AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #621 Del Skrevet 27. mars 2021 Eneste gang Faten viste noe som helst verdig av å bli der var når hun faktisk klarte å komme seg opp på kveldens episode. Ellers ekstremt fortjent å ryke ut, i hennes alder skal man ikke være så dårlig i alt. At årets drammenser røk tidlig var heller ikke overraskende. Synes ellers mange av jentene imponerer, unntatt de tre som var i dimmekamp. Ser frem til fortsettelsen når som de håpløse er ute, Faten irriterte meg veldig med sin sutring og surmuling. Drammenseren hadde i det minste en positiv tone midt mens han viste frem alle svakhetene- som innebar at han ikke engang kunne pakke en sekk med rett klær... Dår det gjelder casting til litt ekstremt fysiske program så er det som 71 grader nord så mange som kjenner sin kropp så lite og undervurderer seg selv at de burde vært spart for seg selv og oss og holdt seg hjemme, de ser bare patetiske ut, og det er ikke synd på de. Anonymkode: aea06...a3b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #622 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns faten gjorde det overraskende bra i siste episode! Hun virker til å endelig ha fått trua på seg selv, var godt å se. Enig i at vida Lil og Edward burde ha vært lenger med... Men lurer litt på om de får noe mat/sukkerholdig når de svimer av? De må jo nesten få noe eller?? Syns det virker drøyt og presse noen som er totalt utslitt, ikke har spist og nettopp besvimt videre opp rampestreken... Jeg mener de fikk smil ifjor også Anonymkode: e19fe...98f Vegard sa i et intervju at han fikk cola og sjokolade etter han besvimte Anonymkode: 00005...9ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 27. mars 2021 #623 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg er også enig i at Faten gjorde det bra på slutten. Jeg håpet hun kom seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #624 Del Skrevet 27. mars 2021 Tok Siri virkelig sandsekkene til Vegard opp også? Hun er bare helt rå. Min nye favoritt ❤️ Anonymkode: c93d7...4b1 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #625 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tok Siri virkelig sandsekkene til Vegard opp også? Hun er bare helt rå. Min nye favoritt ❤️ Anonymkode: c93d7...4b1 Hun hadde lagt seg i hardtrening før hun ble med. Hun har nok en stålvilje, styrke og konkurranseinnstinkt som F. Sterk dame! Anonymkode: f2fd0...a8a 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #626 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Eneste gang Faten viste noe som helst verdig av å bli der var når hun faktisk klarte å komme seg opp på kveldens episode. Ellers ekstremt fortjent å ryke ut, i hennes alder skal man ikke være så dårlig i alt. At årets drammenser røk tidlig var heller ikke overraskende. Synes ellers mange av jentene imponerer, unntatt de tre som var i dimmekamp. Ser frem til fortsettelsen når som de håpløse er ute, Faten irriterte meg veldig med sin sutring og surmuling. Drammenseren hadde i det minste en positiv tone midt mens han viste frem alle svakhetene- som innebar at han ikke engang kunne pakke en sekk med rett klær... Dår det gjelder casting til litt ekstremt fysiske program så er det som 71 grader nord så mange som kjenner sin kropp så lite og undervurderer seg selv at de burde vært spart for seg selv og oss og holdt seg hjemme, de ser bare patetiske ut, og det er ikke synd på de. Anonymkode: aea06...a3b Faten har jo litt mer å bære på enn de andre damene og er nok ikke trent. Anonymkode: 3ed2e...10c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #627 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg syns ikke det ser ut som om hun besvimer for å være ærlig. For meg ser det mer ut som at hun bare lukker øynene og legger seg kontrollert ned. Ser i klippet at hun også på et tidspunkt har fått en boks med cola. Hadde hun besvimt så mange ganger som hun skulle ha det til, tviler jeg sterkt på at 1. de hadde latt henne fortsette opp og 2. hun selv hadde fortsatt av egen vilje. Jeg kjøper det bare ikke. Derfor tror jeg ikke at det ble vist på tv... Vegard derimot, der så man at hele fyren var bortevekk. Anonymkode: 3fd17...c11 Hun svimer jo helt klart av i armene til Carl den ene gangen? og da legger de henne ned på bakken. Både hun og Vegard fikk cola/sjokolade for å komme til hektene igjen. Det skal jo være forsvarlig dette tross alt. Ellers fikk de ta valget selv om de orket å fortsette og Vegard bestemte at han ikke ville mer. Veldig imponert av at Faten klarte det, hun var jo ikke super godt trent akkurat. Anonymkode: ba6b1...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #628 Del Skrevet 27. mars 2021 Hva synes dere om naturen i Rauma hvor KL spilles inn? det er mitt hjemsted, og det er utrolig vakkert her. Så stolt av hjemplassen min Anonymkode: b3e46...bb8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #629 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg syns ikke det ser ut som om hun besvimer for å være ærlig. For meg ser det mer ut som at hun bare lukker øynene og legger seg kontrollert ned. Ser i klippet at hun også på et tidspunkt har fått en boks med cola. Hadde hun besvimt så mange ganger som hun skulle ha det til, tviler jeg sterkt på at 1. de hadde latt henne fortsette opp og 2. hun selv hadde fortsatt av egen vilje. Jeg kjøper det bare ikke. Derfor tror jeg ikke at det ble vist på tv... Vegard derimot, der så man at hele fyren var bortevekk. Anonymkode: 3fd17...c11 Fikk seg tydeligvis en cola også. Anonymkode: d5216...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #630 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun svimer jo helt klart av i armene til Carl den ene gangen? og da legger de henne ned på bakken. Både hun og Vegard fikk cola/sjokolade for å komme til hektene igjen. Det skal jo være forsvarlig dette tross alt. Ellers fikk de ta valget selv om de orket å fortsette og Vegard bestemte at han ikke ville mer. Veldig imponert av at Faten klarte det, hun var jo ikke super godt trent akkurat. Anonymkode: ba6b1...bee Hun sier det jo egentlig nesten selv da. "Nå har jeg vel slått rekorden på å nesten svime av på den turen her." Rundt 44 sekunder ut i klippet. For meg ser det ikke ut som at hun svimer av i armene til Carl. Hun lukker øynene til og med mens de går.. Så lukker hun igjen øynene igjen, men står egentlig støtt på egenhånd. Så er det klipt til at hun ligger nede og får vann. Så klager hun på at hun er svimmel igjen, men besvimer likevel ikke, men setter seg ned. Nei, jeg klarer ikke å se at hun besvimer verken én eller fire ganger ila dette klippet her.. Anonymkode: 3fd17...c11 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #631 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk seg tydeligvis en cola også. Anonymkode: d5216...361 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk seg tydeligvis en cola også. Anonymkode: d5216...361 Ser jo nå at du allerede hadde kommentert colaen 😅 Anonymkode: d5216...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #632 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk seg tydeligvis en cola også. Anonymkode: d5216...361 Ja, det skrev jeg også:) Anonymkode: 3fd17...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #633 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser jo nå at du allerede hadde kommentert colaen 😅 Anonymkode: d5216...361 😅 Siterte hverandre likt der, ser det ut som! Anonymkode: 3fd17...c11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #634 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det skrev jeg også:) Anonymkode: 3fd17...c11 Ja, så det når jeg bladde tilbake😅 Leste litt fort Anonymkode: d5216...361 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 27. mars 2021 #635 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg synes det er tøft gjort av Faten å delta og holde ut så lenge. For meg var det ganske opplagt at hun blir blant de første som forlater programmet. Men det er bra at hun utfordret seg selv med tanke på all bagasjen hun sier at hun har fra før. Hun var også dårligst i den aller første testen med mange spørsmål de skulle svare på. Jeg vet ikke om hun har gått på skole i Norge eller kom som voksen, men det var litt oppsiktsvekkende at hun scoret så lavt på de spørsmålene der. Jeg har ikke gått min skolegang i Norge, men klarte nesten alle av de som ble publisert på nettet. Jeg har ikke favoritter ennå, men synes Harm og Schultheiss er mine favoritter når det gjelder humør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #636 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg syns det er en god blanding av folk jeg. Men en ting som irriterer meg noe grenseløst er hvor slappe enkelte mannfolk er der inne... Altså seson en holdt jeg på å slå til Lazz gjennom skjermen 😆 syns han var så slapp og tafatt... Samme syns jeg om Schultheiss nå. Altså, går det an?? La Ulrikke bære alle sekkene med sand i sin sekk.. hvor blir det av styrken til folk?? Skremmende å se. Helt innafor at både Faten og Schultheiss gikk ut ikveld. Anonymkode: 671bc...a06 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #637 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva synes dere om naturen i Rauma hvor KL spilles inn? det er mitt hjemsted, og det er utrolig vakkert her. Så stolt av hjemplassen min Anonymkode: b3e46...bb8 Fantastisk natur i Romsdalen. Jeg er derifra selv, men bor ikke der. Anonymkode: 3ed2e...10c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #638 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hun sier det jo egentlig nesten selv da. "Nå har jeg vel slått rekorden på å nesten svime av på den turen her." Rundt 44 sekunder ut i klippet. For meg ser det ikke ut som at hun svimer av i armene til Carl. Hun lukker øynene til og med mens de går.. Så lukker hun igjen øynene igjen, men står egentlig støtt på egenhånd. Så er det klipt til at hun ligger nede og får vann. Så klager hun på at hun er svimmel igjen, men besvimer likevel ikke, men setter seg ned. Nei, jeg klarer ikke å se at hun besvimer verken én eller fire ganger ila dette klippet her.. Anonymkode: 3fd17...c11 Ikke at det er så viktig haha, men hun segner om i armene til Carl og da kommer det ei fra crewet og hjelper til også - og ja da er hun like slapp og borte som Vegard var der ei lita stund - hvis det er målestokken du bruker på om hun har besvimt eller ikke..?! Men ellers er det nok riktig at de gangene vi ser først så svimer hun bare «nesten» av, akkurat som hun sier sjøl😊 Anonymkode: ba6b1...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #639 Del Skrevet 27. mars 2021 Det var da fælt da.. 🤣 Anonymkode: fe062...544 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 27. mars 2021 #640 Del Skrevet 27. mars 2021 Rekka som røk var dessverre «fortjent». Dog synes jeg det virker som om alle har presset seg så langt som de klarte. Spesielt Faten ble jeg imponert over i siste episode. Jeg synes også Carl viser bedre sider av seg i siste episode. Jeg tror han kommer til å utvikle seg positivt. Jeg klarer ikke peke ut noen favoritter, fordi jeg synes flere her er knallsterke både psykisk og fysisk. Harm overrasker veldig positivt da. Det er ingen tvil om at han presser seg til sitt ytterste, til tross for at han hadde en knekk veldig tidlig. Siri virker også som ei helt rå dame. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå