Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er noen her kjent med Codex-advokatene? Er dere fornøyde? Gjelder personskade. 

Anonymkode: 25349...94b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er noen her kjent med Codex-advokatene? Er dere fornøyde? Gjelder personskade. 

Anonymkode: 25349...94b

Hold deg langt unna. Brukte de i samme forbindelse og de lurte meg for 15.000kr. I tillegg er de dårlig  på personvern. Jeg fikk tilsendt papirene til en annen kunde. 

Anonymkode: 96799...659

Skrevet

De er vel blodsugere, slik som de fleste andre av den sorten.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig dårlig erfaring med Codex. Stay away, sier jeg bare. 

Anonymkode: 92efe...f82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de er flinke, men svindyre og fakturerte veldig mange timer uten at jeg fikk noen konkret tilbakemelding om hvor saken stod.

Anonymkode: e8de6...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Huff, det er det jeg føler også. I tillegg koster det mye å si opp avtalen. Føler meg ikke sikker på dette. Ts. 

Anonymkode: 25349...94b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare positive ting og si om de, bruker de pr dags dato i en tvist jeg har. De har vært veldig flinke til og holde kostnadene nede for min del.

Anonymkode: 68799...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...