Gå til innhold

Bunnløs kjærlighetssorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det føles ut som om kjærlighetssorgen min aldri tar slutt.. hver eneste dag er tøff å komme seg gjennom. Alt jeg klarer å tenke på er han. Jeg ligger våken hver natt fordi det føles ut som om hjertet mitt skal eksplodere.. jeg har desverre veldig få jeg kan snakke med. 
Er det noen som går gjennom det samme? Det er 8 mnd siden det ble slutt. 

Anonymkode: 3423c...14f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har enda ikke kommer over eksen min, etter 7 år. Det er ikke bunnløs og ulevelig kjærlighetssorg lenger, og jeg har gått videre. Men jeg savner han og forholdet vi hadde enormt, og vet jeg aldri vil oppleve å føle så sterkt for noen igjen. Såå, desverre ingen tips, annet enn at det blir bedre 

Anonymkode: 0f930...3dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke kommer over eksen min, etter 7 år. Det er ikke bunnløs og ulevelig kjærlighetssorg lenger, og jeg har gått videre. Men jeg savner han og forholdet vi hadde enormt, og vet jeg aldri vil oppleve å føle så sterkt for noen igjen. Såå, desverre ingen tips, annet enn at det blir bedre 

Anonymkode: 0f930...3dd

Har du noen sinne klart å elske noen igjen? 

Anonymkode: 3423c...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg forstår havis går gjennom

elskwt han. Han eldker en annen

ikke gi opp

J14

Anonymkode: 78c58...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen sinne klart å elske noen igjen? 

Anonymkode: 3423c...14f

Nei, ikke på den måten. Jeg er glad i nåværende samboer, som jeg har to barn med. Men jeg elsker ham ikke og kommer nok aldri til å gjøre det. Men vi har et behagelig liv sammen og jeg har akseptert at det er nok for meg. 

Anonymkode: 0f930...3dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste og beste venn døde av kreft for noen år siden, da vi bare var i 20-årene. Jeg følte at jeg aldri skulle kunne klare å bli meg selv igjen eller se noe positivt i livet igjen, i alle fall ikke elske noen. I dag har jeg ny samboer som jeg elsker, og hjertet mitt er preget av det som skjedde, men lappet sammen greit likevel, så det er mulig.

Anonymkode: b91b7...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2020 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke kommer over eksen min, etter 7 år. Det er ikke bunnløs og ulevelig kjærlighetssorg lenger, og jeg har gått videre. Men jeg savner han og forholdet vi hadde enormt, og vet jeg aldri vil oppleve å føle så sterkt for noen igjen. Såå, desverre ingen tips, annet enn at det blir bedre 

Anonymkode: 0f930...3dd

8 år her .. skjønner hvordan du har det<3

Anonymkode: c8b1e...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 6.3.2020 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Det føles ut som om kjærlighetssorgen min aldri tar slutt.. hver eneste dag er tøff å komme seg gjennom. Alt jeg klarer å tenke på er han. Jeg ligger våken hver natt fordi det føles ut som om hjertet mitt skal eksplodere.. jeg har desverre veldig få jeg kan snakke med. 
Er det noen som går gjennom det samme? Det er 8 mnd siden det ble slutt. 

Anonymkode: 3423c...14f

Jepp 😢

Anonymkode: 7bebc...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

 Det kunne hjelper deg å skrive om følelsene dine. Noen ganger trenger du ikke å snakke med noen men nå du gjør det her, du er modig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har gått gjennom tre brudd i livet og det siste har preget meg veldig. Det er rundt ett år siden, men jeg er langt i fra over sorgen og tror aldri jeg vil komme helt over dette bruddet. Tror nøkkelen ligger i å akseptere at man er forandret som person på grunn av det som har hendt og prøve å forsone seg med at man er alene og at man faktisk er okay alene. 

Anonymkode: 0f3c8...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde det sånn i 15-20 år. Men det har bedret seg litt de siste årene.
Det er dessverre ingen kur mot kjærlighetssorg. Du må bare prøve å fortsette å leve, sette pris på livet, gjøre ting med venner og familie osv. Etterhvert vil du finne noen å forelske deg i igjen

Anonymkode: 08771...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 2 år sidan min eks gjorde det slutt. Trudde eg hadde funne dama for resten av livet etter 4 års sambuarskap, men ho var ikkje einig. Saknar ho fortsatt så skjønar kva du går gjennom.

Livet går vidare, sett pris på livet, ta med deg det gode frå forholdet, erfaringane du har gjort deg og forson deg med det som skjedde.

Anonymkode: 50ac2...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gjorde det slutt for ca 3 måneder siden. Enda han sa han elsker meg, et par dager før han slo opp. 

Anonymkode: 93d51...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...