Gå til innhold

Nylig singel og betatt :/

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med en fyr hjem som jeg kjenner litt fra før av. Min intensjon var at dette kun skulle være et ligg da jeg ble singel for 2 mnd siden, så jeg var litt direkte på om vi skulle dra hjem sammen etter å ha snakket en stund. Vi hadde oss, og da vi var ferdig dro jeg hjem. Vi har hatt litt kontakt på snap etter dette, men jeg har inntrykk av at han skal fremstå som en litt kul og care person på snap. Mens på ekte er han kjempe hyggelig. Hvordan går jeg frem videre? Jeg vil ikke være for direkte i tilfelle han kun er ute etter sex. 

Vi nærmer oss 30 år

Anonymkode: e2b56...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke være direkte da? Jeg ble med en jeg møtte på byen hjem en gang, og spurte henne morgenen etter om vi kunne treffes igjen. Vi var sammen i fire år.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Kan du ikke være direkte da? Jeg ble med en jeg møtte på byen hjem en gang, og spurte henne morgenen etter om vi kunne treffes igjen. Vi var sammen i fire år.

Tenker litt på at jeg kanskje har gitt inntrykk for at jeg kun er ute etter sex, spesielt siden jeg nylig ble singel. I tillegg er det så utrolig nederlag å bli avvist..

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre måter jeg kan gå frem på uten å være veldig direkte med en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...