AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Føler jeg har mer som cabin fever, siden jeg er stuck i Oslo pga dette hersens viruset. Får helt noia om jeg ikke kommer meg ut av Norge av og til. Er det vanlig å bli sånn, og har dere noen råd til hvordan jeg kan overleve? Jeg er fullstendig klar over at det er mye bedre å være hjemme hos seg selv enn å risikere karantene i utlandet, men jeg er så desperat etter sol og varme. Og hvis det blir strengere restriksjoner framover så blir det noen triste måneder framover. Tips til hva jeg kan finne på i/rett utenfor Oslo som kan være gøy framover? Er singel uten barn. Anonymkode: 6fed4...d45
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Skru på varmen og lampene i stua på max og sett på et reiseprogram på TV-en. Sitt med bare føtter i et kar med vann. Paraplydrink. Anonymkode: 140a7...8ec 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Jaaaaaa! Jeg trenger sårt ferie og fri fra alt. Positivt påfyll. Anonymkode: c57ba...da4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Skal ha 3 uker ferie f.o.m torsdag, jeg skal til USA. Life must go on (med mindre jeg blir satt i karantene før det da...). Anonymkode: 2b5a4...da9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal ha 3 uker ferie f.o.m torsdag, jeg skal til USA. Life must go on (med mindre jeg blir satt i karantene før det da...). Anonymkode: 2b5a4...da9 God tur! 😃 Anonymkode: c57ba...da4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: God tur! 😃 Anonymkode: c57ba...da4 Takk! Håper at jeg kommer med avgårde!!!! Anonymkode: 2b5a4...da9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Takk! Håper at jeg kommer med avgårde!!!! Anonymkode: 2b5a4...da9 meg* Anonymkode: 2b5a4...da9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 Skal til Manchester i slutten av april, så sant flyet går så drar vi. Anonymkode: 78f6e...1d6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal til Manchester i slutten av april, så sant flyet går så drar vi. Anonymkode: 78f6e...1d6 Mente slutten av mars. Anonymkode: 78f6e...1d6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 Folk har jammen dårlig fantasi hvis de ikke greier å underholde seg selv litt der de er. Stakkars folk, sier jeg! Syns det er tragisk. Men det er meg meg meg og atter meg, og sutre hvis en må gjøre en innsats som kan være fornuftig. Jeg blir så lei av det! Anonymkode: 6923f...148 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #11 Skrevet 8. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Folk har jammen dårlig fantasi hvis de ikke greier å underholde seg selv litt der de er. Stakkars folk, sier jeg! Syns det er tragisk. Men det er meg meg meg og atter meg, og sutre hvis en må gjøre en innsats som kan være fornuftig. Jeg blir så lei av det! Anonymkode: 6923f...148 Unnskyld meg at jeg ikke har lyst å droppe en ferietur til 30 000 kroner som jeg bestilte lenge før alt dette starta. Reiseforsikringen kommer ikke til å dekke en dritt om jeg dropper å dra pga grunner som frykt eller at jeg må tenke på andre. Anonymkode: 2b5a4...da9 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #12 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal ha 3 uker ferie f.o.m torsdag, jeg skal til USA. Life must go on (med mindre jeg blir satt i karantene før det da...). Anonymkode: 2b5a4...da9 Drar også til USA nå til uka. Gleder meg veldig! Min største frykt er vel egentlig å bli stoppet på flyplassen med feber og bli satt i karantene før ferien i det hele tatt har begynt. Anonymkode: 40db8...d02
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #13 Skrevet 8. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Drar også til USA nå til uka. Gleder meg veldig! Min største frykt er vel egentlig å bli stoppet på flyplassen med feber og bli satt i karantene før ferien i det hele tatt har begynt. Anonymkode: 40db8...d02 Ja, jeg stresser også mye for akkurat det. Jobber i helsevesenet og har noen vakter igjen før ferien begynner. Er så redd for å være i kontakt med noen som har det. Trenger virkelig denne ferien. Klarer ikke å glede meg før jeg er framme:( Anonymkode: 2b5a4...da9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #14 Skrevet 8. mars 2020 Jeg bor i utlandet, men er nå i Norge for å fornye passet mitt. Er bare livredd for å ikke komme hjem. Er ikke mye korona der jeg bor, men litt. Håper bare det hersens passet blir klart, så jeg får kommet meg hjem før det blir verre. Anonymkode: 21f24...cec
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 Skal til Skottland om 1,5 mnd. Livredd for at turen blir kansellert pga corona 😞 Vi har også bestilt sommerferie og høstferie, måtte gjøre det tidlig for å få råd med to voksne og to barn, vi bor langt unna Oslo, så det er dyrt å vente med bestillinger når vi ikke har så god råd. Nå er jeg redd for at alt går i vasken. Anonymkode: 2552d...c23
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg stresser også mye for akkurat det. Jobber i helsevesenet og har noen vakter igjen før ferien begynner. Er så redd for å være i kontakt med noen som har det. Trenger virkelig denne ferien. Klarer ikke å glede meg før jeg er framme:( Anonymkode: 2b5a4...da9 https://www.nrk.no/norge/_-tilsette-i-helsevesenet-bor-ikkje-reise-pa-ferie-til-utlandet-no-1.14934337 Sitat Lovene må endrast slik at sjukehuset kan nekte tilsette å reise til utlandet slik situasjonen er no, seier han. Avdelingsleiaren meiner at dersom ein jobbar i helsevesenet, så er ikkje dette tida for å reise utanlands. Anonymkode: 641e4...104 1
Adrenalina61 Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk har jammen dårlig fantasi hvis de ikke greier å underholde seg selv litt der de er. Stakkars folk, sier jeg! Syns det er tragisk. Men det er meg meg meg og atter meg, og sutre hvis en må gjøre en innsats som kan være fornuftig. Jeg blir så lei av det! Anonymkode: 6923f...148 Helt enig med deg. Det er bare tragisk.
Adrenalina61 Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg at jeg ikke har lyst å droppe en ferietur til 30 000 kroner som jeg bestilte lenge før alt dette starta. Reiseforsikringen kommer ikke til å dekke en dritt om jeg dropper å dra pga grunner som frykt eller at jeg må tenke på andre. Anonymkode: 2b5a4...da9 Enda et bevis på at egoismen er stor blant folk. Drit i om jeg smitter andre, bare det ikke går utover meg. Herregud. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 Ja, som vanlig, men reiser som normalt så lenge det ikke er restriksjoner. Forholder meg selvfølgelig til retningslinjer både i Norge, og på stedene jeg reiser til. Flott dere trives her. Men for meg er ikke livet i i ro på en plass et fullverdig liv. Anonymkode: cce8c...eec 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #20 Skrevet 9. mars 2020 17 minutter siden, Adrenalina61 said: Enda et bevis på at egoismen er stor blant folk. Drit i om jeg smitter andre, bare det ikke går utover meg. Herregud. Jeg har ikke bare 30 000 kroner. Dette er penger jeg har spart opp lenge. Reiseforsikringen vil heller ikke dekke det. Så jeg kommer til å reise. Anonymkode: 2b5a4...da9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå