Gå til innhold

Corona-viruset er linket til 5G-nettet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hevder Folkets Strålevern på Facebook.

https://www.facebook.com/folkets.stralevern

Det er noe som ikke stemmer. Hvor farlig er egentlig korona?
Hvorfor er det så hysteriske tilstander? Er det noe vi ikke får vite? Er det noen som har blitt alvorlig syke i Norge? Det er mange som antyder at det er koblinger til 5G. Er det noe der?

Det hevdes også i kommentarene under at "dette var planlagt fra Bill Gates som har hatt patent på Corana viruset siden 2015. Og påstår at 65 mill mennesker skulle dø av dette. Dette viste han før det brøt ut.. Må skjønne dette er et kynisk spill og hvis du ikke ser det så er det vel på tide og våkne.."

Hva feiler det folk?

Anonymkode: 0c7bf...a0e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo passe vilt ut. Er mange konspirasjonsteorier knyttet til dette viruset og det er vanskelig å si om det er hold i noe av det.

MEN virus blir stadig skapt i laboratorium og "lekker" på en eller annen måte ut i befolkningen, dette er fakta og har skjedd mange ganger.

Anonymkode: cef9d...98c

Skrevet

De strålefolka der har hatt hodet for lenge inni mikrobølgeovnen. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha 😄 

Anonymkode: 48c97...cc4

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet

Håper disse folka bruker Linux på pcen, så mye som de hater Gates. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo passe vilt ut. Er mange konspirasjonsteorier knyttet til dette viruset og det er vanskelig å si om det er hold i noe av det.

MEN virus blir stadig skapt i laboratorium og "lekker" på en eller annen måte ut i befolkningen, dette er fakta og har skjedd mange ganger.

Har du bevis på at det har skjedd mange ganger? 

Anonymkode: fbe98...4d7

• Liker 1
Skrevet

:hoho: 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hevder Folkets Strålevern på Facebook.

https://www.facebook.com/folkets.stralevern

Det er noe som ikke stemmer. Hvor farlig er egentlig korona?
Hvorfor er det så hysteriske tilstander? Er det noe vi ikke får vite? Er det noen som har blitt alvorlig syke i Norge? Det er mange som antyder at det er koblinger til 5G. Er det noe der?

Det hevdes også i kommentarene under at "dette var planlagt fra Bill Gates som har hatt patent på Corana viruset siden 2015. Og påstår at 65 mill mennesker skulle dø av dette. Dette viste han før det brøt ut.. Må skjønne dette er et kynisk spill og hvis du ikke ser det så er det vel på tide og våkne.."

Hva feiler det folk?

Anonymkode: 0c7bf...a0e

De er no søte da.....

Anonymkode: b5002...1bd

Skrevet
4 minutter siden, Guile skrev:

Håper disse folka bruker Linux på pcen, så mye som de hater Gates. 

Tror merkelig nok at de ikke hadde klart Linux/Unix/Gnu.

Men er jo artig å lese slikt. Ja virus kan lages i laboratoriet men tror ikke det er tilfelle her.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linker?

Eller er det bare synsing?

Ja en kan lage virus i laboratoriet men er forskjell på det og å slippe de løs på en populasjon

Skrevet (endret)

Jeg liker at artikkelen motsier seg selv flere ganger.

Først kommer de med at Kina, Italia og Iran (tydeligvis i skjul) har installert 5G, og det har forutsakset viruset, dermed legger de til masse linker om at coronaviruset ikke er farlig. Dermed begynner de å snakke om hvor farlig viruset er igjen (spredning og død) og hvilken sammenheng det har med utbygningen av 5G.

Endret av abc123detvardet
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Denne vitsen har jeg ventet på. Hva blir neste vits? influencere smitter deg med Corona?

Endret av Kågebruker
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Tror merkelig nok at de ikke hadde klart Linux/Unix/Gnu.

Men er jo artig å lese slikt. Ja virus kan lages i laboratoriet men tror ikke det er tilfelle her.

Jeg liker ikke Gates pga (det manglende) personvernet i Windows 10 og hans involvering i virus og vaksiner osv., virker som han har en spesiell interesse for dette. Og jeg har gått over til Linux, merkelig nok var jeg smart nok til det?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke Gates pga (det manglende) personvernet i Windows 10 og hans involvering i virus og vaksiner osv., virker som han har en spesiell interesse for dette. Og jeg har gått over til Linux, merkelig nok var jeg smart nok til det?

Neida, det er nok heller han du siterer som ikke vet hvor enkelt linux har blitt å bruke for alle og enhver - selv motstandere av 5G, dessverre.

Hilsen langtidslinuxbruker (siden '98), og 5G-forkjemper.

Skrevet
11 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Jeg liker at artikkelen motsier seg selv flere ganger.

Først kommer de med at Kina, Italia og Iran (i skjul) har installert 5G, og det har forutsakset viruset, dermed legger de til masse linker om at coronaviruset ikke er farlig. Dermed begynner de å snakke om hvor farlig viruset er igjen (spredning og død) og hvilken sammenheng det har med utbygningen av 5G.

Kanskje alufoliehatten ikke har hatt tilstrekkelig beskyttende effekt? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, det er nok heller han du siterer som ikke vet hvor enkelt linux har blitt å bruke for alle og enhver - selv motstandere av 5G, dessverre.

Han er vel ikke særlig smart da ;)

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at det aldri har skjedd. Jeg spør om du har noen bevis at det har skjedd flere ganger.

Anonymkode: fbe98...4d7

Er ikke èn gang nok?

The 1977 H1N1 human influenza pandemic

Smallpox outbreaks in Great Britain

The 1995 Venezuelan equine encephalitis (VEE) outbreak

Various SARS outbreaks 

The 2007 Foot and Mouth (FMD) outbreak in the UK

https://www.businessinsider.com/5-terrifying-times-pandemics-escaped-from-laboratories-2014-7?op=1&r=US&IR=T

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...