AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #581 Del Skrevet 22. mars 2021 WhiteSwan skrev (4 timer siden): Ja Jakob virker så tålmodig og snill 😊 Til han ble sint da han stod igjen alene med sykkelen og alle de andre snakket i munnen på hverandre.😂 Jeg har veldig sansen for Jacob, så jeg håper han når langt. Syns forøvrig det er en veldig fin gjeng i år, liker casten bedre denne gangen. Eneste jeg kjenner jeg ikke liker er Vida-Lill. Anonymkode: 2bffe...5bf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 22. mars 2021 #582 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Til han ble sint da han stod igjen alene med sykkelen og alle de andre snakket i munnen på hverandre.😂 Jeg har veldig sansen for Jacob, så jeg håper han når langt. Syns forøvrig det er en veldig fin gjeng i år, liker casten bedre denne gangen. Eneste jeg kjenner jeg ikke liker er Vida-Lill. Anonymkode: 2bffe...5bf Skjønner egentlig veldig godt at han ble sint da 😂 Håper han kommer langt jeg også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #583 Del Skrevet 22. mars 2021 letterbomb skrev (3 minutter siden): Skjønner egentlig veldig godt at han ble sint da 😂 Håper han kommer langt jeg også! Ja, jeg skjønner også det veldig godt. Jeg skjønte derimot ikke hvorfor de hadde latt én person bli stående igjen med sykkelen. De skjønte jo ikke selv at det var et problem før Jacob stod igjen alene og Morten måtte gå tilbake. Anonymkode: 2bffe...5bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #584 Del Skrevet 22. mars 2021 Kjempefin episode. Jeg lo så jeg hikstet da Vegard forklarte opplegget med vaskelista til fenrik 😄 Anonymkode: b97a3...de0 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #585 Del Skrevet 22. mars 2021 Blir det noe «drama» rundt Vegard i alle episodene eller..?! 😂 Vi vet jo at han overlever og han ser ikke ut til å ha fått varige men ihvertfall..🤪 Anonymkode: ba6b1...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #586 Del Skrevet 22. mars 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Blir det noe «drama» rundt Vegard i alle episodene eller..?! 😂 Vi vet jo at han overlever og han ser ikke ut til å ha fått varige men ihvertfall..🤪 Anonymkode: ba6b1...bee I fjor besvimte jo en av Mashadi-tvillingenene, så det trenger ikke være tilgjort hvis det er det du mener. Det viser vel hvor langt man presser seg, uten at jeg vet hva som skjer med Vegard da. Hulsker og snorkingen da. 😂 Skulle så ønske de hadde tatt med et lydopptak under rulleteksten eller noe. Anonymkode: ee5e5...44e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 22. mars 2021 #587 Del Skrevet 22. mars 2021 Ser "alle" på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 22. mars 2021 #588 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I fjor besvimte jo en av Mashadi-tvillingenene, så det trenger ikke være tilgjort hvis det er det du mener. Det viser vel hvor langt man presser seg, uten at jeg vet hva som skjer med Vegard da. Hulsker og snorkingen da. 😂 Skulle så ønske de hadde tatt med et lydopptak under rulleteksten eller noe. Anonymkode: ee5e5...44e De går vel også en hel dag uten mat tenker jeg. I fjor gjorde de jo masse oppgaver og sånn før de måtte opp til Rampestreken (eller hva det heter), da Mashadi besvimt. Var nesten som å få litt flashback når jeg så Harm på reklamen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 22. mars 2021 #589 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg skjønner også det veldig godt. Jeg skjønte derimot ikke hvorfor de hadde latt én person bli stående igjen med sykkelen. De skjønte jo ikke selv at det var et problem før Jacob stod igjen alene og Morten måtte gå tilbake. Anonymkode: 2bffe...5bf Det samme tenkte jeg, var litt lite gjennomtenkt å la Jakob stå igjen der. Synes alltid det er litt kult jeg da, når folk som er ganske blide og rolige til vanlig sier ifra sånn. Fikk egentlig bare enda mer sansen for Jakob da 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #590 Del Skrevet 22. mars 2021 Tror dere Linnea fikk ha med seg litt godtesnop på rommet under innspillingen? Anonymkode: 9cf42...ac6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #591 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I fjor besvimte jo en av Mashadi-tvillingenene, så det trenger ikke være tilgjort hvis det er det du mener. Det viser vel hvor langt man presser seg, uten at jeg vet hva som skjer med Vegard da. Hulsker og snorkingen da. 😂 Skulle så ønske de hadde tatt med et lydopptak under rulleteksten eller noe. Anonymkode: ee5e5...44e Nei, mener absolutt ikke at han gjør seg til. Det var mer en observasjon (og foreløpig konklusjon) ut fra det vi har sett og vet vil komme😅 Han fikk jo sammenbrudd i ep 1, falt ned/tok salto i gjørma i ep 2 og nå i ep 3 svimer han tydeligvis av...så det skjer jo liksom noe rundt han i hver episode haha...men jeg liker Vegard jeg altså, bare så det er sagt😊 Anonymkode: ba6b1...bee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 23. mars 2021 #592 Del Skrevet 23. mars 2021 Ryddet for personangrep, brukerangrep og svar til dette. Vintermorgen, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #593 Del Skrevet 23. mars 2021 Humoristen skrev (17 timer siden): Ser "alle" på dette? Nei. Orker ikke følge med på kjendis-narissister. Anonymkode: b8e78...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 23. mars 2021 #594 Del Skrevet 23. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Orker ikke følge med på kjendis-narissister. Anonymkode: b8e78...6ec Men skrive i tråden skal du;-) Bare se serien du også<3 Vi vet du har lyst! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. mars 2021 #595 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 21.56): Tror dere Linnea fikk ha med seg litt godtesnop på rommet under innspillingen? Anonymkode: 9cf42...ac6 Håper det 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #596 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 22.21): Ikke enig med deg der. Det morsomme er jo å følge utviklingen hver enkelt har gjennom programmet og alle har jo gode og dårlige sider. Det er tydelig at Carl er sterk fysisk og i tillegg er han veldig smart og pr nå så tenker han nok at hvis han gjør det bra i de ulike øvelsene så er det det som teller. Men de blir jo vurdert ut fra mange andre kriterier også, hvordan de er som motivatorer og lagspillere blant anna og selvfølgelig hvordan de klarer å innrette seg og følge ordre. Jeg digger Carl og gleder meg til å se om han faktisk ender opp som årets Vinni🤘🏻😊 Anonymkode: ba6b1...bee Vinni blir han ikke. Vinni hadde en geniun omtanke for de andre fra start, det kom naturlig. Hvis du må bli fortalt at du skal vise omsorg og lagånd så er du ikke en vinner... Ikke i dette gamet. Anonymkode: 60591...000 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. mars 2021 #597 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg angrer nå på at jeg ikke så sesong 1. Ligger den ute noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #598 Del Skrevet 24. mars 2021 Synes det var drittøft av Margrethe å hoppe fra tårnet... men hun sa jo avmeldingen feil?? Hun la til et ord som ikke var der, men fikk likevel klarsignal med en gang. De var strengere med de andre. Anonymkode: 30a75...ac9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #599 Del Skrevet 24. mars 2021 Zenhouse skrev (23 minutter siden): Jeg angrer nå på at jeg ikke så sesong 1. Ligger den ute noe sted? Ligger på TV2 Sumo. Anonymkode: b03b9...cb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #600 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det var drittøft av Margrethe å hoppe fra tårnet... men hun sa jo avmeldingen feil?? Hun la til et ord som ikke var der, men fikk likevel klarsignal med en gang. De var strengere med de andre. Anonymkode: 30a75...ac9 Tipper de vurderer litt hvor strengt de skal dømme ut fra hvor stor psykisk belastning dette er for den enkelte. Og hun husket da alle ordene rett, selv om hun la til et ord som ikke var der. Anonymkode: 66a9e...bf8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå