Gå til innhold

Brus på glassflasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv et ølutsalg, de kan spesialbestille varer i hele kasser til kunder, og får ta inn omtrent alt bryggeriene har å selge.

Gjest gjest1
Skrevet
Prøv et ølutsalg' date=' de kan spesialbestille varer i hele kasser til kunder, og får ta inn omtrent alt bryggeriene har å selge.[/quote']

Hmm.. Ølutsalg, fins det framleis eigne ølutsalg etter butikkane fekk lov å selge øl? Har ikje eg sett...

Skrevet

Det finnes, men de er færre. Søk på gule sider i ditt nærområde.

Gjest gaja ii
Skrevet

hvis du våger deg en tur over fjorden, så kan du jo sjekke utsalget til oskar sylte på årø. ølutsalget i molde sentrum er visst nedlagt, jeg vet ikke hvordan det er på sunnmørskanten.

Gjest gjest1
Skrevet
hvis du våger deg en tur over fjorden, så kan du jo sjekke utsalget til oskar sylte på årø. ølutsalget i molde sentrum er visst nedlagt, jeg vet ikke hvordan det er på sunnmørskanten.

Stemora mi er frå Molde, så pappa og dei er bortover kvart år! :) Og ananas-brusen er jo berre verdens beste!!!! Takk for tips, alle sammen!!

Skrevet
Går det an å få tak i brus på halvliters glassflasker nokon stad? (veit at cola fins på glass' date=' men fins det anna glass-brus?)[/quote']

Mozell har kjempefine glassflasker på 0,75 l.. Koster rundt 29,- pr stk.

Skrevet

Hva med å kjøpe deg en Mozell eller 3 til hver lørdagskos fremover mot bryllupet, vaske de og helle brusen fra de billigere 1,5 liters brusene over på glassflaskene?

Mozellflaskene er jo estetisk nydelige da, i motsetning til de bittesmå "smaksprøve" flaskene på 0,33 (som også er kjempedyre). Ok, de kan være litt søte da, men de er fremdeles veldig dyre.

Nico Widerberg har designet Mozells nye kunstglassflaske, som er en videreføring av Mozells kultursponsing.

Bilde av den flotte Mozellglassflasken

Skrevet

Eller bare kjøpe inn Mozellbrus og Cola på glassflasker og droppe "barnebrusene"... :ler::tunge1:

Skrevet

Stemora mi er frå Molde, så pappa og dei er bortover kvart år! :) Og ananas-brusen er jo berre verdens beste!!!! Takk for tips, alle sammen!!

*tomias drømmer om ananas brus og svele*

Skrevet

Ananasbrus er godt :)

Og den var på glassflaske, 0,5 liter, etter at de andre kom på plast, det tok en del år før den kom på plst, men nå er jo den også på plast normalt sett da.

Skrevet

Jeg har nå fått svar fra de jeg nevnte med glassflaskene. De bestiller direkte fra Ringnes bryggeri. Du kan jo ta kontakt med Ringnes, eller en butikk som selger drikke fra dem.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...