AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Del Skrevet 5. mars 2020 Bare meg som mener at hun burde utestenges lengre, og skammer meg over at hun fortsatt er aktiv og liksom skal gå med norges flagg.. Synes hun burde skamme seg og gjøre en skikkelig jobb! Anonymkode: 3e3e0...8b7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Del Skrevet 5. mars 2020 Ja, bortimot bare deg om mener det. Hun bruke en forbaskade lepppe-greie utenfor sesongen, absolutt ingenting som tyder på at hun brukte noe for å prestere bedre, men derimot for å slippe sprukne lepper. Anonymkode: 2c54a...5a3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Del Skrevet 5. mars 2020 Herregud. Der var leppesalve for et munnsår. Spar meg. Ta heller de som virkelig doper seg! Anonymkode: f4c7a...885 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 5. mars 2020 #4 Del Skrevet 5. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, bortimot bare deg om mener det. Hun bruke en forbaskade lepppe-greie utenfor sesongen, absolutt ingenting som tyder på at hun brukte noe for å prestere bedre, men derimot for å slippe sprukne lepper. Anonymkode: 2c54a...5a3 Men regler er regler, og hun er garantert ikke den eneste som har blitt tatt for doping som muligens bare har brukt et ulovlig middel til å behandle sykdom eller plager. Hvis vi tror på henne bør vi også tro på alle andre som har noenlunde troverdige forklaringer på hvorfor de har ulovlige stoffer i kroppen. Jeg tenker at Johaug har sonet ferdig dommen sin og bør få en ny sjanse til å vise hva hun er god for, men jeg synes det blir galt å gi henne eller andre dopingdømte Holmenkollmedaljen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Del Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, youcancallmejune said: Men regler er regler, og hun er garantert ikke den eneste som har blitt tatt for doping som muligens bare har brukt et ulovlig middel til å behandle sykdom eller plager. Hvis vi tror på henne bør vi også tro på alle andre som har noenlunde troverdige forklaringer på hvorfor de har ulovlige stoffer i kroppen. Jeg tenker at Johaug har sonet ferdig dommen sin og bør få en ny sjanse til å vise hva hun er god for, men jeg synes det blir galt å gi henne eller andre dopingdømte Holmenkollmedaljen. Regler er regler ja, jeg sier ikke at hun ikke skulle fått straff, men at hun burde vært utestengt lenger, som TS snakker om, det er jeg helt uenig i. Hun fikk straff, den er sonet og "gjort opp", og dermed burde hun vurderes basert på prestasjon og ikke denne dopingssaken. Anonymkode: 2c54a...5a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Del Skrevet 5. mars 2020 Helt enig med deg, Ts! Hadde hun ikke vært norsk ville vi ikke forsvart henne sånn. Anonymkode: ce1de...5bb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mars 2020 #7 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg synes hun har sonet nok, og bør være velkommen inn i idretten aktivt igjen. Jeg synes absolutt ikke ille om henne på noe vis pga dette, hun var bare uheldig, rett og slett. Heia Johaug! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 5. mars 2020 #8 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) Hadde det ikke vært enklere å tillate doping, egentlig? Så sparer forbundene masse penger på antidopingarbeid, og alle stiller med like mange mulige fordeler.. Endret 5. mars 2020 av Oppgitt78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 5. mars 2020 #9 Del Skrevet 5. mars 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig med deg, Ts! Hadde hun ikke vært norsk ville vi ikke forsvart henne sånn. Anonymkode: ce1de...5bb Så nordmenn forsvarer en/ei som representerer Norge? Rart med det der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ansvarlig_borger Skrevet 5. mars 2020 #10 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) 28 minutter siden, Million said: Jeg synes hun har sonet nok, og bør være velkommen inn i idretten aktivt igjen. Jeg synes absolutt ikke ille om henne på noe vis pga dette, hun var bare uheldig, rett og slett. Heia Johaug! Synes ikke hun har sonet nok. Hun satt og spilte offerrollen... fremstår som en selvsentrert person som ikke tar ansvar for egne handlinger.. hun har 10-talls millioner på bok, (på en mulig løgn), og samtidig er hun frisk og rik... hun bør ta seg en bolle... så hadde hun frekkhetens nådegave å bruke 7 millioner av forbundets penger på advokatutgifter.. At hun ikke dekket utgiftene av egen lomme sier nok alt om henne ja... hva med ta med breddeidretten da? Den driter nok hun langt i..... litt av et forbilde ja.. Endret 5. mars 2020 av ansvarlig_borger 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #11 Del Skrevet 5. mars 2020 30 minutter siden, Jaybird said: Så nordmenn forsvarer en/ei som representerer Norge? Rart med det der.. Det er ikke rart i det hele tatt, men litt tåpelig det er det Anonymkode: 079c9...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Del Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke rart i det hele tatt, men litt tåpelig det er det Anonymkode: 079c9...8bc Helt enig at det er tåpelig og hyklerisk at enkelte faller for hennes løgner og skuespill. Anonymkode: 3e3e0...8b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 5. mars 2020 #13 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Million skrev: Jeg synes hun har sonet nok, og bør være velkommen inn i idretten aktivt igjen. Jeg synes absolutt ikke ille om henne på noe vis pga dette, hun var bare uheldig, rett og slett. Heia Johaug! Det gjør jeg. Hun har helt mistet glansen for meg. Ikke på grunn av selve dopingen men på runn av at hun ikke tok ansvar og la all skylden på legen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Del Skrevet 7. mars 2020 Å ikke tro på Johaugs latterlige historie er som å ta sosialt selvmord i Norge, desverre. Det er vanvittig patetisk å se hvor blåøyde, og i verste fall kyniske, norske fans er. Jeg la også merke til at avisene fort gikk bort i fra å opplyse folk om at et "parafarmacia" slett ikke er noe apotek, men heller noe tilsvarende en helsekostbutikk som ikke selger reseptbelagte medisiner av noe slag, og som formodentlig ikke har farmasøytutdannede ansatte. At så en lege, ekspert på idrettsmedisin og mange tiårs erfaring liksom oppsøker en slik helsekost og rådfører seg med ikke-medisinsk personale og atpåtil ikke ser det røde merket med DOPING lysende ut fra pakka henger ikke på greip uansett hvordan man vinkler det. Jeg kjenner til folk som konkurerer uten å tjene et rødt øre som sjekker alt de har i seg. Men denne landslagslegen og verdensmesteren som tjener millioner gjør liksom en slik tabbe pga. ei solbrent leppe? SPAR MEG!! Og så er det slik at folk flest ikke aner hvordan doping funker, naturlig nok. De tror man må sette ei sprøyte 5 minutter før løp for å få en effekt. Slik er det absolutt ikke. Midlet hun ble tatt for å ha i kroppen brukes for å bygge mest mulig muskelmasse uten å legge på seg fett. Og hva er det langrennsløperne gjør om sommeren? Jo, de trener for å gjøre nettopp dette. Effekten av steroider for å bygge muskler kan vare i flere år. At midlet er ute av kroppen betyr ikke at effekten er borte. Faktisk er det de færreste som bruker dette hele tiden, det brukes i sykluser. Clostebol har meget kort halveringstid, derfor tok det kun noen dager før det var umulig å spore det. Inntil 2016, da det ble utviklet tester som kunne spore det i over 30 dager etter bruk. Og hva skjedde i 2016? ... For meg er vedkommende totalt uinteressant som profesjonell utøver etter dette. Hele saken stinker så det holder. Desverre er det utøverne i årene som kommer som må ta regninga for at hele sporten går i vasken. Ingen gidder å se på en sport som domineres av en nasjon hvis fremste utøver er dopingdømt, og som fortsetter å fosse frem med ufattelige marginer... Alt dette er naturligvis bare mine meninger, men jeg er så forbaska lei av å høre vrøvlet om "leppesalve".... og "totalt uskyldig" bla bla bla... Anonymkode: c5ce2...a2b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Del Skrevet 7. mars 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: En skandale her er jo at Norge nå sitter med to norske idrettsutøvere som begge ble tatt for ulovlig bruk av medikamenter. Samtidig som Norge er fullstendig dominerende i ski-sporet, på samme måte som østblokk-landene var mellom 1960-tallet og 1980-tallet. Dersom utlenlandske utøvere hadde blitt knepet for nøyaktig det samme som Johaug, så ville jo alle sammen selvfølgelig sagt at de garantert hadde drevet med doping! Uansett hva slags bortforklaringer de hadde kommet med. Så nå fikk vel resten av verden forklaringen på Therese Johaug`s prestasjoner, og Marit Bjørgen`s abnorme muskler. At nordmenn kjøper denne historien viser bare hvor latterlig enkelt det faktsk er å hjernevaske mennesker. Det burde være fullstendig umulig å IKKE oppdage at denne kremen faktisk var forbudt, selv for amatører - og her snakker vi om profesjonelle idrettsutøvere som lever av å gå på ski. Anonymkode: 26fae...537 Dessuten er det umulig å bevise at clostebolet stammet fra den kremen... det faktum at de ble tatt så jævlig på senga av det "trafikkskiltet" av et DOPING-varsel på den pakken sier meg at de kun visste at dette var en krem som inneholdt clostebol, og at planen var å skylde på den ved en eventuell positiv test, men hadde glemt at tuben kom i en pakke som var tydelig merket med doping-varsel. Men folket vil bedras. Virker jo som at halve folkets livsløgn beror på at Johaug ikke jukset når man ser hvor illsinte folk blir av den saken. Samme gjeng er som oftest de som skriker høyest om at utenlandske dopere bør utestenges på livstid for den minste overtredelse. Anonymkode: c5ce2...a2b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #16 Del Skrevet 7. mars 2020 På 5.3.2020 den 17.48, AnonymBruker skrev: Bare meg som mener at hun burde utestenges lengre, og skammer meg over at hun fortsatt er aktiv og liksom skal gå med norges flagg.. Synes hun burde skamme seg og gjøre en skikkelig jobb! Anonymkode: 3e3e0...8b7 Du burde heller skamme deg. Selv om det var selvpåskyldt eller en feil, så fortjener folk virkelig en ny sjanse. Hun har tatt sin straff og vel så det. I tillegg har hun jobbet seg opp dit hun er i dag. Er kun bitre folk som henger med geipa så lenge. Må jo spørre seg om det er personlig? Anonymkode: 23552...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Del Skrevet 7. mars 2020 På 5.3.2020 den 17.48, AnonymBruker skrev: Bare meg som mener at hun burde utestenges lengre, og skammer meg over at hun fortsatt er aktiv og liksom skal gå med norges flagg.. Synes hun burde skamme seg og gjøre en skikkelig jobb! Anonymkode: 3e3e0...8b7 Johaug skulle aldri fått tillatelse til å komme tilbake. Først jukset hun ved å ta astmamedisin uten å ha astma, og så dopet hun seg. Hun er en skam for Norge, og med på å ødelegge hele langrennssporten. Jeg kan ikke fatte og begripe at hun får så mye støtte. Anonymkode: 2b9d8...bc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #18 Del Skrevet 7. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde heller skamme deg. Selv om det var selvpåskyldt eller en feil, så fortjener folk virkelig en ny sjanse. Hun har tatt sin straff og vel så det. I tillegg har hun jobbet seg opp dit hun er i dag. Er kun bitre folk som henger med geipa så lenge. Må jo spørre seg om det er personlig? Anonymkode: 23552...262 På hvilken måte? For det første kostet ikke advokatene eller saken henne et rødt øre, det ble tatt av felleskassa til skiforbundet. For det andre fortsatte hun å motta sponsorpenger og bortimot total støtte fra det norske folk. Og når hun kom tilbake har hun på magisk vis blitt totalt uslåelig for resten av verdenseliten, og vinner alt som er med flere minutters margin, bortsett fra i dag pga. en taktisk bommert. Hun har ikke betalt en dritt ift. hva de fleste som blir tatt for doping har, som mister alt av sponsorer, blir fratatt medaljer, og går helt til grunne. For å si det sånn så må hun være en av tidenes mest suksessrike idrettsutøvere i etterkant av å ha blitt tatt for doping. Anonymkode: c5ce2...a2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 7. mars 2020 #19 Del Skrevet 7. mars 2020 Jeg tror ikke på historien til Johaug for å si det sånn. Leppekrem er bare et skalkeskjul. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #20 Del Skrevet 7. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde heller skamme deg. Selv om det var selvpåskyldt eller en feil, så fortjener folk virkelig en ny sjanse. Hun har tatt sin straff og vel så det. I tillegg har hun jobbet seg opp dit hun er i dag. Er kun bitre folk som henger med geipa så lenge. Må jo spørre seg om det er personlig? Anonymkode: 23552...262 På hvilken måte har hun fått sin straff? Uforskammet leechet hun advokatutgifter i millionklassen fra felleskapet.. Litt av et forbilde ja. Hun har mer enn nok på bok til å gjøre opp for seg, og betale utgiftene selv.. Husk hun dobbelt og trippelsjekket jo alltid alt hun tok... Litt av et forbilde ja.. Anonymkode: 3e3e0...8b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå