Gå til innhold

"har samboer så du må være diskret"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når fyren man har chattet med på tinder og snappet litt med plutselig sender det? Utrolig ubehagelig for meg at jeg har vært med på utroskap uten at jeg var klar over det. Får mest lyst til å si hva fyren driver med til samboeren men aner jo ikke hva hun heter. 

Anonymkode: b4f81...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han er dum nok til å være på Tinder når han er i et forhold, så behøver du mest sannsynlig ikke å si noe. Det vil komme for en dag uansett...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jdz skrev:

Hvis han er dum nok til å være på Tinder når han er i et forhold, så behøver du mest sannsynlig ikke å si noe. Det vil komme for en dag uansett...

Han er tydeligvis bare i byen min denne uka i forbindelse med jobb.

Anonymkode: b4f81...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da svarer du tilbake "har skamvett, så møtet vårt er avlyst. 

Anonymkode: feb26...83c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du veit det, så er dette en snedig måte fra hans side å tilfeldigvis nevne det på. Han vet godt at han har vært en lurendreier, og forsøker nå å ro seg inn igjen, og "manipulere" deg for å unngå konfrontasjon. Ved å liksom nevne i forbifarta at han har samboer. Ikke føl deg dum, dette kunne du ikke vite. 

Anonymkode: a69c5...e1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man når fyren man har chattet med på tinder og snappet litt med plutselig sender det? Utrolig ubehagelig for meg at jeg har vært med på utroskap uten at jeg var klar over det. Får mest lyst til å si hva fyren driver med til samboeren men aner jo ikke hva hun heter. 

Anonymkode: b4f81...d56

Hadde garantert prøvd å finne ut hvem samboeren er og gitt henne beskjed. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Svartfugl skrev:

Hadde garantert prøvd å finne ut hvem samboeren er og gitt henne beskjed. 

Kan hende hun er vant til d. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også tatt skjermbilder av det han har skrevet samt profilen hans. Deretter funnet ut noe mer om han, også sendt dette til samboeren. Det klarer du lett ved å søke litt på fb, se på bilder av han osv.

Anonymkode: 13865...2fc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fy flate😠

Anonymkode: 0c7c9...a49

Du aner ikke d er flere opptatte menn på dating apper enn single og d må være utrolig mange uvitende samboere rundt omkring som aldri tror deres mann holder på sånn.

Anonymkode: 32a29...6f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prøvd å finne ut hva hun heter, og sagt i fra. Så lenge dere ikke har møttes, eller at han vet nøyaktig hvor du bor har du ingenting å være redd for eller tape på. Tror hun hadde blitt glad om hun fikk vite hvilken type hun er sammen med.

Anonymkode: 614c7...f11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde prøvd å finne ut hva hun heter, og sagt i fra. Så lenge dere ikke har møttes, eller at han vet nøyaktig hvor du bor har du ingenting å være redd for eller tape på. Tror hun hadde blitt glad om hun fikk vite hvilken type hun er sammen med.

Anonymkode: 614c7...f11

Eller hun tror blindt på typen som sier Ts er en psycho kjerring. Hvem tror du dama vil tro på?? Jeg vedder en femmer på samboeren 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det der selv, jeg pleier å fortelle dem akkurat hva jeg syns om sånne drittsekker, før jeg selvfølgelig bryter kontakten.

Hvis du vet nok til å finne ut hvem samboeren er, så ta skjermdump av profilen hans og send til henne. I hennes situasjon så ville jeg gjerne fått beskjed.

Anonymkode: 1f80b...07b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadd bedt han dra til helvete. 

Anonymkode: 759ed...b1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hendt meg et par ganger i mine yngre dager. Da har jeg bare brutt all kontakt og skygge banen. Et par ganger har to ukjente jenter på hver sin kant tatt kontakt med meg. Han jeg ble kjent med på nett og ei ukjent tok kontakt med meg så rodde jeg meg bare unna og holdt meg unna.

Ved et annet tilfelle ble jeg kjent med en fyr på fest. Han trengte et sted å sove ved en annen anledning og ble med hjem til meg. Han sov over i flere dager hvor vi prata, flørta og lo. Ene natta så vi i kun truse/bokser, i skje og sov under samme dyne. Aller siste natta hadde han kjøpt kondomer og vi skulle ha sex. Han fikk ikke kondomet til å sitte skikkelig så det ble inn/ut 3-4 ganger før vi ga oss for det føltes ikke trygt. Så sov vi videre. 

Ca et halvt år eller et år senere tar ei jente kontakt og forteller at hun er kjæresten til sistnevnte, de har sammen kjøpt leilighet og planlegger familie. Hun kom over noen meldinger og lurer på hvem jeg er. Jeg sa klart og tydelig at jeg ikke visste noe om henne. Hun sier at det vet hun, hun har snakket med han og han har aldri sagt til meg at han har dame. Han har sagt at jeg og han kun kyssa en gang på fest. Fortalte henne ikke alt som hadde skjedd, men sa at vi har aldri kyssa på fest. Han har sovet hos meg et par ganger og vi har prøvd å ha sex, men noe særlig kyssing har det ikke vært. 

Føles vondt og rart å være med på utroskap uten å vite det. Hadde jeg visst her tidligere så hadde jeg bare sendt han på dør. Hans forhold, hans problem, resten er luft for meg. Men å være med på bare et treff, vel vitende om at han er i et forhold, det hadde jeg aldri gjort. 

Anonymkode: 1d69c...275

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du hans navn da? De er jo samboere, og bor på samme adresse, lett å finne ut ved hjelp av gulesider eller 1881 om du vet hans.

Anonymkode: 1c86f...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man når fyren man har chattet med på tinder og snappet litt med plutselig sender det? Utrolig ubehagelig for meg at jeg har vært med på utroskap uten at jeg var klar over det. Får mest lyst til å si hva fyren driver med til samboeren men aner jo ikke hva hun heter. 

Anonymkode: b4f81...d56

Man blokkerer ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også tatt skjermbilder av det han har skrevet samt profilen hans. Deretter funnet ut noe mer om han, også sendt dette til samboeren. Det klarer du lett ved å søke litt på fb, se på bilder av han osv.

Anonymkode: 13865...2fc

Dette Ts. Ta skjermbilde for da har du bevis. Og du har ikke vært med på utroskap. Du har selv blitt lurt. Menn i forhold tar kontakt med meg også noen ganger. Helt utrolig hvor desperate enkelte er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på å få vite det hvis min kjæreste prøvde seg på andre. 

Anonymkode: 63db9...3dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...