AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Før jeg startet på medisin grublet jeg hele tiden. Tankekjøret mitt har gått i ett og legen sier jeg ikke skal legge for mye planer eller tenke for mye på ting nå, da jeg er utladet. Men jeg ligger kun i sengen på rommet, jeg legger et teppe over der jeg sover og ligger og gjør pusteøvelser. Utenom det er det ingen tanke i mitt hode. Jeg gidder ikke engang bry meg om fremtiden. Jeg er ikke nedfor, jeg er bare ingenting.... mer dette negativ virkning eller betyr det at kroppen trenger å slappe av? Er Ritalin jeg går på Anonymkode: ed816...e85
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Jeg har det på, samme måte. Følger Anonymkode: 9fbd7...b79
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det på, samme måte. Følger Anonymkode: 9fbd7...b79 Medisineres du eller alltid vært sånn? Anonymkode: ed816...e85
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Er det ingen som vet litt? Jeg googlet «apati Ritalin» og ser at det ble brukt som medisin mot depresjon på 60-tallet. Er det egentlig en antidepressiva? Anonymkode: ed816...e85
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #5 Skrevet 7. mars 2020 Ingen som har innspill her? Anonymkode: ed816...e85
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Føler samme. Er ingenting. Går den medisinen så bra? Ritalin er som narkotika. Bedre å ha tanker, enn å ikke ha noe og bare være helt tom. Anonymkode: 9fbd7...b79
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler samme. Er ingenting. Går den medisinen så bra? Ritalin er som narkotika. Bedre å ha tanker, enn å ikke ha noe og bare være helt tom. Anonymkode: 9fbd7...b79 Jeg synes virkelig ikke det er bedre å ha alle tankene! Jeg er sint og rasende og tankekjøret går i ett. Anonymkode: ed816...e85
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Folk er forskjellig. For meg hjelper ikke medisin noe, bare gjør meg følelseløs. Jeg vil ikke være følelseløs og tom. Beste medisin finner man i natur. Anonymkode: 9fbd7...b79
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 Jeg kan opplyse om en ting jeg selv har opplevd. Fungerte fint på ritalin, men ikke ritalin depot eller conserta. Det er samme sier de. Men det er noe i depot tablettene som gjorde at jeg ble tiltaksløs og bare ville ligge i fosterstilling på sofaen. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: cbb09...661
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan opplyse om en ting jeg selv har opplevd. Fungerte fint på ritalin, men ikke ritalin depot eller conserta. Det er samme sier de. Men det er noe i depot tablettene som gjorde at jeg ble tiltaksløs og bare ville ligge i fosterstilling på sofaen. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: cbb09...661 Hva er forskjellen på Ritalin og Ritalin depot? Prøvde du noe annet? Anonymkode: ed816...e85
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på Ritalin og Ritalin depot? Prøvde du noe annet? Anonymkode: ed816...e85 Ritalin finnes i depot, dvs at virkestoffer i tabletten doserer seg selv utover et visst tidsrom. Vanlig ritalin har virketid på ca 4 timer. Det står på pakken om det er en depottablett/kapsel. Anonymkode: cbb09...661
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå