med skinnende øyne. De 30 prosent som jeg sveiper ti høyre matcher ikke. Jeg bruker det gratis da, tror ikke verdt å betale for det hvis du er mann. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Nei. Bare dritt og folk som er ute etter en ting,tidsfordriv,umodne,folk som ikke tar hint når du avviser de høflig etter de maser igjen og igjen til du må blokkere. Anonymkode: f022e...b35 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Nei, etter flere forsøk over en 10 års periode, er det flere ting som går igjen. • Eldre menn som tror det er greit å ta kontakt, selv om aldersforskjellen er 15-20 år. • De som kun er ute etter sex. • De som er ute etter tidsfordriv med bare prat, å ingen handling. • Blir sure/fornærmet for den minste ting. • Vil rett over på Snapchat, virker som mange er ute etter å ha mye folk på Snapchat 🤷🏻♀️ • Alt for pågående, tar ikke nei for et nei. Tar så kontakt på Facebook osv. • Går over sexprat med en gang, helt ut av det blå. Topper gjerne det hele med å sende nakenbilder 🤦🏻♀️ • Tekst og bilder stemmer ikke. Hva er greia med å bruke 5-10 år gamle bilder? Eller å ha utrolig dårlige bilder av seg selv? 🙃 Anonymkode: 6aab8...1ae 5
OnFire Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Ikke så mye "håndfast", men har heller ikke lagt sjela mi i det. Satser alt på ett kort, Tinder, med Tinder gull. Har noen matcher nå, og noen likes som jeg kan matche med, men har ikke giddet i det siste og lar heller matchene skrive til meg, som ikke kommer til å skje. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Som alenemor på 40 vil jeg si det ser lyst ut! Jeg har best erfaring med Tinder og Happn. På de andre appene kan hvem som helst ta kontakt, og da får jeg mange henvendelser fra menn som er utenfor mine søkekriterier og opplever det som støy, og der har jeg også opplevd mer av de useriøse som fort er over på sexprat og dickpics. Nå er jeg i et ferskt forhold via Tinder, men skulle det gå galt har jeg erfart at det er mange andre gode kandidater som jeg kan utforske videre. Anonymkode: 2bc87...a13 1
DeLorean Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 Tinder vil vel heller ha pengene dine enn at du finner deg en kjæreste... 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 22 timer siden, Medisinsk bruker skrev: Har du fått kontakt, treff, historier? Har bare positive erfaringer med datingsider, lett å finne en dame med felles interesser iallefall. Så få en date er faktisk ikke veldig vanskelig. Men det å finne en man klaffer med både når det gjelder kjemi og interesse og verdier er uansett vanskelig. Merkelig at noen tror at det bare tinder som gjelder.. La de holde på når de faktisk ikke gidder å sjekke ut andre datingsider der du faktisk må legge en god innsats i en ekte og ærlig profiltekst og noen gode bilder som et grunnlag. Jeg var på et par veldig fine "dates" men traff ikke den rette dama der. Hun kom som lyn fra klar himmel på en fest jeg var på. Men jeg vet ikke om hun er den rette heller, jobber med saken Uansett hvor treffene skjer så har man aldri noen garanti for at det klaffer når man blir mye bedre kjent. Dette tar tid, og utfallet er usikkert. Ingenting nytt under solen. Anonymkode: f3d33...0af 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 22 timer siden, Medisinsk bruker skrev: Har du fått kontakt, treff, historier? Det spørs litt hva du definerer som nettdating. Om det ink apper, så ja, da har jeg fått både treff, kontakt og historier. Jeg datet et par stk (kortvarig, ene var en drittsekk og prøvde å utgi seg for noe annet, andre var bare ikke riktig kjemi) via tinder, før jeg traff det som nå er samboeren og forloveden min han traff jeg også på tinder Anonymkode: 20cc2...fac 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Skrevet 7. mars 2020 11 timer siden, DeLorean skrev: Tinder vil vel heller ha pengene dine enn at du finner deg en kjæreste... Fullt mulig å treffe noen via tinder og, Jeg er forlovet med min tinderdate, og ei venninne av meg er gift med en hun traff på tinder. Anonymkode: 20cc2...fac 1
Xcase33 Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 (endret) On 3/6/2020 at 11:07 PM, Medisinsk bruker said: Har du fått kontakt, treff, historier? De fleste kvinnfolk vil jo bare ha sin egen sex og ikke interessert i å utvikle noen dypere relasjoner. Kvinnfolk der er for det meste veldig overfladiske, de er ikke der for å egentlig treffe mannfolk. De bruker slike dating platformer som sin egen valideringshub for å føle seg bedre...and that`s it! Noen unntak men ikke veldig mange, unntakene er sikkert her inne på den tråden etterhvert. Endret 7. mars 2020 av Xcase33
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 Nei, jeg synes det samsvarer dårlig med virkeligheten. Jeg har skrevet med flere hyggelige menn, men det har ikke utviklet seg. Allikevel så har jeg kuttet det ut for det meste. Jeg synes ikke at det er særlig positivt for meg. Tinder opplever jeg som negativt for min egen del. Da skal man sitte og sveipe folk til venstre eller høyre basert på emojis og noen bilder. Det er også stort sett bare friluftsmennesker der med toppturer og føtter ved et bål. Det passer ikke for meg. Jeg er ikke så ekstrem som mange der, men gikk for de få nerdete eller annerledes menn jeg fant der. Nå har jeg Sukker, men tar ikke kontakt med noen lenger. De som tar kontakt med meg er enten altfor gamle menn, menn som er veldig langt utenfor mine preferanser eller de som tydelig ikke har lest min profil og virker som de har tar kontakt med hvem som helst med masseproduserte meldinger. Opplever det egentlig som negativt, men nå er jeg veldig lei også da. Anonymkode: b9709...226 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har truffet en hel haug av menn som ikke føltes rett, og noen som har vært helt supre. Nå møter jeg en jeg håper det kan bli noe langvarig med - så for min del er jeg veldig fornøyd med nettdating. Er jo der det skjer for veldig mange nå, så synes det er synd at enkelte vegrer seg helt for å prøve. Anonymkode: c2e0e...874 1
DeLorean Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg synes det samsvarer dårlig med virkeligheten. Jeg har skrevet med flere hyggelige menn, men det har ikke utviklet seg. Allikevel så har jeg kuttet det ut for det meste. Jeg synes ikke at det er særlig positivt for meg. Tinder opplever jeg som negativt for min egen del. Da skal man sitte og sveipe folk til venstre eller høyre basert på emojis og noen bilder. Det er også stort sett bare friluftsmennesker der med toppturer og føtter ved et bål. Det passer ikke for meg. Jeg er ikke så ekstrem som mange der, men gikk for de få nerdete eller annerledes menn jeg fant der. Nå har jeg Sukker, men tar ikke kontakt med noen lenger. De som tar kontakt med meg er enten altfor gamle menn, menn som er veldig langt utenfor mine preferanser eller de som tydelig ikke har lest min profil og virker som de har tar kontakt med hvem som helst med masseproduserte meldinger. Opplever det egentlig som negativt, men nå er jeg veldig lei også da. Anonymkode: b9709...226 Det er jo helt absurd så mange 'friluftsmennesker' det er der. Slalom, snowboard, fallskjermhopping, fjellturer etc. Føler meg helt utafor jeg. Er liksom ikke helt der. Er mer urban byfyr. Elsker kino og konserter. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 Tja jeg ble banket opp da. Av en fyr som lenge skrev til meg at jeg var stygg og burde dø. Så norske menn på datingsider er ikke helt gode. Fikk også flere stygge meldinger om at jeg burde gå og drukne meg i Oslofjorden bl.a Og har brukt masse penger på psykolog pga dette her og fått diagnosen PTSD. Jeg er sikker på at mange norske menn på sukker/Tinder etc får ereksjon av å være mest mulig jævlig mot kvinner. Her skal det slenges mest mulig dritt! Og brukes mest mulig vold! Her skal kvinner virkelig få høre hvor stygge og jævlige vi er. Kjempehyggelig. Jeg gråter mens jeg skriver dette forresten. Er livredd blonde menn. Håper ikke norske menn i den virkelige verden er så slemme. Det er mitt lille håp. Anonymkode: ce094...429
Cya89 Skrevet 8. mars 2020 #18 Skrevet 8. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja jeg ble banket opp da. Av en fyr som lenge skrev til meg at jeg var stygg og burde dø. Så norske menn på datingsider er ikke helt gode. Fikk også flere stygge meldinger om at jeg burde gå og drukne meg i Oslofjorden bl.a Og har brukt masse penger på psykolog pga dette her og fått diagnosen PTSD. Jeg er sikker på at mange norske menn på sukker/Tinder etc får ereksjon av å være mest mulig jævlig mot kvinner. Her skal det slenges mest mulig dritt! Og brukes mest mulig vold! Her skal kvinner virkelig få høre hvor stygge og jævlige vi er. Kjempehyggelig. Jeg gråter mens jeg skriver dette forresten. Er livredd blonde menn. Håper ikke norske menn i den virkelige verden er så slemme. Det er mitt lille håp. Anonymkode: ce094...429 de mennene er kun sinte fordi de ikke får fitte.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, DeLorean skrev: Det er jo helt absurd så mange 'friluftsmennesker' det er der. Slalom, snowboard, fallskjermhopping, fjellturer etc. Føler meg helt utafor jeg. Er liksom ikke helt der. Er mer urban byfyr. Elsker kino og konserter. Nei, jeg er heller ikke helt der. Lurer på hvorfor det er så ekstremt mange der som tydeligvis holder på med det hele tiden som er på Tinder. Anonymkode: b9709...226
Medisinsk bruker Skrevet 8. mars 2020 Forfatter #20 Skrevet 8. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Som alenemor på 40 vil jeg si det ser lyst ut! Jeg har best erfaring med Tinder og Happn. På de andre appene kan hvem som helst ta kontakt, og da får jeg mange henvendelser fra menn som er utenfor mine søkekriterier og opplever det som støy, og der har jeg også opplevd mer av de useriøse som fort er over på sexprat og dickpics. Nå er jeg i et ferskt forhold via Tinder, men skulle det gå galt har jeg erfart at det er mange andre gode kandidater som jeg kan utforske videre. Anonymkode: 2bc87...a13 Er hyggelig å høre:) Jeg har ikke hvert på tinder men har prøvd noen andre nettsteder de senere årene og har noen erfaringer. Jeg har ikke prøvd på treff og har ingen treff. Men jeg skriver det i profilen og lurer ingen. Men det oversees av mange fortvilte og desperate kvinner som i sin måte og svare på beviser at de ikke er falske profiler. Men på et par nettsteder har jeg fått mange hundre svar. Jeg skriver ikke så veldig fort, og det koster jo penger, så jeg blir deppa og får også dårlig samvittighet av og lese det de skriver uten å få svart. For meg så virker ensomhet som et stort samfunnsproblem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå