AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Hva tenker dere om menn som lyver på alderen på datingsider? Har vært borti flere som gjør det. Syns det er respektløst, og virker litt desperat. Anonymkode: 492e1...456 1
MakeItHappen Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Man setter jo søkskriterier ut i fra det man finner akseptabelt.
Måneskinn Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Syns ikke noe om å lyve på alderen. Hva ellers lyver man om da? Da er det bedre å si at man føler seg mye yngre, eller har en væremåte som ikke tilsier den alderen man har, at man er ung til sinns eller noe sånn.
annebanane Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Tenker det er teit og ødelegger sjansene deres. Spesielt for de som svært tydelig lyver da utseende avslører og/eller jeg kjenner igjen fra andre datingsider og forum. Ender med å rapportere flere som spam.
Duftavsommerregn Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 På 5.3.2020 den 15.22, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om menn som lyver på alderen på datingsider? Jeg tenker de her helt idioter, akkurat det samme som de som ligger med gamle bilder og lyger på den måten. Hva pokker forventer de? At på første treffet skal den som har mottatt dette falle for deres eksepsjonelle personlighet? Da er man veldig naiv og idiot. For det blir oppdaget og det faller aldri bra ut. Vis hvem du er i profilteksten og i bildene, så kan de som vil treffe deg ta sine valg og kanskje bli positivt overrasket. Vil heller "lyge" andre veien, og vise hva man er for noe helt ekte, så overraske positivt på et treff. Alltid slik!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Swiper rett forbi dem😒 Anonymkode: 1457a...ba2
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Teit, men forståelig mtp hvor vanskelig det er å få napp for majoriteten av menn.
Duftavsommerregn Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 9 minutter siden, OnFire skrev: eit, men forståelig mtp hvor vanskelig det er å få napp for majoriteten av menn. Hvordan er det forståelig! Om du har problemer med å få dates, hvordan skal dette slå ut når du faktisk får en basert på en løgn? Det er ikke forståelig, det er komplett idioti, og det ender aldri bra. Jeg er ikke verdens flotteste mann, men får dates om jeg ønsker dette, basert på sannheten. Det er alltid muligheter om man er realistisk og ligger en god innsats i det. Men uten ærlighet er man totalt sjanseløs på å lykkes. Få en date basert på en løgn, er mye verre en å ikke få noen overhodet. Det ender i en veldig pinlig situasjon.
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 42 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Hvordan er det forståelig! Om du har problemer med å få dates, hvordan skal dette slå ut når du faktisk får en basert på en løgn? Det er ikke forståelig, det er komplett idioti, og det ender aldri bra. Jeg er ikke verdens flotteste mann, men får dates om jeg ønsker dette, basert på sannheten. Det er alltid muligheter om man er realistisk og ligger en god innsats i det. Men uten ærlighet er man totalt sjanseløs på å lykkes. Få en date basert på en løgn, er mye verre en å ikke få noen overhodet. Det ender i en veldig pinlig situasjon. Det er jo forståelig at man lyver om det bare er for sex. For forhold funker det ikke særlig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå