Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Basert på diverse klipp jeg har sett så tror jeg kveldens episode kan bli morsom😄

Jakob er så søt som «streber/flinkis»😇

Anonymkode: ba6b1...bee

Den ligger allerede ut på Sumo, kan bekrefta at den ER morsom. 

Anonymkode: 16860...172

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd Christine røk ut. Var det lik avstand for begge? Hun var jo vesentlig lavere enn han...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra Jacob er med videre. Syns han virker som en utrolig fin person og han har en nydelig karisma😍

Men synd Dancke røk, jeg likte henne veldig godt.

Linni som ny korporal, hun har faktisk overraska positivt. Men begge de tidligere korporalen gikk fra topp og rett i bunn...så mulig det er best å havne midt på treet..😇

Skulle gjerne møtt Bob😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det fenriken som var Bob ? (Høy og lettere hjulbeint...)

Fornøyd med de som ryker ut, neste jeg gjerne ser ut nå er den nye korporalen som ryker, for lite sjarm og bidrag til helheten.   

Ellers har årets cast uvanlig mange stille og rolige med, så alt Harm gjør blir så overspilt og overdramatisk, foretrekker han likevel fremfor den nye korporalen.  Vil ha med Jakob så lenge som mulig, begynte å se programmet Den du veit bare på grunn av han. 

Anonymkode: aea06...a3b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så koselig å se at de både har konkurranseinstinkt OG at de er så gode med hverandre. Veldig "alle skal med" stemning, de heier på hverandre og backer, samtidig som de (som er veldig mennesklig) kjenner på instinktene også. Også så fint at man kan se hvor de vokser på å mestre, og de er jo så slitne, men fortsatt så vil alle videre. Er så overrasket at jeg faktisk koser meg med dette programmet (hater for det meste alt som går under reality). Gikk glipp av mesteparten av sesong 1, og tror jeg må se den også.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så sexy Hegseth så ut når han stod inne i «kosebua» med maska på. Skikkelig mann, uvant å se bare😍

Anonymkode: 23c48...465

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, Diamant20 said:

Synd Christine røk ut. Var det lik avstand for begge? Hun var jo vesentlig lavere enn han...

Enig, jeg irriterte meg grønn over denne oppgaven. Jacob er høy med lange bein, og hadde en kjempeklar fordel her. Forstår at oppgaven går på reaksjon, men de lå så jevnt at jeg tror Christine kan ha røket ut pga høyden. :(

Anonymkode: ee5e5...44e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig, jeg irriterte meg grønn over denne oppgaven. Jacob er høy med lange bein, og hadde en kjempeklar fordel her. Forstår at oppgaven går på reaksjon, men de lå så jevnt at jeg tror Christine kan ha røket ut pga høyden. :(

Anonymkode: ee5e5...44e

Mulig det, men Christine var også liten og spretten. Dessuten hoppet hun i feil rute den ene gangen... Jeg likte henne godt, men håpet at Jakob skulle gå videre av de to. 

Anonymkode: 175dc...13a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt morsomt med Bob, alle bare føk på og en av jentene som brølte. Vegard, kom og ta han 😂 😂 

Syntes det ble kipt uansett hvem som røk nå.  

Det verste var at god kveld norge spoilet rett før.  Ødelegge for sitt eget konsept, hva er det slags idioti. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
pulverheksa skrev (1 time siden):

Sykt morsomt med Bob, alle bare føk på og en av jentene som brølte. Vegard, kom og ta han 😂 😂 

Syntes det ble kipt uansett hvem som røk nå.  

Det verste var at god kveld norge spoilet rett før.  Ødelegge for sitt eget konsept, hva er det slags idioti. 

Jeg lo så godt av den😂😂 stakkaren ble jo skikkelig banka opp og grust i bakken flere ganger😂

Anonymkode: 12177...b8b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lawyam skrev (På 4.4.2021 den 5.37):

Elsker Hulsker. Det er noe innmari sexy over ham - uten at jeg klarer å sette fingeren på akkurat hva det er. Litt badass kanskje. Linnea imponerer meg. Jeg hadde forventet henne litt sutret, men hun er tøff. Smiler mer enn hun 'pleier' (forbehold da jeg ikke kjenner henne og ei heller har sett henne veldig mye) der inne også. Harm og Hegseth også og hun 'vimsete' dama fra barnetv. Så sjarmerende.

sexy? Over tidenes mest brautende moldenser?😂 godt vi er forskjellig, si! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Linni som ny korporal, hun har faktisk overraska positivt.

Linni Meister ny korporal?

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Linni Meister ny korporal?

Du mener vel Linnea Myhre 

Anonymkode: e19fe...98f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

sexy? Over tidenes mest brautende moldenser?😂 godt vi er forskjellig, si! 

Er han ikke fra Vestnes?

Men sexy. .? Nope. 

Anonymkode: 479b4...3b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så bra Jacob er med videre. Syns han virker som en utrolig fin person og han har en nydelig karisma😍

Men synd Dancke røk, jeg likte henne veldig godt.

Linni som ny korporal, hun har faktisk overraska positivt. Men begge de tidligere korporalen gikk fra topp og rett i bunn...så mulig det er best å havne midt på treet..😇

Skulle gjerne møtt Bob😅

Hvem er Linni?? 

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sukk. Men heller henne enn om Linni skulle kommet inn. Da hadde jeg takket nei til å se mere. 

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De mener nok Linnea, men hun blogga jo under "Linniie" og tror instagrammer hennes er under "Linniiie" også, så ekke så rart man blander litt :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg mener? Det gjør jeg da slett ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...