Gå til innhold

Utsolgt for antibac overalt!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Honey Dew said:

Jeg sponser ikke spekualtive mennesker.

Vi sponser alle spekulative mennesker. Forskjellen er at de fleste sponser de gjennom å sponse en bedrift, noe som gjør det litt mere "uskyldig".

Anonymkode: c788d...af4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi sponser alle spekulative mennesker. Forskjellen er at de fleste sponser de gjennom å sponse en bedrift, noe som gjør det litt mere "uskyldig".

Anonymkode: c788d...af4

Folk som selger ting på svartebørs, støtter jeg IKKE. Kjøper medisin og det jeg trenger og det har ingenting med å være spekulativ å gjøre. At folk hamstrer litervis med antibac i den hensikt å selge en flaske for tusenvis av kroner, er spekulativt. Å ikke betale avgifter for inntekten på dette til skattevesenet og andre offentlige instanser, er svartebørshandel og slikt støtter jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

De solgte småflasker på normal når jeg var der i går 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og dette er hva hysteri gir oss. Og verre skal det bli.

Anonymkode: 0e0d9...f7a

• Liker 1
Gjest Katerinaa1998
Skrevet

Hva med å dra innom Vinmonopolet?

Skrevet

Jeg fant noe på skrivebordet for et år siden, fra et forbund som prøvde å verve meg.

Det er kanskje bare vann. Har ikke prøvd. Tror du det er trygt?

Skrevet

Du klarer deg fint uten.

Vask hendene som vanlig :) Folk går helt amok for ingenting.

• Liker 3
Skrevet

Masse i dagligvarebutikker rundt her jeg bor. Apotekene har vært tomme lenge 

Skrevet
6 minutter siden, Nyttig skrev:

Du klarer deg fint uten.

Vask hendene som vanlig :) Folk går helt amok for ingenting.

👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De der idiotene som stjeler antibac fra sykehusene fortjener å havne sammen med idiotene som bryter karantene. Makan.

Anonymkode: 391e6...2de

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Her hvor jeg bor fant jeg på Felleskjøpet. Ser nå de er utsolgt på nett, men kan hende det fortsatt er noen butikker i nærheten av dere andre som fortsatt har. Det er ikke antibac, men et annet merke som fungerer akkurat like godt. 

Anonymkode: 57319...890

Skrevet
On 3/6/2020 at 4:06 PM, AnonymBruker said:

De hadde sprit på apotek 1 på down town. 

Anonymkode: bc169...e68

Boots apotek sine lager sentralt er tomme ble jeg fortalt! Apotek1 skulle få inn i dag lørdag 7. mars

Skrevet
21 hours ago, Honey Dew said:

Aldri i livet om jeg kjøper der. Venter heller til at antibac kommer i hyllene igjen. Jeg sponser ikke spekualtive mennesker.

Apotek1 skulle få mere inn i dag lørdag ! Boots er tomme

• Opprett ny...