AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Hei, er noen her kjent med Codex-advokatene? Er dere fornøyde? Gjelder personskade. Anonymkode: 25349...94b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, er noen her kjent med Codex-advokatene? Er dere fornøyde? Gjelder personskade. Anonymkode: 25349...94b Hold deg langt unna. Brukte de i samme forbindelse og de lurte meg for 15.000kr. I tillegg er de dårlig på personvern. Jeg fikk tilsendt papirene til en annen kunde. Anonymkode: 96799...659
Oppgitt78 Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 De er vel blodsugere, slik som de fleste andre av den sorten..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Har veldig dårlig erfaring med Codex. Stay away, sier jeg bare. Anonymkode: 92efe...f82
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Jeg tror de er flinke, men svindyre og fakturerte veldig mange timer uten at jeg fikk noen konkret tilbakemelding om hvor saken stod. Anonymkode: e8de6...0fb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Huff, det er det jeg føler også. I tillegg koster det mye å si opp avtalen. Føler meg ikke sikker på dette. Ts. Anonymkode: 25349...94b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Jeg har bare positive ting og si om de, bruker de pr dags dato i en tvist jeg har. De har vært veldig flinke til og holde kostnadene nede for min del. Anonymkode: 68799...037
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå