Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har Tinder Gull, og har sett den samme fyren like meg flere ganger over et halvt års tid. 
Når jeg til slutt bestemmer meg for at jeg skal trykke «liker» på denne typen og matcher med han, så går det bare 2 minutter før han fjerner meg!

Hva er greia med det??

Anonymkode: f111b...68d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å unmatche. Why bother? Bare for å maksimere sjansen for å skape bad vibes den dagen du møter noen irl? Da vil jeg personlig heller la ting fade. Det løser alle problemer og skaper ingen konflikter. 

Helt ærlig, jeg tror folk unmatcher fordi det gir en følelse av makt og kontroll. 

Anonymkode: c6a01...331

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange raringer der atte... jeg møtte heldigvis bare fine menn oivirkeligheten gjennom appen, men var noen rare matcher som ble raskt fjernet.

Anonymkode: 5125c...ad5

AnonymBruker
Skrevet

Han liker alle uten å se, men han liker tydeligvis ikke deg. Så han fjerner deg hver gang han har matchet med deg igjen. 

Anonymkode: bb7e5...81f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han har sittet og tenkt og studert profilen din. Han sveiper vel bare til høyre og ser på profiler kun hvis det blir en match.

Han var jo egentlig grei som avviste umiddelbart da, sparer deg jo fra å kaste bort tid.

Tinder blir gjerne sånn, denne fyren får som så mange andre kanskje like tilbake 1 av 2-300 høyresveip. Da er det meningsløst å sitte å vurdere før man har fått match, det er bortkasta tid.

Anonymkode: dd994...997

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sletta profilen og starta på nytt. Jeg ble likt mange ganger av de samme mennene, så for hver nye gang må de ha slettet profilen sin og opprettet ny. Virker som det er ganske vanlig. 

Anonymkode: e4898...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke han har sittet og tenkt og studert profilen din. Han sveiper vel bare til høyre og ser på profiler kun hvis det blir en match.

Han var jo egentlig grei som avviste umiddelbart da, sparer deg jo fra å kaste bort tid.

Tinder blir gjerne sånn, denne fyren får som så mange andre kanskje like tilbake 1 av 2-300 høyresveip. Da er det meningsløst å sitte å vurdere før man har fått match, det er bortkasta tid.

Anonymkode: dd994...997

Hva med når man matcher, mennene unmatcher, men snakker fremdeles med deg i en flørtende tone? Jeg har opplevd at jeg har blitt unmatchet men at de likevel snakker med meg og startet alltid samtalen🤔

Anonymkode: 6a530...8d0

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han sletta profilen og starta på nytt. Jeg ble likt mange ganger av de samme mennene, så for hver nye gang må de ha slettet profilen sin og opprettet ny. Virker som det er ganske vanlig. 

Anonymkode: e4898...782

Er det vanlig? 

Hvorfor?

Anonymkode: 37a61...060

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig? 

Hvorfor?

Anonymkode: 37a61...060

Veldig vanlig ja.. Da kommer du opp på nytt oss andre og du får sveiper igjennom alle i området igjen. 

Anonymkode: a63a3...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han sveipa ja by mistake.

Anonymkode: e8aca...cfd

Skrevet

Den mest åpenbare grunnen til unmatching er jo om man har sveipet feil, eller av andre grunner angrer på matchen. Ellers så er det nok også mange som ønsker å ha en "clean" Tinder-profil uten masse unødvendig fyll. Jeg forstår det godt. Jeg har et firesifret antall matcher, og det er helt umulig å holde styr på. Kan godt forstå hvordan noen foretrekker å, tja, la oss si, få 10 matcher, se om det er noe der, og hvis ikke; fjerne matchene og prøve 10 nye. Så slipper man å ha innboksen stappfull av hundrevis av dårlige samtaler og tusenvis av døde matches. Enkelt og oversiktlig. Som en bonus så slipper man at masse randoms bærer deg med seg som et match-trofé på Tinder.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg har Tinder Gull, og har sett den samme fyren like meg flere ganger over et halvt års tid. 
Når jeg til slutt bestemmer meg for at jeg skal trykke «liker» på denne typen og matcher med han, så går det bare 2 minutter før han fjerner meg!

Hva er greia med det??

Anonymkode: f111b...68d

Jeg opplever det samme med damer. Jeg har ikke svaret på hvorfor det skjer. Jeg tror det har med oppmerksomhet og bekreftelse å gjøre. Synes det er rart ja. Men det er fremdeles bedre enn de som matcher, men ikke svarer på henvendelser. 

Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Men det er fremdeles bedre enn de som matcher, men ikke svarer på henvendelser. 

Hvordan utformer du disse henvendelsene dine?

Gjest Chroma
Skrevet

Han sveiper sikker ja på alle damer uten å sjekke profilene før han evt får ja tilbake? 

Skrevet
3 minutter siden, bustelise skrev:

Hvordan utformer du disse henvendelsene dine?

Skriver hei det var hyggelig med match. Så tar jeg for meg noe som jeg liker og de liker mtp. bildene de har lagt ut. Gjerne på et toppturbilde der jeg kan si det er fint oppe på den toppen med stedsnavnet f.eks. Da er jo dialogen i gang den til de fleste, men noen svarer ikke. 

Hvis de ikke svarer på et par dager sletter jeg dem. Samler ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert som mange menn på Tinder som får "ingen" matcher og liker derfor alle uansett, og senere så sorterer de gjennom og unmatcher de som ikke er interessante. Og sånn holder de på. Så jeg ville ikke tenkt så mye på det.

Tinder består stort sett av mennesker som er på konstant jakt etter noen som er bedre.

Anonymkode: b7140...3a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...