AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 De puler alle de kan og er ikke ærlig om hensiktene sine. Hvordan kan man som dame finne kjæreste i dette? Anonymkode: d6a74...b94 4
Jdz Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 (endret) Slapp av. Det er samme greia for menn også. Er som å leite etter nåla i en høystakk, men man kan jo ikke gi opp av den grunn, med mindre man vil være alene? Helt seriøst tror jeg ikke mannfolk flest puler alle de kan. Ikke damer heller, men det er ikke alltid alt klaffer og av og til finner man faktisk ikke ut av det før etter man har hatt sex. Selv med litt livserfaring er det lett å la seg lure av sine egne følelser. Endret 4. mars 2020 av Jdz 9
Gjest Paramount Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De puler alle de kan og er ikke ærlig om hensiktene sine. Hvordan kan man som dame finne kjæreste i dette? Anonymkode: d6a74...b94 Problemet er nok datingtjenestene, og sjekking på utesteder. Denne typen dating gjør at inntrykket av menn, og kvinner, blir ganske misvisende. Møter du noen i det virkelige liv, i en normal sammenheng, treffer du normale mennesker, som du kan nærme deg på en mer naturlig måte. Det tar lenger tid, men gir bedre resultater, og uansett hvordan det går, så sitter du igjen med et annet inntrykk. Folk flest kan å oppføre seg i det virkelige liv.
Jr.Garcon Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De puler alle de kan og er ikke ærlig om hensiktene sine. Hvordan kan man som dame finne kjæreste i dette? Anonymkode: d6a74...b94 Bli flinkere til å sile bort menn som ikke har de samme hensiktene som deg selv. Velger du alltid samme type kar, vil du alltid få samme resultat. Ikke ha sex før du kjenner personen godt og har etablert en relasjon/tilknytning. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Bli flinkere til å sile bort menn som ikke har de samme hensiktene som deg selv. Velger du alltid samme type kar, vil du alltid få samme resultat. Ikke ha sex før du kjenner personen godt og har etablert en relasjon/tilknytning. Anonymkode: 7ccfc...a67
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 Har du forsøkt å snakke med menn utenom tinder og klubbene?
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 Når du har et slik syn på menn så er det ikke så rart at ingen menn vil ha deg, 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 53 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Når du har et slik syn på menn så er det ikke så rart at ingen menn vil ha deg, Er dessverre ikke min feil det da. Håper å møte dn ordentlig mann som kan rett opp det inntrykket. Det har heg tilgode. Anonymkode: d6a74...b94 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 59 minutter siden, Katerinaa1998 skrev: Har du forsøkt å snakke med menn utenom tinder og klubbene? Er mye dating apper og gjerne byturer heg har møtt menn. Og ikke særlig suksess der nei. Anonymkode: d6a74...b94 1
Bombibit Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 (endret) Det er vår natur å pule, ligge med de vi kan.Alt annet er unaturlig og politisk styrt for at vi skal fungere sammen. Endret 5. mars 2020 av Bombibit 1
Katten.2.0 Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 Du er fellesnevneren, så da må du nesten ta tak i det du faktisk kan endre på. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 5 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du er fellesnevneren, så da må du nesten ta tak i det du faktisk kan endre på. Det er rett. Hadde jeg vist hva jeg gjør feil så? Er ikke en med masse selvtillit og er frempå. Er nok mer rolig og beskjeden. Anonymkode: d6a74...b94
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #13 Skrevet 5. mars 2020 Ufyselige holdninger hjelper deg ikke å finne en mann. Ingen menn skylder deg noe, hvis du vil ha en kjæreste må du jobbe med deg selv. Om de du vil ha ikke vil ha deg, må du prøve deg på noen som vil ha deg. Eller forbli singel Anonymkode: 13f95...e61 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #14 Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufyselige holdninger hjelper deg ikke å finne en mann. Ingen menn skylder deg noe, hvis du vil ha en kjæreste må du jobbe med deg selv. Om de du vil ha ikke vil ha deg, må du prøve deg på noen som vil ha deg. Eller forbli singel Anonymkode: 13f95...e61 Jo, menn skylder oss å slutte å behandle oss dårlig. Menn skylder oss å være allierte i kampen mot patriarkatet. Menn skylder oss å slutte å objektifisere oss. Anonymkode: e5416...25f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #15 Skrevet 5. mars 2020 Det er når du gir opp at du finner den rette sier de. Det stemte for min del, men nå behandler jeg han godt og han gjør det samme tilbake. Hadde jeg sagt til mannen min at han skylder meg ting så tror jeg ikke det ville vart lenge 😂 Anonymkode: a73f0...9df 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Skrevet 5. mars 2020 5 timer siden, Bombibit skrev: Det er vår natur å pule, ligge med de vi kan.Alt annet er unaturlig og politisk styrt for at vi skal fungere sammen. 1000% Riktig !!! Anonymkode: dc7f6...921 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, menn skylder oss å slutte å behandle oss dårlig. Menn skylder oss å være allierte i kampen mot patriarkatet. Menn skylder oss å slutte å objektifisere oss. Anonymkode: e5416...25f Dere kvinner slenger nakne bilder på oss menn fra alle kanter. Og gjør det for å tilfredsstille dere selv ,bekreftelse ,likes ,penger ,you name it. Så slutt å objektifisere dere selv ! Anonymkode: dc7f6...921 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: De puler alle de kan og er ikke ærlig om hensiktene sine. Hvordan kan man som dame finne kjæreste i dette? Anonymkode: d6a74...b94 Synes det er mye syting og klaging på menn. Kanskje du går etter feik type menn. Aldri opplevd sånne problem, men mulig du har signaler du sender ut og går etter feil type menn. Anonymkode: 7af85...5ad 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #19 Skrevet 5. mars 2020 Finn den minst attraktive mannen. Anonymkode: d291f...5a4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #20 Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mye dating apper og gjerne byturer heg har møtt menn. Og ikke særlig suksess der nei. Anonymkode: d6a74...b94 Da er du på feil plass. Bli med på aktiviteter, trening og friluft. Er der du finner ordentlige menn, ikke på dating apper og byen. Møt folk i real life og ikke når de er full eller sjekke apper der alt handler om sex.. Anonymkode: 7af85...5ad 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå