Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt det utrolig lenge. Og det lukter litt. Og de er verre om jeg har vert på jobb. Før brukte jeg ikke truseinnlegg, men må de nå siden jeg har så mye utflod. Men hva er vanlig? Hva farge skal der vere på utfloden? Husker ikke at min va slik før... min er nå gulgrønn og jeg har prøvd vivag kaplser flere ganger, og hatt soppbehandling. Hva slags utflod har dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utflod skal være lett hvit i fargen. Det høres veldig ut som om du har en infeksjon, så du bør absolutt dra til lege. 

Anonymkode: 1764c...77d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Utflod skal være lett hvit i fargen. Det høres veldig ut som om du har en infeksjon, så du bør absolutt dra til lege. 

Anonymkode: 1764c...77d

Merklig. For jeg hadde de før og etter innsetting av spiral. Og gynekologen sa ingenting og at alt så bra ut. Og da viste jeg også truseinnlegget jeg hadde på hahah. Hun sa at det blir «grønt» når de ligg lenge i truseinnlegg og skifter farge pga oksygenet????

AnonymBruker
Skrevet

Klør det?

Anonymkode: 36efb...562

Skrevet

Klør det?

Nei, gjorde det engang for lenge siden og da tok jeg behandling for sopp. Kan det vere at jeg skifter truseinnlegg for skjeldent eller vasker meg nedentil for mye? Dysjer/vasker meg hver dag/ hver andre dag. 

Skrevet

1 minutt siden, jpgannonym skrev:

Merklig. For jeg hadde de før og etter innsetting av spiral. Og gynekologen sa ingenting og at alt så bra ut. Og da viste jeg også truseinnlegget jeg hadde på hahah. Hun sa at det blir «grønt» når de ligg lenge i truseinnlegg og skifter farge pga oksygenet????

Da skal du vel ha gått veldig lenge med det? 

Skal være hvit, lys lys gul eller blank. Ikke grønn. Du må selvsagt til legen. 

Det er uansett lurt å begrense bruken av truseinnlegg, unngå for trange klær, bruke bomullstruser og sove uten truse. 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom utflod eller generelt slim fra slimhinner er grønt, tyder det oftest på en bakteriell infeksjon. Jeg har selv hatt grønn utflod og fikk da beskjed om at det kunne være bakteriell vaginose. Jeg ville tatt en tur til legen å få sjekket, dersom det er infeksjon kan en antibiotikakur hjelpe, ettersom du allerede har prøvd vaginal kapsler :)  Utflod skal normalt være lett hvit, og dersom den skifter konsistens, farge eller lukt er det alltid lurt å ta en sjekk.

Anonymkode: ae651...191

AnonymBruker
Skrevet

Du bør dra til legen.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dra til legen!!

Skrevet

Dersom utflod eller generelt slim fra slimhinner er grønt, tyder det oftest på en bakteriell infeksjon. Jeg har selv hatt grønn utflod og fikk da beskjed om at det kunne være bakteriell vaginose. Jeg ville tatt en tur til legen å få sjekket, dersom det er infeksjon kan en antibiotikakur hjelpe, ettersom du allerede har prøvd vaginal kapsler :)  Utflod skal normalt være lett hvit, og dersom den skifter konsistens, farge eller lukt er det alltid lurt å ta en sjekk.

Anonymkode: ae651...191

Hmm, jaa.. bruker ikke lenger trange bukser. Jeg bruker p ha på truseinnlegget ila en arbeidsdag og så tar jeg det av og sover alltid uten truse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...