Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare du ikke er "blånn" så tror jeg det skal gå helt fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, Dalmatian said:

Ja jeg har naturlig blondt hår med brune øyne og er forskjellsbehandlet på grunn av det.

Det er nok av menn som har avvist meg fordi håret mitt er naturlig blondt og ikke falsk brunt slik de fleste menn liker det. 

Kombinasjonen min med hår og øyefarge er den minst akseptable og minst attraktive av alle.

Heldig du ❤️ Jeg synes det er kjempefint!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke stygt, men har du blå øyne så er det gørr kjedelig. 

Blondt hår og brune øyne er fint.
Mørkt hår og blå øyne er fint.
Motsatt er bare kjedelig. Synes fargene passer best sammen slikt og det ser naturlig finere og mer tiltrekkende ut. Det gjelds både kvinner og menn. Når det kommer til rødt hår så er rødt hår finest med brune øyne og direkte stygt for meg personlig med blå øyne. Brunt eller svart hår og brune øyne er også gørr kjedelig kombinasjon. Har den selv, men det å farge håret blondt og holde det slik er alt for mye styr, så da må jeg bare forbli kjedelig. 

Anonymkode: e24d4...314

Kjedelig? Hele resten av verden har svart hår og mørke øyne. Det er kjedelig. Vi hvite har et fantatisk mangfolk her i europa, synd om det skal blandes ut for alltid om få generasjon fordi folk blir fortalt at de bør hate seg selv og sine ved psykososial propaganda og hjernevask igjennom media og skole etc.

Anonymkode: aa136...713

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig? Hele resten av verden har svart hår og mørke øyne. Det er kjedelig. Vi hvite har et fantatisk mangfolk her i europa, synd om det skal blandes ut for alltid om få generasjon fordi folk blir fortalt at de bør hate seg selv og sine ved psykososial propaganda og hjernevask igjennom media og skole etc.

Synes mennesker av alle etnisiteter kan være vakre. Det finnes vakre mennesker i Afrika, Europa, Midtøsten, Asia.

Når man f.eks ser sånne skjønnhetskonkurranser hvor hele verden konkurrerer, så er jo alle vakre lol.

Anonymkode: b023a...b5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes mennesker av alle etnisiteter kan være vakre. Det finnes vakre mennesker i Afrika, Europa, Midtøsten, Asia.

Når man f.eks ser sånne skjønnhetskonkurranser hvor hele verden konkurrerer, så er jo alle vakre lol.

Selvfølgelig... Hva er poenget ditt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig... Hva er poenget ditt?

Dette med at blondt hår er stygt, er bare teit. Når man kan finne pene kvinner med blondt hår også, akkurat som man kan finne pene med brunt

• Liker 1
Gjest Kristina S.
Skrevet

Voldsomt så mye negativt det skal være om det skandinaviske plutselig. Ikke har vi noe kultur, og vi ser visst stygge ut. I beste fall er vi til for å utnyttes.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kristina S. skrev:

Det er snakk om smak og det kan som kjent ikke diskuteres. 

Men hvorfor spør du?

Jeg er naturlig blond, med striper, kald hud og blå øyne, ble litt usikker om samfunnet mener jeg er stygg for jeg er lys og ikke har en wella 5.75 i håret

Anonymkode: 6eab6...160

Skrevet
1 time siden, alertmeshe skrev:

Heldig du ❤️ Jeg synes det er kjempefint!

Det er kommuneblondt.

Gjest Kristina S.
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er naturlig blond, med striper, kald hud og blå øyne, ble litt usikker om samfunnet mener jeg er stygg for jeg er lys og ikke har en wella 5.75 i håret

Anonymkode: 6eab6...160

Aha. Nei, du er ikke stygg fordi du ikke bruker Wella 5.75. Jeg tviler på at samfunnet skulle synes det også. Nei, løft hodet og skinn med det utseendet du har. Det er mer enn godt nok.

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke stygt, men har du blå øyne så er det gørr kjedelig. 

Blondt hår og brune øyne er fint.
Mørkt hår og blå øyne er fint.
Motsatt er bare kjedelig. Synes fargene passer best sammen slikt og det ser naturlig finere og mer tiltrekkende ut. Det gjelds både kvinner og menn.r Når det kommer til rødt hår så er rødt hår finest med brune øyne og direkte stygt for meg personlig med blå øyne. Bunt eller svart hår og brune øyne er også gørr kjedelig kombinasjon. Har den selv, men det å farge håret blondt og holde det slik er alt for mye styr, så da må jeg bare forbli kjedelig. 

Rødt hår og blå øyne er den sjeldneste fargekombinasjonen i verden, så kjedelig er det i alle fall ikke.

Anonymkode: 7f811...7db

• Liker 7
Skrevet

Hvor vanlig det er

brunt/mørkt hår og mørke øyne (mørk brun, lys brun) 

mørkt hår og lyse øyne (mørk blå, lyse blå, grå, "grønn") 

lyst/blondt hår og lyse øyne

blondt hår og mørke øye

rødt hår (lysere og mørkere/brunere nyanser) og mørke øyne

rødt hår og lyse øyne

Er dette rett rekkefølge? 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke propaganda, det er min mening.
britney-spears-brown-hair-garticle-4-614x920.jpg682a1bd5af477d9d41a16537852ce382.jpg
Her ser du hva jeg mener. Hun ser gørr kjedelig ut med brunt hår og brune øyne. Mens den andre veien, blondt og brune øyne er finere og mer attraktivt. Det står mer ut. 

6bc93a8ee71440f8fea197e66ada9d70.jpg
Her er andre veien, hun er kjedelig og anonym med blå øyne og blondt hår, men står mer ut med blå øyne og mørkt hår. 
zooey1.png
Hun er gørr kjedelig og anonym som blond med blå øyne, mens med brunt hår så står hun mer ut. 
912c320978160756b587eea93954b667.jpg
Slik er det med så å si alle. Det siste er på kanten, siden hun har litt naturlig mørkere hudfarge, så da blir det på grensen til for falskt og da er naturlig brunt brunt bedre. Det handler også om hudfarge. Blonde som er fra Asia er ikke fint, samme med Afrikanere. Er du bleik, blond og har blå øyne så vil du fremstå ganske kjedelig og anonym. Er du mørk i huden, så vil du fremstå falskt og unaturlig med blondt hår og da er brunt brunt det fineste. Du ser klart og tydelig at Gomez har sminket seg lysere eller at lyset kan for det, hadde hun vært like mørk som på andre bilde så hadde det sett rart ut med platina blondt hår. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rødt hår og blå øyne er den sjeldneste fargekombinasjonen i verden, så kjedelig er det i alle fall ikke.

For meg er det kjedelig fordi halve slekta har rødt hår og blå øyne. Gått i klasse med 3 stk som har rødt hår og blå øyne. Så i min omgangskrets så er det langt ifra sjeldent. Kjenner og har kun møtt én person med rødt hår og brune øyne. 
Jeg håper jeg får barn med rødt hår og brune øyne, det er det fineste jeg veit. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er det kjedelig fordi halve slekta har rødt hår og blå øyne. Gått i klasse med 3 stk som har rødt hår og blå øyne. Så i min omgangskrets så er det langt ifra sjeldent. Kjenner og har kun møtt én person med rødt hår og brune øyne. 
Jeg håper jeg får barn med rødt hår og brune øyne, det er det fineste jeg veit. 

Da er slekta di veldig uvanlig, for det er altså den sjeldneste fargekombinasjonen. Selv har jeg mørkerødt hår og lysegrønne øyne som er en vanligere kombinasjon, men jeg ser ikke så altfor mange likesinnede her til lands. Må nok dra til Skottland og Irland for å finne de fleste :P

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
21 timer siden, Dalmatian skrev:

Ja jeg har naturlig blondt hår med brune øyne og er forskjellsbehandlet på grunn av det.

Det er nok av menn som har avvist meg fordi håret mitt er naturlig blondt og ikke falsk brunt slik de fleste menn liker det. 

Kombinasjonen min med hår og øyefarge er den minst akseptable og minst attraktive av alle.

Vel, i alle år har jeg ønsket meg brune øyne, ikke noe er så fint som lys blondt hår og brune øyne 😍

Men jeg måtte ta til takke med blågrå øyne og lys blondt hår. Klager ikke altså, jeg får være som jeg er :) Men man vil vel alltid ha det man ikke har, spesielt de første 25 årene av livet sitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Har blondt hår og grønne øyne, og er fornøyd med det. Farget en gang håret nøttebrunt, men det kledde jeg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 81529...f89

Skrevet

Jeg forstår ikke spørsmålet til trådstarter.  Er blondt hår stygt?  Det kommer vel helt an på hva du personlig foretrekker.  Noen synes blondt hår og blå øyne er vakkert, mens andre foretrekker helt andre fargekombinasjoner.  Du stiller et spørsmål som ikke har fasit og som kun kan besvares ut fra personlig smak.  Noen liker tykke og noen liker tynne, noen liker surt og noen liker søtt osv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvordan fant du på å lure på dette TS? Stygg hårfarge? Ingen naturlig hårfarge er stygg. Merkelig spørsmål. 

Anonymkode: 3bd68...cf6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
På 7.3.2020 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Vel. Jeg synes blindt hår ser billig ut. Kan det være derfor blondiner er mer løs på tråden?

Anonymkode: 6deea...3fc

Så halve Norge er billige?  Dette er jo seksuell diskriminering. 

• Liker 2
Skrevet
På 7.3.2020 den 21.13, Kristina S. skrev:

Voldsomt så mye negativt det skal være om det skandinaviske plutselig. Ikke har vi noe kultur, og vi ser visst stygge ut. I beste fall er vi til for å utnyttes.

Vi ser også billige ut og er løse på tråden.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...