Gå til innhold

Flere som har reisefeber nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

De klarer ikke å komme med en lovendring før jeg skal reise. Jeg skal uansett si opp jobben min i mai, så jeg driter i om jeg må i karantene når jeg kommer hjem. Jeg bryr meg selvsagt om å ikke smitte andre, så skulle jeg mot formodning komme i kontakt med noen med koronavirus før avreise, så skal jeg selvfølgelig holde meg hjemme. Men jeg setter ikke livet mitt på pause for dette her. 

Anonymkode: 2b5a4...da9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De klarer ikke å komme med en lovendring før jeg skal reise. Jeg skal uansett si opp jobben min i mai, så jeg driter i om jeg må i karantene når jeg kommer hjem. Jeg bryr meg selvsagt om å ikke smitte andre, så skulle jeg mot formodning komme i kontakt med noen med koronavirus før avreise, så skal jeg selvfølgelig holde meg hjemme. Men jeg setter ikke livet mitt på pause for dette her. 

Anonymkode: 2b5a4...da9

Hvis du hadde lest artikkelen hadde du sett at det ikke bare handlet om smitte, men om at det blir stor mangel på helsepersonell siden mange må i 2 ukers karantene etter hjemkomst dersom det er vedvarende coronasmitte der de har vært (og det er det stort sett over hele verden nå).

2 ukers ferie= 4 ukers fravær fra jobb i en periode hvor helsevesenet trenger alle mann på dekk.  Dette er hva de vil unngå.

Og lovendringen kan bli innført i morgen den dag hvis Stortinget mener det er nødvendig.

Anonymkode: 641e4...104

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...