AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #21 Skrevet 9. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.nrk.no/norge/_-tilsette-i-helsevesenet-bor-ikkje-reise-pa-ferie-til-utlandet-no-1.14934337 Anonymkode: 641e4...104 De klarer ikke å komme med en lovendring før jeg skal reise. Jeg skal uansett si opp jobben min i mai, så jeg driter i om jeg må i karantene når jeg kommer hjem. Jeg bryr meg selvsagt om å ikke smitte andre, så skulle jeg mot formodning komme i kontakt med noen med koronavirus før avreise, så skal jeg selvfølgelig holde meg hjemme. Men jeg setter ikke livet mitt på pause for dette her. Anonymkode: 2b5a4...da9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #22 Skrevet 9. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: De klarer ikke å komme med en lovendring før jeg skal reise. Jeg skal uansett si opp jobben min i mai, så jeg driter i om jeg må i karantene når jeg kommer hjem. Jeg bryr meg selvsagt om å ikke smitte andre, så skulle jeg mot formodning komme i kontakt med noen med koronavirus før avreise, så skal jeg selvfølgelig holde meg hjemme. Men jeg setter ikke livet mitt på pause for dette her. Anonymkode: 2b5a4...da9 Hvis du hadde lest artikkelen hadde du sett at det ikke bare handlet om smitte, men om at det blir stor mangel på helsepersonell siden mange må i 2 ukers karantene etter hjemkomst dersom det er vedvarende coronasmitte der de har vært (og det er det stort sett over hele verden nå). 2 ukers ferie= 4 ukers fravær fra jobb i en periode hvor helsevesenet trenger alle mann på dekk. Dette er hva de vil unngå. Og lovendringen kan bli innført i morgen den dag hvis Stortinget mener det er nødvendig. Anonymkode: 641e4...104 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå