AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jeg føler meg litt shallow på Tinder. Men who doesn’t... Jeg sveiper vekk mannfolk som har samme navn som pappa, eller eksen min, eller heter det samme som jeg vil guttebarna mine skal hete 🤪 Manbuns utgår, og rompelangt hår. Menn avbildet med masse damer. Hvorfor sveiper du venstre? Anonymkode: 4bb8c...802 1
MakeItHappen Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Kan være feil t-skjorte, smykker, for mye skjegg, ikke fine tenner, bilde tatt nedenfra og opp (hvem syns det er fin posering?!). Sveiper venstre på de som jeg klassifiserer som playere eller de som har foe mye festbilder, eller uklare. Alt er basert på utseendet og at man har bra bilder. Det er egentlig tragisk, for jeg er sikker på at jeg sveiper vekk flere potensielle partnere som jeg hadde falt for i virkeligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Litt for mye skjegg, merkelige tenner, gubbete bekledning, treningsbilder, bare bilder med masse folk, bare drikkebilder, bare toppturer og fjellturer og klatrebilder, kun bilder i dress, hvis han er advokat eller lege, eller likner på en advokat eller lege, hvis han har fargede tattoos, hvis han har feil farge på tøyet, hvis han står med gevær eller fiskestang, hvis han poserer foran en elg han har skutt, hvis han ser ut som en bonde, hvis han ser skikkelig metal ut, hvis han har flipskjegg, hvis musikken som er nevnt i bioen antyder at han hører på kjip, rocka, mainstream musikk... listen er faen meg altfor lang for mitt eget beste. Anonymkode: 13a0c...3ad 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Hunder og barn går til venstre, men det er kanskje ikke overfladisk. Har fått helt avsmak på fjelltopper, så mange går til venstre på grunn av det. Fallskjerm og masse feriebilder har ofte samme effekt. Er heller ikke så begeistret for de som bare har masse nærbilder av ansiktet. Anonymkode: 9a8b6...91e 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Man sveiper jo høyre og venstre nesten utelukkende pga overfladiske ting da, det ligger jo i nettdatingens natur 😀 Anonymkode: e0fff...55e 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 De med samme navn som far, bror eller ex, samme hvor kjekke de er hehe.. Sveiper bort langt skjegg, langt hår, for tynn, for blek, dårlig klesstil, øl, upent smil, feil hode fasong... Jeg tar tinder lite seriøst og det blir som windowshopping, tenker ikke på at det er en person nesten og bruker et sekund eller to på å bestemme meg for om jeg sveiper vekk eller videre. Jeg har også mista noen kjekke på den måten fordi jeg automatisk sveiper venstre før jeg rekker å oppfatte bildet noen ganger 😛 Sikkert noen som vil halshugge meg men alle vet vel hvor usunt og shallow nettdating gjør folk. Hate the technolgoy not the user 😂 Anonymkode: 4baac...e72 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Minus o, autocorrect som ikke funker i innlegget over på technolgy. Anonymkode: 4baac...e72
SpringYard Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Menn som ikke har tydelig ansiktsbilde uten solbriller som første bilde. Da gidder jeg ikke å se på resten av bildene. Menn som har langt skjegg Menn med MANGE tatoveringer De som har gått livets harde skole De som røyker De med bar overkropp i speilet. Ok om det er på stranda e.l. disse går rett venstre hos meg 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 Samme navn som pappa eller brødrene mine, eller bare et navn jeg synes er stygt😂 Utseendemessig: skjegg lenger enn 3 dagers, lite hår på hodet, langt hår, stygge tenner, for tynn, for mye muskler, for bleik, manbuns, tatoveringer. Type bilder: kun selfies/foran speilet, festebilder, bilder på treningssenter, bar overkropp, gevær eller fiskestang, posering med et dyr han har skutt selv, metal, mye fokus/skryt av yrke type lege/advokat/pilot, fotballinteressert, merkeklær, modellbilder, for glætt. Listen er altfor lang ift mitt «nivå»😂 Anonymkode: bef23...da4 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 Glemte det mest overfladiske av alle: menn med to navn. Type Bernt-Erik, Per-Bjarne, Tor-Egil osv Anonymkode: 13a0c...3ad
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Skrevet 4. mars 2020 Skalla menn Ikke fine bilder Alt som står i forhold og ute etter sex. Har dyr. Anonymkode: 56a1e...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 Bilder med fattige afrikanske barn Anonymkode: bbc09...428 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 Under 190 Tynn i håret Ikke trent kropp Snåle klær Snåle selfies (liker faktisk gruppebilder, da kan du sammenligne han med flere) Barn Anonymkode: 573e1...ee9 2
Stylish24 Skrevet 4. mars 2020 #15 Skrevet 4. mars 2020 (endret) Damer på 30-35, men må ha de der, fordi jeg gjerne vil ha en runde med en på 40+ for noe kortvarig. Alenemødre. Endret 4. mars 2020 av Stylish24
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Skrevet 4. mars 2020 Herregud så godt å se at det er flere som meg. Har barn, men sveiper vekk alle mannfolk som også har det. Har nok med mine.. Anonymkode: 4bb8c...802 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Skrevet 4. mars 2020 21 minutter siden, Stylish24 skrev: Damer på 30-35, men må ha de der, fordi jeg gjerne vil ha en runde med en på 40+ for noe kortvarig. Alenemødre. Du anser 30-35 som 40+? Anonymkode: 13a0c...3ad
Stylish24 Skrevet 4. mars 2020 #18 Skrevet 4. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du anser 30-35 som 40+? Anonymkode: 13a0c...3ad Nei, jeg sveiper vekk de på 30-35. De er gjerne interessert i noe langvarig, men de er for gamle. De på 40+ vet at de er mest aktuelle for noe kortvarig. Jeg foretrekker derfor de på 40+
OnFire Skrevet 4. mars 2020 #20 Skrevet 4. mars 2020 4 minutter siden, duplexx skrev: Veganere. Uten unntak. Jeg sveiper bort de som liker lakris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå