Gjest Hipparchia Skrevet 24. mars 2021 #601 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg er overrasket hvor godt jeg likte casten, selv om det var flere jeg ikke er så fan av til vanlig. Harm og Hegseth overrasket positivt. Har alltid likt Carl Martin, men har fått dårligere inntrykk av han på KL. Han virker litt arrogant og egen. Blir spennende å se om han utvikler seg. Flere som har lagt merke til at Ulrikke alltid leter etter kamera? Man så det spesielt godt etter tårnhoppet, der blikket byttet mellom å se inn i hjelmkamera og kameramannen. "Hvor skal jeg se?" Hun minner meg litt om Rachel fra Glee😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #602 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg har også fått et dårligere inntrykk av Carl. Jeg har inntrykk av at han har bestemt seg for hvem han skal være og hvordan han skal fremstå på forhånd, og det slår ut helt feil dessverre. De som gir et godt inntrykk er de som er seg selv på godt og vondt. Anonymkode: 2be35...68e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #603 Del Skrevet 27. mars 2021 Ny episode snart🤗 Trodde det var bare en som skulle ryke først jeg, men det er visst tre som ryker i første dimme kamp i kveld. Blir spennende å se hvor mange som svimer av...😬 Anonymkode: ba6b1...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mars 2021 #604 Del Skrevet 27. mars 2021 Fikk de ikke en Mentos ifjor? Mens nå fikk de en Smil sjokolade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 27. mars 2021 #605 Del Skrevet 27. mars 2021 Det er litt av noen øvelser de får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #606 Del Skrevet 27. mars 2021 Spoiler Flere som imponerer i år synes jeg og vel fortjent de tre som røk. De var jo absolutt de svakeste og de trekker for mye ned i par-konkurranser. Anonymkode: 33839...8b1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 27. mars 2021 #607 Del Skrevet 27. mars 2021 Faten var tøff på svømminga 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #608 Del Skrevet 27. mars 2021 Yess! Faten røyk ut 👍🏻 Anonymkode: 7c665...2be 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 27. mars 2021 #609 Del Skrevet 27. mars 2021 Skjønner jo godt at de ender opp med å være gode kamerater etter å ha vært gjennom det der sammen synes synd på Vegard da han besvimte, men skjønner det godt, både spy og besvimelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #610 Del Skrevet 27. mars 2021 Hvorfor viste de ikke på tv at faten besvimte flere ganger? Anonymkode: 2be35...68e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 27. mars 2021 #611 Del Skrevet 27. mars 2021 Vida Lill og Edward hadde hatt godt av å være inne lengre. Det er vondt å se hvor dårlig selvfølelse og lite troen de hadde på seg selv under oppholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #612 Del Skrevet 27. mars 2021 Alle tre homofile på topp 4 i svømmeøvelsen! Imponerende! Anonymkode: 9cf42...ac6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tough cookie Skrevet 27. mars 2021 Populært innlegg #613 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alle tre homofile på topp 4 i svømmeøvelsen! Imponerende! Anonymkode: 9cf42...ac6 Hva har det med saken å gjøre at de er homofile? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #614 Del Skrevet 27. mars 2021 Syns faten gjorde det overraskende bra i siste episode! Hun virker til å endelig ha fått trua på seg selv, var godt å se. Enig i at vida Lil og Edward burde ha vært lenger med... Men lurer litt på om de får noe mat/sukkerholdig når de svimer av? De må jo nesten få noe eller?? Syns det virker drøyt og presse noen som er totalt utslitt, ikke har spist og nettopp besvimt videre opp rampestreken... MissStiles skrev (1 time siden): Fikk de ikke en Mentos ifjor? Mens nå fikk de en Smil sjokolade. Jeg mener de fikk smil ifjor også Anonymkode: e19fe...98f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #615 Del Skrevet 27. mars 2021 Det burde kommet fram på tv at Faten nesten svimte av/svimte av flere ganger.. Utrolig imponerende at hun kom seg til toppen!! Og også hvor støttende og fin Carl var mot henne hele veien opp!! Anonymkode: ba6b1...bee 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #616 Del Skrevet 27. mars 2021 Dere som skriver at den og den besvimte og røk ut, hvordan vet dere det? Det er jo ikke ferdig på tv enda? Anonymkode: 3ed2e...10c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #617 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere som skriver at den og den besvimte og røk ut, hvordan vet dere det? Det er jo ikke ferdig på tv enda? Anonymkode: 3ed2e...10c Noen ser sikkert på Sumo, men klippet av Faten og Carl ligger på tv2 sine nettsider. Anonymkode: ba6b1...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #618 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen ser sikkert på Sumo, men klippet av Faten og Carl ligger på tv2 sine nettsider. Anonymkode: ba6b1...bee Ok Anonymkode: 3ed2e...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosabløff Skrevet 27. mars 2021 #619 Del Skrevet 27. mars 2021 Heia Siri. Virker veldig sterk i hodet. Veldig tøft av Faten å komme seg helt opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #620 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor viste de ikke på tv at faten besvimte flere ganger? Anonymkode: 2be35...68e Jeg syns ikke det ser ut som om hun besvimer for å være ærlig. For meg ser det mer ut som at hun bare lukker øynene og legger seg kontrollert ned. Ser i klippet at hun også på et tidspunkt har fått en boks med cola. Hadde hun besvimt så mange ganger som hun skulle ha det til, tviler jeg sterkt på at 1. de hadde latt henne fortsette opp og 2. hun selv hadde fortsatt av egen vilje. Jeg kjøper det bare ikke. Derfor tror jeg ikke at det ble vist på tv... Vegard derimot, der så man at hele fyren var bortevekk. Anonymkode: 3fd17...c11 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå