Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Ja, det blir litt teit når halvparten av det de viser i Kaserneliv allerede er vist i episoden på lørdag😏 De kan da ikke ha så lite film opptak å ta av?!?

Stort sett det eneste nye var vel at vi fikk se Hegseth bli irritert over «bossinga» til Ulrikke..? Litt enig i at hun blir irriterende faktisk, selv om hun jo selvfølgelig bare prøver å lage planer for å få ting unnagjort😅 Men det blir litt mye unødvendige diskusjoner om alt mulig, så enig med Hulsker der gitt. 

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 0.45):

Konkurranse 2 der de skulle løpe opp et sandfjell med de tingene. Jeg kjente bare hvor sint jeg ble på deres vegne😂 hadde lagt meg strak ned og nektet å fortsette. Herregud så rasende jeg hadde blitt om de bare hadde kastet ut alt igjen!

Anonymkode: 12177...b8b

Forståelig, men det er jo akkurat det befalet var ute etter. De ønsker å teste psyken til deltakerne. Det føles kanskje som en meningsløs oppgave, men ute i den virkelig verden vet vi ikke alltid når noe er ferdig. Vi skal aldri gi opp, uansett hvor vanskelig det er. Vi skal stå på for hverandre. Deltakerne skal presses og tynes. 

Det er ikke alle som passer til denne typen oppgaver, men alle som har meldt seg på hadde nok en viss anelse om hva de bega seg ut på. 

Det handler ikke om å være jævlig mot deltakerne. De handler om å vise deltakerne at de har noe i seg som de ikke visste de hadde. Mestringsfølelsen mange nå opplever er en helt fantastisk følelse. Hegseth har innsett viljen han nå bruker for å mestre oppgaver, kan han bruke i andre situasjoner også - ikke bare i trening og konkurranse. 

Anonymkode: 1318e...e13

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrikke er en "flink pike" i alt hun foretar seg.

Positiv og flink i Kompani Lauritzen, står på og motiverer de andre, blir utnevnt til korporal, er sporty, flink til å synge, flink til å danse...

Det kan bli for mye positivitet og det kan irritere.

Anonymkode: 3ed2e...10c

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg hadde funket dårlig i millitæret. Ville svart frekt tilbake til den dustete fenriken, og blitt kastet ut.

Anonymkode: 09fc0...b3a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg trollet fra maskorama hver gang jeg ser Ulrikke, hun er super skjønn da!!🤩💗

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Tror Harm røpte seg i podkasten sin. Han sa «Jeg har ikke sett på men jeg skal følge med når jeg... ånei bare glem det!» eller noe i den duren. Er ganske åpenbart at han da går ut og ikke vinner.. 

Anonymkode: 15730...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Tror Harm røpte seg i podkasten sin. Han sa «Jeg har ikke sett på men jeg skal følge med når jeg... ånei bare glem det!» eller noe i den duren. Er ganske åpenbart at han da går ut og ikke vinner.. 

Spoiler

Kan like godt dreie seg om "skal følge med når jeg vinner"... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Det kan jo bety hva som helst: Jeg skal følge med når jeg: "Ryker, vinner, besvimer, blir korporal, gjennomfører helvetesuka, kaster opp, snubler i trappa" And the list goes on...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):
  Vis skjult innhold

Litt av en spoiler, du.

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger, latterliggjøring og krenkende innlegg, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det flere episoder? Noen som  vet?

Anonymkode: 5248a...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når kommer det flere episoder? Noen som  vet?

Anonymkode: 5248a...9b1

Neste lørdag. Har bare pause i påsken.

Anonymkode: bff80...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Neste lørdag. Har bare pause i påsken.

Anonymkode: bff80...6fa

Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha pause i påsken, egentlig. De kunne jo hvertfall lagt det ut på sumo. Er mange andre serier som ligger en uke foran på sumo, så det hadde egentlig ikke vært så rart om de hadde gjort det.. 

Anonymkode: 3fd17...c11

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller. Synes faktisk det er litt dårlig. Det er vel på fridager vi har mest tid å sette oss ned å se tv? Det eneste det går å oppdrive er repriser, spesielt TV2 er elendige på å servere noe vi ikke har sett før utenom sesong, helger og jul. Sommeren kan du bare glemme. Jeg liker f.eks Huskestue og det er et populært program, men ikke når du har sett samme 15 ganger før....

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 23.08):

Ulrikke er en "flink pike" i alt hun foretar seg.

Positiv og flink i Kompani Lauritzen, står på og motiverer de andre, blir utnevnt til korporal, er sporty, flink til å synge, flink til å danse...

Det kan bli for mye positivitet og det kan irritere.

Anonymkode: 3ed2e...10c

Jeg synes ikke hun fortjente korporaltittelen. Hun gjorde tross alt narr av gebrokken flere ganger da spesielt under inspeksjon. Det var frekt og hun skulle ligget under norm🙈

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke hun fortjente korporaltittelen. Hun gjorde tross alt narr av gebrokken flere ganger da spesielt under inspeksjon. Det var frekt og hun skulle ligget under norm🙈

Autokorrekt.. haha. Fenrikken! Ikke Gebrokken 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som har fått pluss i boken av meg hittil er Harm, Brandstorp, Røed og Myhre. Disse har imponert! Syns også det var imponerende at Al-Hussaini fullførte så mye av den tunge dagen når hun allerede ved første minutt slet med stor sekk.

De som har fått et lite minus er Eggesbø. Han gledet jeg meg til å se, men syns han er ganske trassete. For all del, underholdende, men syns ikke det kler ham så. Hulsker likte jeg også godt fra før av, men syns han fremstår som litt negativ her.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det vi ser på tv bare er en liten del av det som faktisk skjer... På tv velger de å vise klipp av Carl når han slenger med leppa til kamera, men ikke når han er støttende og omsorgsfull ovenfor Faten hele veien opp til Rampestreken når hun sliter noe fryktelig.. Han sier også at han ikke ser noe poeng i å si i mot befalet/fenriken og kommer vel heller med noen bemerkninger til kameraet i stedet. Det er en ærlig sak å si at ikke alt oppleves like moro og meningsfylt😇

Nei, jeg er veldig imponert over innsatsen hans så langt. Han er i toppen i alle øvelser og viser definitivt at han er en lagspiller også. Håper han kommer langt🤞🏻og jeg sier ja takk til mer «slengbemerkninger» fra han🤪 og samme med Hulsker, sier ja takk til mer av hans tørrvittige humor😀

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Hulsker. Det er noe innmari sexy over ham - uten at jeg klarer å sette fingeren på akkurat hva det er. Litt badass kanskje. Linnea imponerer meg. Jeg hadde forventet henne litt sutret, men hun er tøff. Smiler mer enn hun 'pleier' (forbehold da jeg ikke kjenner henne og ei heller har sett henne veldig mye) der inne også. Harm og Hegseth også og hun 'vimsete' dama fra barnetv. Så sjarmerende.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 timer siden):

Elsker Hulsker. Det er noe innmari sexy over ham - uten at jeg klarer å sette fingeren på akkurat hva det er. Litt badass kanskje. Linnea imponerer meg. Jeg hadde forventet henne litt sutret, men hun er tøff. Smiler mer enn hun 'pleier' (forbehold da jeg ikke kjenner henne og ei heller har sett henne veldig mye) der inne også. Harm og Hegseth også og hun 'vimsete' dama fra barnetv. Så sjarmerende.

Hver sin smak 🙈 Ang Linnea så har hun vel møtt sin likemann i fenriken i klaginga😅 Han er jo så morsom 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...