AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #21 Skrevet 5. mars 2020 Datingguidetips! https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/ Anonymkode: e5416...25f 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. mars 2020 #22 Skrevet 5. mars 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dessverre ikke min feil det da. Håper å møte dn ordentlig mann som kan rett opp det inntrykket. Det har heg tilgode. Anonymkode: d6a74...b94 Nei selvsagt ikke, det er jo aldri ens egen feil. Endret 5. mars 2020 av Aragorn ll Elessar 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. mars 2020 #23 Skrevet 5. mars 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes det er mye syting og klaging på menn. Kanskje du går etter feik type menn. Aldri opplevd sånne problem, men mulig du har signaler du sender ut og går etter feil type menn. Anonymkode: 7af85...5ad Om man bare finner drittsekker da har man rett og slett bare seg selv å skylde på. Det samme gjelder forresten menn som bare treffer kvinnelige drittsekker. Endret 5. mars 2020 av Aragorn ll Elessar 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #24 Skrevet 5. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Finn den minst attraktive mannen. Anonymkode: d291f...5a4 Hvorfor? Heller singel enn å være sammen med en jeg ikke likte eller hadde lyst på. Anonymkode: d6a74...b94 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #25 Skrevet 5. mars 2020 8 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Nei selvsagt ikke, det er jo aldri ens egen feil. Hva gjør jeg da? Anonymkode: d6a74...b94
Katten.2.0 Skrevet 5. mars 2020 #26 Skrevet 5. mars 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er rett. Hadde jeg vist hva jeg gjør feil så? Er ikke en med masse selvtillit og er frempå. Er nok mer rolig og beskjeden. Anonymkode: d6a74...b94 Da kan du enten endre hvordan du er med menn, eller endre hvilke menn du dater. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #27 Skrevet 5. mars 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jo, menn skylder oss å slutte å behandle oss dårlig. Menn skylder oss å være allierte i kampen mot patriarkatet. Menn skylder oss å slutte å objektifisere oss. Anonymkode: e5416...25f Patriarkatet 2020 8c55d479-cfc6-4807-b996-a10511afd907.jfif Anonymkode: 6a696...d2b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #28 Skrevet 5. mars 2020 21 hours ago, Jdz said: Slapp av. Det er samme greia for menn også. Er som å leite etter nåla i en høystakk, men man kan jo ikke gi opp av den grunn, med mindre man vil være alene? Helt seriøst tror jeg ikke mannfolk flest puler alle de kan. Ikke damer heller, men det er ikke alltid alt klaffer og av og til finner man faktisk ikke ut av det før etter man har hatt sex. Selv med litt livserfaring er det lett å la seg lure av sine egne følelser. Det er IKKE samme greia for menn også, her må jeg virkelig korrigere deg, og du burde realitets orientere deg selv!!🙄 Svært få kvinner er ute kun etter sex og puler rundt slik menn gjør!! Anonymkode: 617fd...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #29 Skrevet 5. mars 2020 16 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Da kan du enten endre hvordan du er med menn, eller endre hvilke menn du dater. Tror jeg må prøve på dette ja. Anonymkode: d6a74...b94
herzeleid Skrevet 5. mars 2020 #30 Skrevet 5. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mye dating apper og gjerne byturer heg har møtt menn. Og ikke særlig suksess der nei. Anonymkode: d6a74...b94 Kan ikke litt av problemet her være at en treffer folk på "kjøttmarkedet" og at resultatet blir deretter? Om en ender opp med noe "lettvint" fra slike arenaer er nok også sjansen for forhold dårligere. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #31 Skrevet 5. mars 2020 Funnet ut at det er meg det er noe gat med siden jeg bare finner slike avskum Anonymkode: eaa2d...a67 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mars 2020 #32 Skrevet 5. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, menn skylder oss å slutte å behandle oss dårlig. Menn skylder oss å være allierte i kampen mot patriarkatet. Menn skylder oss å slutte å objektifisere oss. Anonymkode: e5416...25f Menn har ingen kollektiv skyld for alt som er urettferdig kjønnene mellom. Men alle -kvinner som menn- har et individuelt ansvar for å være ålreite og ikke tråkke på andre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #33 Skrevet 5. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker said: Funnet ut at det er meg det er noe gat med siden jeg bare finner slike avskum Anonymkode: eaa2d...a67 Ja, eller, deg er det nok ikke så mye galt med, men kanskje hva du ser etter i en mann når du møter ham? Kanskje det er stedene du ser etter menn? Fordi en ting er sikkert, det er mange menn som er brukbare. Og motsatt, noe som vel gjelder egentlig uansett kjønn. Anonymkode: 11f66...b6d 1
Jdz Skrevet 5. mars 2020 #34 Skrevet 5. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er IKKE samme greia for menn også, her må jeg virkelig korrigere deg, og du burde realitets orientere deg selv!!🙄 Svært få kvinner er ute kun etter sex og puler rundt slik menn gjør!! Anonymkode: 617fd...0c2 Det kommer nok litt an på arenaen, men prøv deg som mann på Tinder eller på byen, så kanskje du endrer mening... Det er jo egentlig ganske logisk? Hvis det ikke eksisterte kvinner som ville "pule rundt" som du kaller det, ville ikke heterofile menn hatt noen å pule rundt med. Når det er sagt var det uansett ikke det som var poenget. Poenget mitt var at jeg tror ofte intensjonen, hos både menn og kvinner, er at man søker etter en partner. Det er lett å bli blendet av de umiddelbare følelsene man får for noen med en gang man møtes og kjemien sitter der den skal, men ofte må man være litt sammen og gjerne ha sex også, før man finner ut at dette kanskje ikke var greia likevel.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. mars 2020 #35 Skrevet 5. mars 2020 (endret) Har mistet troen på menn ! . Er du pinsevenn ? Endret 5. mars 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #36 Skrevet 5. mars 2020 8 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Har mistet troen på menn ! . Er du pinsevenn ? Nei. Hvordan det? Anonymkode: d6a74...b94
Gjest Lasox Skrevet 5. mars 2020 #37 Skrevet 5. mars 2020 På 4.3.2020 den 21.34, AnonymBruker skrev: De puler alle de kan og er ikke ærlig om hensiktene sine. Hvordan kan man som dame finne kjæreste i dette? Anonymkode: d6a74...b94 Det samme gjelder damer også! Har bare innsett at det beste er å ikke lete etter kjærligheten!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #38 Skrevet 5. mars 2020 9 minutter siden, Lasox skrev: Det samme gjelder damer også! Har bare innsett at det beste er å ikke lete etter kjærligheten! Men ønsker jo en til å dele livet på godt og vondt. Ikke minst sex, nærhet og kos. Anonymkode: d6a74...b94 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #39 Skrevet 5. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er IKKE samme greia for menn også, her må jeg virkelig korrigere deg, og du burde realitets orientere deg selv!!🙄 Svært få kvinner er ute kun etter sex og puler rundt slik menn gjør!! Anonymkode: 617fd...0c2 Joda, det finnes kvinner som gjør dette. Det hadde du visst hvis du datet kvinner. Anonymkode: e0431...5bc 2
herzeleid Skrevet 5. mars 2020 #40 Skrevet 5. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det finnes kvinner som gjør dette. Det hadde du visst hvis du datet kvinner. Anonymkode: e0431...5bc Du skjønner at "det finnes kvinner som gjør dette" ikke motstrider "svært få kvinner gjør dette"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå