AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Jeg har store smaerter i rygg og hofter som legene ikke finner ut av. Har gått sånn i noen mnd nå. Får behandling, men de famler i blinde. Vanlige smertestillende hjelper ikke, så jeg har fått Paralgin forte, som heller ikke hjelper så mye mot smertene. Men jeg blir veldig døsen, søvnig og faller litt "bort" på en måte. Er det sånn disse tablettene skal fungere? Jeg er litt redd for å innrømme at jeg liker den døsigheten, men er litt redd for at dette er rus...og redd for å bli avhengig...mulig jeg krisemaksimerer litt nå... Jeg har bare tatt to PF to ganger. Ingen historie med rus før. Har jo lest om folk som har blitt narkomane etter å ha blitt avhengig av smertestillende.... Anonymkode: 26bce...681
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Har aldri opplevd det selv, men har hørt om flere som sier de blir ganske døsige av pf. Legen min sa at det var helt normalt å oppleve det. Brukte ganske mange hver dag selv uten å oppleve noe som helst egentlig så jeg valgte å slutte helt med de og heller gjøre andre ting for å få en bedre hverdag med vond rygg Anonymkode: 534cb...56a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå