AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jepp, det gjør jeg. Nå skal det sendes ut en haug med min håndskrift på, og jeg gremmes..Tips eller råd? Anonymkode: 7d7ed...fa6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Øv, øv, og øv. du må rett å slett skrive mer for å få trening og øving. Hva med en god gammeldags brevvenn? 😁 Anonymkode: 8acc2...c58 3
Jaybird Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har aldri sett en kråke skrive før. Og øving, øving og mer øving så får du endret på håndskriften. Jeg var litt i samme posisjon, særlig etter å ha fått denne løkkeskriften inn med teskje. Da måtte jeg øve inn en ny håndskrift, men det gikk etter en god stund med mye øving.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Who cares? Signatur skal jo se kråkeaktig ut. Og håndskrift er det vel ingen som bruker noe særlig lenger? Jeg har ikke brukt håndskrift på mange år. Både på jobb og hjemme er alt digitalt. Anonymkode: 3eea9...65e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Er snakk om invitasjoner, så å øve har jeg ikke tid til 😂 Brevvenn. Som kråke burde vennen være en due 😂 Anonymkode: 7d7ed...fa6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Noe som hjelper er å lage hjelpelinjer og holde hver eneste bokstav på linja, det ser utvilsomt mye bedre ut enn å ikke gjøre det. Anonymkode: 7ed07...338
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 Hvis du skriver litt ujevnt, burde du lære deg å holde pennen på en annet vis; hemmeligheten ved denne håndskriften er at jeg bruker tre lag plaster på høyre langfinger siden pennen må holdes så stødig at det går ut over fingeren: Anonymkode: 24c16...307
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå