Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg hadde aldri hørt om denne personen før i dag. Så et bilde, ble litt satt ut, tenkte «hva er det jeg ser på?!» og så googlet jeg litt og nå er jeg bare sånn: 😳😳😳

• Liker 15
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke den jenta. Ikke pga alt hun har fikset på, men bare hele personligheten hennes er uspiselig. Hun tror hun er så mye bedre enn alle andre. Får veldig mean girl vibber av henne. 

• Liker 3
  • 2 år senere...
Skrevet

Er hun blitt singel? Hun har akkurat vært i Egypt med samboeren, så kommer hun hjem og får helt breakdown og bestiller tur til Thailand (?) hvor hun skal være en måned. Hun er med venner flere ganger til dagen, drar på byen og lever tilsynelatende alene i leiligheten. Hun nevnte at hun ikke har hatt det bra det siste året, og hun har jo vært sammen med samboeren ca et år (basert på hva jeg klarer å google meg frem til, kan jo selvsagt være de har vært sammen lengre enn det)

Skrevet
AntiBullshit skrev (4 timer siden):

Er hun blitt singel? Hun har akkurat vært i Egypt med samboeren, så kommer hun hjem og får helt breakdown og bestiller tur til Thailand (?) hvor hun skal være en måned. Hun er med venner flere ganger til dagen, drar på byen og lever tilsynelatende alene i leiligheten. Hun nevnte at hun ikke har hatt det bra det siste året, og hun har jo vært sammen med samboeren ca et år (basert på hva jeg klarer å google meg frem til, kan jo selvsagt være de har vært sammen lengre enn det)

Jeg har nylig begynt å følge henne, og jeg liker henne faktisk veldig godt. Hun er søt, morsom, selvironisk og samfunnsengasjert. En liten digresjon bare siden jeg har vurdert en stund å lete frem denne tråden. 

Men hun fikk jo spm om sambo i dag spm hun unngikk, så kanskje noe har skjedd? Om han var på reise hadde hun vel svart på det. Veldig rart når de nettopp kom hjem fra ferie sammen i hvertfall ja 😕

• Nyttig 2
Skrevet
Julia Piñero skrev (På 30.9.2022 den 10.14):

Liker ikke den jenta. Ikke pga alt hun har fikset på, men bare hele personligheten hennes er uspiselig. Hun tror hun er så mye bedre enn alle andre. Får veldig mean girl vibber av henne. 

Her er hun en av de få influenserne som har fått meg til å snu helt i inntrykk fra veldig negativt til at hun virker oppegående og med gode verdier. Og så er hun og Kim Kristian en morsom duo selv om jeg ikke følger noen av dem fast. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 29.7.2025 den 18.39):

Jeg har fulgt Jenny en stund å sitter like forundret som deg 😅 For det virker nesten som om hun bor hjemme nå, etter at de kom hjem fra ferien.

Skrevet
Tenkeselv skrev (8 timer siden):

Jeg har fulgt Jenny en stund å sitter like forundret som deg 😅 For det virker nesten som om hun bor hjemme nå, etter at de kom hjem fra ferien.

Hun gjør jo det.

Skrevet
J.. skrev (33 minutter siden):

Hun gjør jo det.

Har hun flyttet hjem til foreldrene?? 
jeg skjønner ingenting jeg …… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...