Cya89 Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Hva syns kvinner om at jeg har 0 venner? Men jeg er en head turner.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Jeg syns ikke mye basert på det lille der Anonymkode: 494d8...284 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Har 0 venner selv, så.... Men tenker at det er "et eller annet" med folk som ikke har noen venner. Ikke at det er noe med meg, men.... Anonymkode: 50fbe...3c2
GrønnNellik68 Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Jeg hadde venner. Bestevenninne i 39 år osv men så skjedde noe i livet mitt som snudde opp ned på det meste og vennene valgte å snu meg ryggen og unngå all kontakt med meg. Vil gjerne ha nye venner men det er vanskelig når en er passert 50. Å få noen nære venner ser jeg ikke for meg mer. Men sånn litt overfladiske vennskap der en kan gå en tur eller drikke kaffe hadde hadde vært hyggelig. Nå har jeg fått meg arbeidskollegaer igjen så det veier opp litt for det. Jeg klarer meg nå fint uten og da.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 11 timer siden, Cya89 skrev: Hva syns kvinner om at jeg har 0 venner? Men jeg er en head turner. Jeg har kun 1 ordentlig venn. Resten er internett venner gjennom spill osv. Du har vel noen sånne? Anonymkode: 5094b...167
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 De fleste har ikke noen ekte venner, stort sett bare overfladisk fjåseri. Anonymkode: 799bd...66f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste har ikke noen ekte venner, stort sett bare overfladisk fjåseri. De fleste har bare noen få venner, i ordets rette forstand. De fleste har bare bekjentskaper som ikke er ekte venner. Ekte venner er de som ville stilt opp uansett hva som skjedde, hvor mange kan si at de har mange slike? De som er heldige har kanskje en da blir det en venn som blir som en øy i et hav av bekjentskaper. Bekjentskaper stiller aldri opp når det blir vanskelig. Da koker det ned at nær familie er de enste som gjør akkurat dette. Så ta vare på de ekstrem få man har. Dette merker man først når man trenger de, aldri før. De fleste stikker og har nok med sitt. Anonymkode: 8c144...c39
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Hva syns kvinner om at jeg har 0 venner? Men jeg er ikke en head turner. Anonymkode: ef237...47f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå