AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Voksen dame, ønsker noe seriøst. Har understreket dette på min profil. Likevel tikker det stadig inn meldinger, særlig fra yngre menn som gjerne syns dette er spennende. Jeg er en seksuell person og savner veldig intimitet og nærhet. Dette har jeg ikke utdypet særlig i profilen. Likevel finner man det passende å Men altså... jeg gidder ikke bruke tiden min på å hisse opp en kåting seint på kvelden... Skjønner at det trolig ikke er noen vei utenom en og annen kåtpeis, men er det virkelig bare å gi opp? Er det ikke mulig å snakke med folk lenger, bli kjent og møtes, se hvordan kjemien er - før en får seksuelle fantasier og dickpicks i fleisen? Tanker? Anonymkode: fdde4...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Du får kontakte / like andre typer menn enn du har gjort så langt da. Fortsetter du som før blir det ingen endring Anonymkode: 1797c...584 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Trenger ikke å gi opp, men man må være streng og kritisk, bare å unmatche de med en gang. Det er mange av de, men fins noen seriøse på nettdating også. Men søk jevnaldrende og oppover Anonymkode: 8c4a7...a6e 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksen dame, ønsker noe seriøst. Har understreket dette på min profil. Likevel tikker det stadig inn meldinger, særlig fra yngre menn som gjerne syns dette er spennende. Jeg er en seksuell person og savner veldig intimitet og nærhet. Dette har jeg ikke utdypet særlig i profilen. Likevel finner man det passende å Men altså... jeg gidder ikke bruke tiden min på å hisse opp en kåting seint på kvelden... Skjønner at det trolig ikke er noen vei utenom en og annen kåtpeis, men er det virkelig bare å gi opp? Er det ikke mulig å snakke med folk lenger, bli kjent og møtes, se hvordan kjemien er - før en får seksuelle fantasier og dickpicks i fleisen? Tanker? Anonymkode: fdde4...ae0 Her er det veldig lite dickpicks å oppdrive. Vil du død og liv se den så får du jaggu møte opp å ta av meg buksa selv. Lite snakk om seksuelle fantasier også. Men sender ballen videre til deg i jungelen av bekreftelsessyke damer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Her er det veldig lite dickpicks å oppdrive. Vil du død og liv se den så får du jaggu møte opp å ta av meg buksa selv. Lite snakk om seksuelle fantasier også. Men sender ballen videre til deg i jungelen av bekreftelsessyke damer. Noe du har misforstått? Dette er ikke en dating side........... Anonymkode: 8c4a7...a6e 6
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe du har misforstått? Dette er ikke en dating side........... Anonymkode: 8c4a7...a6e Har ikke missforstått noen ting. Det klarer du veldig fint selv. Les hva jeg skriver å tenk litt så skjønner du. Endret 4. mars 2020 av Hr. Aktiv Det er ikke sikkert jeg hinter til denne siden vet du....
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Her er det veldig lite dickpicks å oppdrive. Vil du død og liv se den så får du jaggu møte opp å ta av meg buksa selv. Lite snakk om seksuelle fantasier også. Men sender ballen videre til deg i jungelen av bekreftelsessyke damer. Godt å høre det er noen der ute... Er vi bekreftelsessyke? 🤷♀️ Anonymkode: fdde4...ae0
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre det er noen der ute... Er vi bekreftelsessyke? 🤷♀️ Anonymkode: fdde4...ae0 Jeg vil si veldig mange damer er kun ute etter oppmerksomhet ja. Men jeg leter fortsatt etter ei som vil litt mere enn bare oppmerksomhet. 1
Bamseklemmer Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mulig å snakke med folk lenger, bli kjent og møtes, se hvordan kjemien er - før en får seksuelle fantasier og dickpicks i fleisen? Tanker? Skjønner godt du blir lei av å få uoppfordret dickpics i fleisen før de sier hei... Det er vel blitt et sånt typisk nettfenomen av anonyme uten respekt. Hvor ofte ser man det på byen, der noen bruker maske, slenger frem pikken og knapt sier hei? De er jo mere redd for å vise ansiktet enn pikken, det virker iallefall som at det er den de tenker med... Nei, skal du snakke med noen er det fremdeles best i det virkelige liv, du slipper iallefall å få pikken i fleisen først😂 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg vil si veldig mange damer er kun ute etter oppmerksomhet ja. Men jeg leter fortsatt etter ei som vil litt mere enn bare oppmerksomhet. Alle vil vel ha oppmerksomhet... Men det kommer an på om det bare er en overfladisk type du mener. Oppmerksomheten bør jo gå begge veier i et forhold. Kjenner meg ikke igjen i den overfladiske. Vil ha en ekte forbindelse og tosomhet. Anonymkode: fdde4...ae0 2
bustelise Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Men jeg leter fortsatt etter ei som vil litt mere enn bare oppmerksomhet. Hvordan i all verden presterte du å få denne tråden til å handle om deg? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 Jeg tenker to ting, basert på egen erfaring: 1. bruk datingsider der du får silet bort en del folk. Feks Sukker og Tinder. Jeg har feks prøvd Møteplassen der alle kan ta kontakt med deg, og da hagler det med den type forespørsler. På Tinder må du selv luke litt, men du slipper henvendelser fra folk du ikke har sveipet til høyre selv i det minste. Og begynner de med sexprat tidlig så er det bare å unmatche. På sukker er de fleste mer seriøse (selv om det finnes unntak der også). Ellers er min erfering at jo mindre jobb menn har lagt i profilen sin, jo mindre seriøse er de... Men det er unntak der også. 2. Ta en titt på bildene dine. Har du bilder som kan virke seksuelt ladet eller viser mye hud feks? Jeg hadde en gang et bilde tatt på halloween, med djevelhorn og et litt småfrekt blikk. Jeg så på det som litt morsomt, at det viste at jeg ikke tar meg selv så seriøst, men så at det tydelig ikke var sånn det ble oppfattet. Da haglet det med sexhenvendelser. Anonymkode: 586ee...a7c 2
GrønnNellik68 Skrevet 5. mars 2020 #13 Skrevet 5. mars 2020 Voksen dame her og. Har opplevd alt du skriver Ts. Men en må bare overse dem eller sette dem på plass. For noen funker det og. Det jeg syns er når en mann er 12 år eldre enn meg altså typ 65 viser en utrolig interesse. En gang kjørte han bak meg da jeg var på tur hjem osv osv d var bare en tilfeldighet så små forhold kommer jeg fra. Jeg var nesten på nippet til å takke ja til en kaffe for han var og hyggelig å skrive med. Helt til han en kveld skrev han hadde så dårlig samvittighet ovenfor meg da han mente jeg hadde gått igjennomgått nok fra før. Da fortalte han at han hadde kjæreste og hadde bodd med henne de siste 6 åra🙈🙈.Det var skuffende men jævlig glad for at jeg ikke takket ja til kaffe... jeg får best tone med de som tar kontakt og er opptatt jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan treffe en single og få samme fine tone med? Gjorde jo forsåvidt det i fjor men like utilgjengelig han og som en opptatt en, Er bare å fortsette å være åpen for nye. En dag håper jeg han dukker opp. Ja ikke bare yngre som sender dick pics... pratet litt med en her på ca 55 han var på jobb og plutselig sender han lunsj bilde der en ser fra livet og ned og med hånda ned i buksa....🤮. De der ser ikke etter noe seriøst. D var heller ikke noe glansbilde så hvordan han der får seg så mye ligg at kun d er interessant skjønner jeg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #14 Skrevet 5. mars 2020 Du får bytte med han som sliter med trefyren. Anonymkode: 16c1f...7d5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 På 5.3.2020 den 9.23, Bente1234 skrev: Voksen dame her og. Har opplevd alt du skriver Ts. Men en må bare overse dem eller sette dem på plass. For noen funker det og. Det jeg syns er når en mann er 12 år eldre enn meg altså typ 65 viser en utrolig interesse. En gang kjørte han bak meg da jeg var på tur hjem osv osv d var bare en tilfeldighet så små forhold kommer jeg fra. Jeg var nesten på nippet til å takke ja til en kaffe for han var og hyggelig å skrive med. Helt til han en kveld skrev han hadde så dårlig samvittighet ovenfor meg da han mente jeg hadde gått igjennomgått nok fra før. Da fortalte han at han hadde kjæreste og hadde bodd med henne de siste 6 åra🙈🙈.Det var skuffende men jævlig glad for at jeg ikke takket ja til kaffe... jeg får best tone med de som tar kontakt og er opptatt jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan treffe en single og få samme fine tone med? Gjorde jo forsåvidt det i fjor men like utilgjengelig han og som en opptatt en, Er bare å fortsette å være åpen for nye. En dag håper jeg han dukker opp. Ja ikke bare yngre som sender dick pics... pratet litt med en her på ca 55 han var på jobb og plutselig sender han lunsj bilde der en ser fra livet og ned og med hånda ned i buksa....🤮. De der ser ikke etter noe seriøst. D var heller ikke noe glansbilde så hvordan han der får seg så mye ligg at kun d er interessant skjønner jeg ikke. Takk for svar🌺 Anonymkode: fdde4...ae0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå