Gå til innhold

Svært opptatt mann....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste mnd truffet en feiende flott mann, i begynnelsen syntes jeg han var noe anmasende og overhode ikke kjekk, og følte at jeg noe motvillig gikk med på å treffe han.... Men for en overraskelse.... Han har tatt meg så med storm, og jeg kjenner at hjertet slår kolbøtte bare jeg tenker på han..... 

Han har en lederstilling i et stort selskap og har hele tiden vært klar på at han jobber mye, men at han har mulighet til å redusere noe om han feks er i et forhold. 

De siste par dagene har det vært mye på jobb for han og kommunikasjonen vår har avtatt betraktelig, samt at jeg syntes han er mindre "søt" i meldingene sine..... 

I går var han på besøk, og vi hadde sex for første gang. Etter det lå vi lenge å skravlet og koste før han måtte reise hjem da han skulle ut å reise grytidlig idag. Han spurte hvor mange dater jeg eventuelt trodde jeg trengte for å vite hva jeg ville, og jeg svarte at jeg har ikkeno tall på det, men at det nå føles veldig fint og riktig å være med han, da jeg spurte hva han tenkte svarte han kort at han hadde ikke vært her om han ikke hadde troen. Så ble han så rar før han sa at han var veldig mye opptatt fremover, utrolig mye reising både i inn og utland (samt at han har et barn annenhver helg) 

Han sa også at han var redd for å ikke strekke til for meg, og føle at han var for mye borte, men han hadde ikke kjent på det enda..... 

I hodet mitt nå tenker jo jeg bare at dette er hans letteste utvei..... "jeg vil ha deg, men forholdene ligger ikke til rette", det gjør vondt, også syntes jeg det er vondt at jeg tenker sånn, at jeg tilegner han en egenskap om å ikke tørre å si hva han mener.... For han er til vanlig absolutt talefør på alle områder. Jeg tørr ikke si det direkte til han, da er jeg redd han skal tro jeg er gæærn. Hodet spinner avgårde og jeg tenker at han har en annen kjæreste hjemme, at det med reisingen er løgn osv..... Jeg blir helt tullete av meg selv!! 

Er det bare jeg som krisemaximerer og overtenker på denne måten?? 

Anonymkode: d1e75...2b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den siste mnd truffet en feiende flott mann, i begynnelsen syntes jeg han var noe anmasende og overhode ikke kjekk, og følte at jeg noe motvillig gikk med på å treffe han.... Men for en overraskelse.... Han har tatt meg så med storm, og jeg kjenner at hjertet slår kolbøtte bare jeg tenker på han..... 

Han har en lederstilling i et stort selskap og har hele tiden vært klar på at han jobber mye, men at han har mulighet til å redusere noe om han feks er i et forhold. 

De siste par dagene har det vært mye på jobb for han og kommunikasjonen vår har avtatt betraktelig, samt at jeg syntes han er mindre "søt" i meldingene sine..... 

I går var han på besøk, og vi hadde sex for første gang. Etter det lå vi lenge å skravlet og koste før han måtte reise hjem da han skulle ut å reise grytidlig idag. Han spurte hvor mange dater jeg eventuelt trodde jeg trengte for å vite hva jeg ville, og jeg svarte at jeg har ikkeno tall på det, men at det nå føles veldig fint og riktig å være med han, da jeg spurte hva han tenkte svarte han kort at han hadde ikke vært her om han ikke hadde troen. Så ble han så rar før han sa at han var veldig mye opptatt fremover, utrolig mye reising både i inn og utland (samt at han har et barn annenhver helg) 

Han sa også at han var redd for å ikke strekke til for meg, og føle at han var for mye borte, men han hadde ikke kjent på det enda..... 

I hodet mitt nå tenker jo jeg bare at dette er hans letteste utvei..... "jeg vil ha deg, men forholdene ligger ikke til rette", det gjør vondt, også syntes jeg det er vondt at jeg tenker sånn, at jeg tilegner han en egenskap om å ikke tørre å si hva han mener.... For han er til vanlig absolutt talefør på alle områder. Jeg tørr ikke si det direkte til han, da er jeg redd han skal tro jeg er gæærn. Hodet spinner avgårde og jeg tenker at han har en annen kjæreste hjemme, at det med reisingen er løgn osv..... Jeg blir helt tullete av meg selv!! 

Sånn ville min kjæreste også svart. Det er jo fakta. Noen menn er bare ikke så utdypende og romantisk (min kjæreste er så absolutt talefør på andre områder). Tror du bare overtenker dette fordi du er så forelsket (skjønner deg godt!). Ut fra det du forteller synes jeg det høres lovende ut:)

Anonymkode: 37141...d57

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut som om han har brent seg før. 

Det krever en del å være med en slik mann. For jobben har en veldig høy prioritet, det er stadig sene kvelder, jobbreiser. Selv om man er på ferie er det telefoner og mail. 

Sannheten er nok at de fleste synes dette er greit i en tidlig datingfase, da ser man jo bare hverandre nå og da, og har fullt fokus på situasjonen. Men med en gang ting blir mer seriøst er det veldig lett for at den som er hjemme mest blir veldig frustrert over situasjonen. 

Anonymkode: 4383f...d80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det høres ut som om han har brent seg før. 

Det krever en del å være med en slik mann. For jobben har en veldig høy prioritet, det er stadig sene kvelder, jobbreiser. Selv om man er på ferie er det telefoner og mail. 

Sannheten er nok at de fleste synes dette er greit i en tidlig datingfase, da ser man jo bare hverandre nå og da, og har fullt fokus på situasjonen. Men med en gang ting blir mer seriøst er det veldig lett for at den som er hjemme mest blir veldig frustrert over situasjonen. 

Anonymkode: 4383f...d80

Ts her: jeg har absolutt forståelse for at det der kan, og mest sannsynlig vil bli krevende for begge parter.... En som er hjemme og føler den ikke får nok, og en som er borte og føler han ikke får gitt nok. 

Men hvordan kan man finne ut av om det kan fungere om man ikke tørr å satse...? 

Jeg har vært klar på at jeg ikke har det travelt med å få meg noen kjæreste, men at jeg orker ikke å la det drøye et år liksom.... Og det var han helt enig i. 

Han sier også ting som at han føler at han ønsker å stresse litt med at vi skal bli godt kjent slik at han syntes jeg kan treffe sønnen hans.... For på den måten kan vi være sammen alle sammen de helgene han har sønnen..... ❤️ 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.............

Absolutt.

AnonymBruker
Skrevet

Man får til det man vil. Den unnskyldningen hans høres litt tynn ut. Og han sier det muligens fordi det er det enkleste å si. Han er ikke nok interessert rett og slett. 

Jeg møtte en samme type mann. Han også leder i et stort firma. Vi møttes mye den første måneden. Etter det dabbet det av og han skyldte på at det var så mye jobb. Vi holdt på et halvt års tid før jeg ikke orket det frem og tilbake-opplegget noe mer. 
Like etterpå fikk han seg kjæreste og de ble forlovet og hele pakka. 

Så jeg beklager, men tror ikke han er så veldig interessert i deg. 

Anonymkode: 4268c...4b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i denne mannen. ( jeg er kvinne) jeg kjenner at det blir et ork og ha ekstra «forpliktelser» ovenfor de jeg dater fordi hverdagen er for travel med turnus jobb og alene mor. Men hadde det dukket en opp som jeg virkelig var interessert i , så hadde jeg nok klart å lage plass likevel. Så jeg er nok litt enig med bruker over meg dessverre.. Men prøv å slappe av litt og ta ting som de kommer ihvertfall. Jeg tror han forsvinner fort hvis han føler det blir «mas» , for det har han nok ikke tid til. Lykke til 

Anonymkode: a7c69...a81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er også en mann som jobber i et stort firma hvor jeg er leder. Her er det mye reising og slik vil det ofte være. 
Har selv barne fri denne uka og det er ganske mange som ønsker å treffe meg, men har de siste dagene vært på jobb fra 07:00 til 22:00 og til 03:00. (jobber ekstra mye når jeg ikke har barna) og når jeg kommer hjem fra jobb, så er det enten trening eller å hive seg på sofaen som gjelder da jeg vet jeg ikke klarer å gi nok av meg selv til den jeg eventuelt skulle datet. 

Jeg tenker at det er positivt at han har tatt seg tid til å møte deg samt at han gir deg et varsel om at slik er det, så vet du det. 
Det kan fort virke som ei unnskyldning for å komme seg unna og for noen er det slik, men ikke for alle. 

Gi det tid, så finner du fort ut om han er interessert i deg. 

Anonymkode: d8497...d1d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg er også en mann som jobber i et stort firma hvor jeg er leder. Her er det mye reising og slik vil det ofte være. 
Har selv barne fri denne uka og det er ganske mange som ønsker å treffe meg, men har de siste dagene vært på jobb fra 07:00 til 22:00 og til 03:00. (jobber ekstra mye når jeg ikke har barna) og når jeg kommer hjem fra jobb, så er det enten trening eller å hive seg på sofaen som gjelder da jeg vet jeg ikke klarer å gi nok av meg selv til den jeg eventuelt skulle datet. 

Jeg tenker at det er positivt at han har tatt seg tid til å møte deg samt at han gir deg et varsel om at slik er det, så vet du det. 
Det kan fort virke som ei unnskyldning for å komme seg unna og for noen er det slik, men ikke for alle. 

Gi det tid, så finner du fort ut om han er interessert i deg. 

Det høres akkurat ut som livet hans, på spørsmål om det alltid er sånn er heldigvis svaret nei. Det er alltid mye å gjøre, og han er arbeidsnarkoman, MEN akkurat nå er det svært hektisk, både sesongbetont, og nå med coronaviruset enda mer å gjøre.... 

Jeg skal gi det tid, og ikke stresse han, for det tror jeg bare vil slå tilbake på meg selv, samtidig vil jo jeg bare være med han hele tiden...... 💞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres akkurat ut som livet hans, på spørsmål om det alltid er sånn er heldigvis svaret nei. Det er alltid mye å gjøre, og han er arbeidsnarkoman, MEN akkurat nå er det svært hektisk, både sesongbetont, og nå med coronaviruset enda mer å gjøre.... 

Jeg skal gi det tid, og ikke stresse han, for det tror jeg bare vil slå tilbake på meg selv, samtidig vil jo jeg bare være med han hele tiden...... 💞

Og her er det også likedan. Sesongbetont 🙂 mtp COVID-19 så er det slik her også. Ekstra mye å gjøre mtp på det, så bare ta det helt med ro. Samtidig når han har sagt til deg at det ikke alltid er slik, så viser han en interesse for deg i den grad at han ønsker du skal vite at det blir bedre. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye tjener han i året ts? Tjener han over 1,5 mill synes jeg det er verdt å være mer tålmodig med han. Gi han tid. 

Anonymkode: 3007e...f19

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener han i året ts? Tjener han over 1,5 mill synes jeg det er verdt å være mer tålmodig med han. Gi han tid. 

Spiller det egentlig noen rolle? Hva er forskjellen på en som tjener 600k i året og en som tjener over 1,5 i året? 
Jeg tjener 1,4 i året, er det da slik at jeg skal ha en fordel ovenfor andre kun pga penger? Dette var tynn suppe du. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke spurt om, og det er også for meg HELT irrelevant..... 

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna mennesker som lever for karriere, det er totalt bortkastet liv.

Jobb er ikke livet, det er slaveri.

Anonymkode: 1c9dc...499

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere har kommet så langt at det er naturlig å ha denne samtalen, og at han vil være ærlig på hva han kan tilby deg. Prøv å ikke overanalysere det han sier. Samtidig må du jo være ærlig med deg selv om hva du vil ha og hva du trenger. Hvis dere ikke kan treffes så ofte nå fremover, hva forventer du av kommunikasjon over melding/snapchat/etc for eksempel? 

Anonymkode: 12cd8...8fe

Skrevet

Slutt å stress gi mannen tid. Vis han forståelse. Er du interessert gjør du jo det gladelig. Ta det han sier som sannhet og forhold deg til det så lenge det ikke kommer noen tegn på at ting ikke er som de skal. Her må du innstille deg på at det han som kjører løpet. Han må ha tid, krefter og overskudd han og til å føle han kan bidra med noe ovenfor deg og er han interessert så vil du merke det garantert. I mens kos deg. Tren gjør ting du liker. 
Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...