AntiBullshit Skrevet 1. mai 2022 #1561 Del Skrevet 1. mai 2022 Ctrl skrev (18 timer siden): Nå ser jeg fram til spinnoff-versjonen som kommer til høsten med unge voksne som sliter med overgangen til voksenlivet. Oi har de annonsert at det kommer en spinoff? Spennnde! Det konseptet minner meg om «internatet», hvis noen husker det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 1. mai 2022 #1562 Del Skrevet 1. mai 2022 AntiBullshit skrev (1 minutt siden): Oi har de annonsert at det kommer en spinoff? Spennnde! Det konseptet minner meg om «internatet», hvis noen husker det Ja. Spilles inn nå, og slippes til høsten. Det blir bra. Kan bli spennende å se litt skjøre, unge mennesker som skal ut å bryne seg på KL-utfordringene. Tror det kan bli noe helt annet enn KL. Mer syt, bæs, angst og panikk kanskje 😄 https://www.nrk.no/trondelag/tv-2-og-kompani-lauritzen-endrer-navn-pa-det-nye-programmet-_tropp-z_-1.15892167 Programmet skulle hete «Tropp Z». Konseptet går ut på å hente deltagere mellom 20 og 28 år, som sliter med motivasjonsutfordringer i livet. Det var unge fra generasjon Z som skulle delta i det militærinspirerte programmet, og det er dette navnet spiller på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. mai 2022 #1563 Del Skrevet 1. mai 2022 Havspeil skrev (2 timer siden): Jeg tenker at Skjælbek gjorde etter beste evne. Ikke hans feil at han mottok den oransje lua 😅 Vinneren i år utklasserte hele veien ❤ Dog svakt av mennene i sammeligning jevnt over. Tillegger det casting. Tja, casten var vel egentlig bra med mange topptrente menn. Kommer på fem i hvert fall😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 1. mai 2022 #1564 Del Skrevet 1. mai 2022 AntiBullshit skrev (21 minutter siden): Oi har de annonsert at det kommer en spinoff? Spennnde! Det konseptet minner meg om «internatet», hvis noen husker det Jeg husker internatet (og feriekolonien som var litt samme konsept). Er spent på spinoffen 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 2. mai 2022 #1565 Del Skrevet 2. mai 2022 Endelig sett ferdig episodene og Mehl var en verdig vinner! Så imponert over damene. Helt rått å se på! 😊 Blir spennende med spinoff-versjonen!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 5. mai 2022 #1566 Del Skrevet 5. mai 2022 Justlooking skrev (På 5/1/2022 den 16.43): Tja, casten var vel egentlig bra med mange topptrente menn. Kommer på fem i hvert fall😊 Nå var det ikke muskelmasse jeg tenkte på,men andre ting. ( som kløkt og viljestyrke i større grad ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå