Gå til innhold

Jenny Huse


Gjest Lirah

Anbefalte innlegg

Gjest Lirah

Hva tenker dere? Mange mener at hun skiller seg ut, at hun er reflektert og voksen og at siden hun er seg selv 100% så er hun en fantastisk person. Og ikke minst et friskt pust blant dagens influensere. Dette har jeg lest i kommentarfelt. 730.no hadde en artikkel om henne også

Ser også i kommentarfeltene hennes på youtube og instagram at følgerbasen hennes er ganske ung. Det virker iallefall slik, på måten de skriver. Ta en titt under denne videoen, for eksempel. Jeg vet ikke helt, men for dere som roper at SE er et farlig forbilde; har denne dama gått dere hus forbi? 

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope. Denne jenta har jeg fått med meg. Jeg sier bare en ting: Boikott den jenta så hun ikke blir mer "populær" i some. Hun er virkelig IKKE et friskt pust som en influenser, tvert om. Er det noen som kan skade vår ungdom enda mer så er det henne. Sjekk youtubekanalen hennes så forstår man hva jeg snakker om.

Jeg er målløs over hvordan media omtaler henne. Ref: 730.no, God Kveld Norge (skal ha tatt kontakt med henne) osv... Flere kjente youtubere skal også ha reagert negativt på sin instagramstory.

Endret av queensnella
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner bare til henne fra instagramen til Mads Hansen, ble ikke akkurat fristet til å finne ut mer for å si det sånn 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en Jenny Huse? Hva er 730? Hm. Jeg har litt jeg må sette meg inn i tydeligvis 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg
2 timer siden, Jaybird skrev:

Hva er en Jenny Huse? Hva er 730? Hm. Jeg har litt jeg må sette meg inn i tydeligvis 😂

Måtte google henne selv, men jeg gidder ikke å sette meg inn i en gakkgakk nei! Var ymse som kom opp og ble ikke imponert, rett å slett en skade for ungdommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2020 den 19.57, Lirah skrev:

Hva tenker dere? Mange mener at hun skiller seg ut, at hun er reflektert og voksen og at siden hun er seg selv 100% så er hun en fantastisk person. Og ikke minst et friskt pust blant dagens influensere. Dette har jeg lest i kommentarfelt. 730.no hadde en artikkel om henne også

Ser også i kommentarfeltene hennes på youtube og instagram at følgerbasen hennes er ganske ung. Det virker iallefall slik, på måten de skriver. Ta en titt under denne videoen, for eksempel. Jeg vet ikke helt, men for dere som roper at SE er et farlig forbilde; har denne dama gått dere hus forbi? 

Det første som slo meg etter å ha sett to-tre minutter av videoen er at dette ikke er noe «friskt pust», tvert om, det er toxic. Det er en svært ung jente som er alt for høy på seg selv, ødelagt av plastisk operasjon allerede. Helt. Forferdelig. Skrekkelig. Skremmende.

Endret av Pust
Rettet feil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
4 minutter siden, Pust skrev:

Det første som slo meg etter å ha sett to-tre minutter av videoen er at dette ikke er noe «friskt pust», tvert om, det er toxic. Det er en svært ung jente som er alt for høy på seg selv, ødelagt av plastisk operasjon allerede. Helt. Forferdelig. Skrekkelig. Skremmende.

Er det jeg også tenker. Man er ikke ferdig utvikla og begynner allerede å legge seg under kniven. Det er nitrist. Jeg skulle så inderlig ønske at det var aldersgrense på plastisk kirurgi. 20 år helst, men gjerne 25 år også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
10 minutter siden, Lirah skrev:

Er det jeg også tenker. Man er ikke ferdig utvikla og begynner allerede å legge seg under kniven. Det er nitrist. Jeg skulle så inderlig ønske at det var aldersgrense på plastisk kirurgi. 20 år helst, men gjerne 25 år også. 

Stemmer for 25år, ufattelig trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt ut videoer der hun forteller at hun har hatt sugardaddys og hvordan man kan selge trusene sine. Hun sier selv at hun ikke er noe godt forbilde. Nå driver hun og dokumenterer siste operasjon..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflektert og voksen er hun overhode ikke. En bimbo ja. Jenta har laget en video om hvordan hun selger trusene sine.. hun er bare ekkel og mangler tydeligvis intelligens.🤦🏻‍♀️ Her snakker vi oppmerksomhetssyk

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah

Er spent på om hun "slår gjennom". Hun har ikke gjort det enda og hun har trykka på så mange knapper at det skjer nok sikkert ikke. Hadde blitt bekymra om jeg hadde hatt en tenåringsdatter som forguda henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får masser av oppmerksomhet pt siden hun nekter å innse at festing nå er en dårlig ide pga Corona. Mads Hansen har lagt ut fra hennes story på sin Insta. Hun kjefter på folk som har påpekt at samfunnet er i karentene/unntakstilstand. Slike ignorante med mange følgere er et onde i SoMe!!! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Er vi sikre på at dette ikke bare er tull og satire ? Hun kan ikke være seriøs ?? 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg trodde ikke mine øyne når jeg leste at denne dama ikke engang er ferdig med tenårene. Hun er bare 19 år gammel!! Hun må jo ha ligget på operasjonsbordet kontinuerlig siden dagen hun fylte 18? Virkelig helt sykt og skremmende at unge mennesker går rundt å trur at de må endre utseendet sitt SÅ mye for å ha et godt liv. Dette er de jentene som kommer etter og som tar etter influenserne som i mange år bare har sittet å trukket på skuldrene når andre har kritisert de for å være dårlige forbilder........ jeg går virkelig lyst til å grine. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (14 timer siden):

Jeg trodde ikke mine øyne når jeg leste at denne dama ikke engang er ferdig med tenårene. Hun er bare 19 år gammel!! Hun må jo ha ligget på operasjonsbordet kontinuerlig siden dagen hun fylte 18? Virkelig helt sykt og skremmende at unge mennesker går rundt å trur at de må endre utseendet sitt SÅ mye for å ha et godt liv. Dette er de jentene som kommer etter og som tar etter influenserne som i mange år bare har sittet å trukket på skuldrene når andre har kritisert de for å være dårlige forbilder........ jeg går virkelig lyst til å grine. 

Enig, jeg trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg åpnet en artikkel på VG hvor jeg så et bilde av henne. Hva får folk til å gjøre slike ting med seg selv?

Endret av clyde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye filter også, ikke bare operasjoner. Hun driver med ett eller annet innen beauty, vipper tror jeg, og på den kontoen bruker hun heavy filter på kundene sine også. Hun ser annerledes ut på bilder andre har tatt, sikkert derfor hun alltid sender media private bilder. Men veldig enig at det er toxic uansett 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...