Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mperle skrev (1 time siden):

Syns det var så kult at Vegard bare stod på toppen av den veggen, med sykkelen i den ene hånden og en lagkamerat i andre som han bare dro opp så lett som bare det😄🤩 

Treningen med Funky har tydeligvis betalt seg.

Anonymkode: a534b...866

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Carl fremstår som en drittunge som skal trosse alle beskjeder han får. Synes han ødelegger programmet og for de andre deltagerne

Anonymkode: 7c665...2be

Ikke enig med deg der. Det morsomme er jo å følge utviklingen hver enkelt har gjennom programmet og alle har jo gode og dårlige sider.

Det er tydelig at Carl er sterk fysisk og i tillegg er han veldig smart og pr nå så tenker han nok at hvis han gjør det bra i de ulike øvelsene så er det det som teller. Men de blir jo vurdert ut fra mange andre kriterier også, hvordan de er som motivatorer og lagspillere blant anna og selvfølgelig hvordan de klarer å innrette seg og følge ordre.  Jeg digger Carl og gleder meg til å se om han faktisk ender opp som årets Vinni🤘🏻😊

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud for en herlig episode i dag 😅 Jeg lo ordentlig godt opptil flere ganger, spesielt da Hulsker sin snorking holdt de på det andre rommet våkne 😂 Rommet hans var SÅ fornøyd med en god natts søvn, mens de andre hadde hørt han gjennom veggen😂😂  Og da Vegard tok salto ned fra det siste hinderet og spratt opp igjen som om ingenting hadde hendt! Snakk om å reise kjerringa! 😂  Utrolig bra program!

Anonymkode: 3fd17...c11

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vegard bare heiser opp Linnea som om hun veier null og niks😂

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er egentlig litt enig med Carl i at tilbakemeldingen han fikk ikke var så tydelig. Veldig synd. Jeg tror ikke han kommer til å tenke seg til at han er for mye individualist av den. 

Ellers må jeg si at jeg ble ganske imponert over feks Ulrikke og Margrete i tårnhoppet. Gøy å se! Bare jeg som ropte HOPP fordi jeg ønsket så mye at de skulle få mest mulig poeng? 😂

Anonymkode: c93d7...4b1

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså dagens episode var helt fantastisk. Alt fra Hulskers snorking, Mortens flippflopps til at Margrethe og Vegard kaller fenrik for henholdsvis Fernet og Fredrik 😂😂😂 og ble utrolig imponert over at alle med høydeskrekk faktisk hoppet fra tårnet, det tror jeg ikke at jeg hadde klart. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ledd og grått meg gjennom dagens episode. Margrethe som hoppet og fikk toppscore. Så rått!!! Men hele hinderløypa lo jeg så jeg grein 😂 Vegard salto ned og Morten som forklarer at de drar Margrete i hår og pupper for å få henne opp 😂 hysterisk. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (På 15.3.2021 den 8.24):

Jeg har alltid blandet sammen Håvard Lilleheie og Edvard Schultheiss. Ser at det ikke blir noe enklere å skille disse fra hverandre etter Kompani Lauritzen, for Schultheiss tar nøyaktig samme rolle i år som Lilleheie hadde i fjor. 
Lilleheie imponerte meg riktignok litt underveis, så vi får se hvordan Schultheissen klarer seg videre også. 

Jeg og! Haha, da jeg først så han tenkte jeg "Men vakke han med i fjor?" Jaja, kanskje jeg endelig lærer nå. 

AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 20.26):

Noe annet jeg la merke til er at vi får vite færre detaljer den her sesongen enn forrige, ja det har gått en gang tidligere men det virker som om det er for mye som hoppes over.

Anonymkode: 6302a...863

Hva slags detaljer tenker du på?

Poldark skrev (På 17.3.2021 den 9.19):

Synes kanskje han var bittelitt streng på det med maten i Kaserneliv, samtidig ble det jo understreket at det kanskje er nødvendig når et voksent menneske i fullt alvor "ikke liker salat", heller ikke klarer å sende den tilbake eller gi den videre til noen andre, men heller velger å kaste et plastpakket produkt som noen andre fint kunne spist, i søpla. Etter ikke-kaste-mat-talen, og attpåtil bli sint for å bli irettesatt. Så mulig det rett og slett må til for å holde litt orden. 

Selv om han sier det på en streng måte, så har han jo helt rett. Om man ikke liker salat så gir man den tilbake, eller til noen andre, det må vel gå an? Det er forøvrig veldig fint å se at de er så strenge på at man ikke kaster mat. 

Charminia skrev (20 timer siden):

Fy søren, ble stolt av Hulsker jeg nå! 

Jeg og! Ble så stolt! Tenk at man kan bli så stolt av noen man aldri har møtt. Men fy søren så rå hun var! 

Mperle skrev (19 timer siden):

Syns det var så kult at Vegard bare stod på toppen av den veggen, med sykkelen i den ene hånden og en lagkamerat i andre som han bare dro opp så lett som bare det😄🤩 

Jeg så Vegard x Funky og Life of Harm, og han trener jo masse. Han er kjempesterk i kroppen, men sliter nok emst i vilja. Samtidig tror jeg lagkonkurranser er bra for han, for da kicker nok konkurranseinstinktet inn skikkelig. Veldig kult at han får vist det fram og får bruk for det! 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg digger Carl, men blir spennende å se om han klarer å innrette seg det militære regimet..  Kan se for meg at han kan bli litt «sutrete drittunge» hvis han blir irritert nok og lei 😅 Carl er på en måte denne sesongens Vinni for meg. 

Jeg har og tenkt at han blir denne sesongens Vinni, men så langt har det vært overraskende lite fokus på ham, til tross for god prestasjon. Jeg er faktisk enig i at tilbakemeldinga hans var uklar, de burde sagt rett ut at "fokuset på individet er for stort" og da hadde han hatt mer å rette seg etter. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Fernet» og «Fredrik» haha jeg digger at tunga krøller seg litt når de står ovenfor fenriken🤪

Det hadde forresten rabla for meg hvis jeg måtte sove på samme rom som Bernt, jeg klarer nemlig ikke snorkelyder arghh.

Og jeg er også enig i at Carl fikk for utydelig tilbakemeldinger. Fikk ikke alle de andre ganske klare beskjeder om hva som var bra og hva de kunne forbedre da? Tenker at siden Carl er såpass god i alt foreløpig så prøver de på en måte å ‘ta han’ litt likevel slik at han skal ha noe å jobbe mot. Men samtidig kan ikke jeg se at Carl har vært mer individualist enn de andre? Det er jo selvfølgelig mye vi ikke ser, men ut fra hva som har blitt vist på tv så skjønner jeg godt at Carl ble litt oppgitt og irritert over tilbakemeldingene han fikk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere som har sett "Kaserneliv" også? Tv 2 Sumo.  Kjenner jeg ble mildt sagt skuffet da episoden varte i 10 minutter... Altfor lite! :(  Neste episode som slippes i natt, varer 11 minutter. Også kun én episode i uka. Da er det jo nesten ikke noe vits, tenker jeg.. Det må jo være SÅ mye materiale å ta av, at de hvertfall kunne laget en episode på 45 minutter én gang i uka. Eventuelt 10-11 minutters episoder 4-5 ggr i uka.  Jeg har irritert meg over det samme når det gjelder "dansebobla" (bakom Skal vi Danse) og "Torpet" (sidekonkurransen til Farmen). Det er jo ikke noe sendeskjema de må forholde seg til, så det er jo ingen grunn til at episodene skal være så korte??  Er det bare meg som føler det sånn? :P 

Anonymkode: 3fd17...c11

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen tøffe deltakere!! Blir helt imponert. 

Har ikke sett på Kompani Lauritzen før, men ga det en sjanse i år fordi det er mange folk jeg har sansen for der. Jakob er nok min favoritt (både her og på Den du veit, hehe).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg gruer meg nesten til neste episode! Så at Vegard lå i stabilt sideleie, så er vel noe alvorlig som skjer 🥺 Vegard er så tøff!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det så helt sykt ut når Vegard bare dro opp Linnea med én arm..😯 strong man💗 Håper ikke det er veldig alvorlig det som skjer med han neste episode!😰

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

«Fernet» og «Fredrik» haha jeg digger at tunga krøller seg litt når de står ovenfor fenriken🤪

Det hadde forresten rabla for meg hvis jeg måtte sove på samme rom som Bernt, jeg klarer nemlig ikke snorkelyder arghh.

Og jeg er også enig i at Carl fikk for utydelig tilbakemeldinger. Fikk ikke alle de andre ganske klare beskjeder om hva som var bra og hva de kunne forbedre da? Tenker at siden Carl er såpass god i alt foreløpig så prøver de på en måte å ‘ta han’ litt likevel slik at han skal ha noe å jobbe mot. Men samtidig kan ikke jeg se at Carl har vært mer individualist enn de andre? Det er jo selvfølgelig mye vi ikke ser, men ut fra hva som har blitt vist på tv så skjønner jeg godt at Carl ble litt oppgitt og irritert over tilbakemeldingene han fikk. 

Enig ang tilbakemeldingene til Carl..ble faktisk overrasket over at han ikke havnet på «litt over norm» som mange andre..🙄 Liker han, jeg!😌

Endret av Smurfii
Rettelse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 timer siden):

Enig ang tilbakemeldingene til Carl..ble faktisk overrasket over at han ikke havnet på «litt over norm» som samtlige andre..🙄 Liker han, jeg!😌

Alle havnet ikke på litt over norm, var flere enn Carl som havnet på norm... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

letterbomb skrev (1 minutt siden):

Alle havnet ikke på litt over norm, var flere enn Carl som havnet på norm... 

Know! Ordla meg bare litt feil..retta opp i..😉🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

letterbomb skrev (13 timer siden):

For noen tøffe deltakere!! Blir helt imponert. 

Har ikke sett på Kompani Lauritzen før, men ga det en sjanse i år fordi det er mange folk jeg har sansen for der. Jakob er nok min favoritt (både her og på Den du veit, hehe).

Ja Jakob virker så tålmodig og snill 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...