AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Hei, jeg er 17 år, snapper med en gutt i 20årende, som er i millitæret, han vil møte meg, spør ofte om nudes, utrykker at jeg skal være i sengen hannes, at jeg er digg å pule, jeg tror han har følelser for meg, å elsker meg, han bor 9 timer unna med bil, vi har aldri møttes, men det føles ut som at vi har kjent hverandre hele livet, vi har snakket sykt lenge, i 2uker, nesten 1mnd!! jeg elsker han, nå har jeg fått ny betydning hva elsker betyr! himmel og hav for et sterkt ord! Anonymkode: 0e04e...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Han bare utnytter deg og du er for ung til å se det. Anonymkode: 10e93...1a4 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg er 17 år, snapper med en gutt i 20årende, som er i millitæret, han vil møte meg, spør ofte om nudes, utrykker at jeg skal være i sengen hannes, at jeg er digg å pule, jeg tror han har følelser for meg, å elsker meg, han bor 9 timer unna med bil, vi har aldri møttes, men det føles ut som at vi har kjent hverandre hele livet, vi har snakket sykt lenge, i 2uker, nesten 1mnd!! jeg elsker han, nå har jeg fått ny betydning hva elsker betyr! himmel og hav for et sterkt ord! Anonymkode: 0e04e...9ce Deilig å være ung og forelska, nyt det! Anonymkode: 22e86...c0e
Gjest Alterego666 Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Han bare utnytter deg og du er for ung til å se det. Anonymkode: 10e93...1a4 Stor fare for at dette stemmer.....
MuffinStud Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 Både glad på dine vegne, men vet så altfor godt at dette kun fremdeles kan være kun et ligg for han. "Ingen er så snill mot deg som den gutten du ikke har hatt sex med". https://www.baggagereclaim.co.uk/signs-that-a-guy-wants-you-just-for-sex/ Det kan selvfølgelig være at han finner deg så uimotståelig at han ikke bare klarer å styre seg fra å snakke seksuelt, men det er også et faresignal. Hvor mye av meldingene han sender passer kun deg? Altså, hvis det var en annen jente han var interessert i, så ville de samme meldingen ikke passet henne? Det kan være stas å få så mye seksuell oppmerksomhet, men det gjør også at det er mindre personlig. Har selvfølgelig bare lyst til å høre at dere virkelig fant hveradre, hadde masse sex og bare ikke kunne slippe hverandre av syne etterpå. Men det du beskriver passer inn i mer enn en type historie.
Gjest Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Anki
Fremhevede innlegg